Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Βάλτε λίγο vicks επάνω σε μια σκελίδα σκόρδο -Ο λόγος; Θα μετανιώσετε που δεν το ξέρατε νωρίτερα!

Βάλτε λίγο vicks επάνω σε μια σκελίδα 

σκόρδο -        Ο λόγος; 

Θα μετανιώσετε που δεν το ξέρατε νωρίτερα!

Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον όταν ανακαλύπτεις πως ορισμένα σπιτικά αντικείμενα έχουν περισσότερες χρήσεις από αυτές για τις οποίες τα αγόρασες σε πρώτη φάση – όπως για παράδειγμα, το Vick’s VapoRub!
Αυτή η δημοφιλής αλοιφή κανονικά χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση του βήχα, των πονοκεφάλων, της μπουκωμένης μύτης και των πόνων στο στήθος και το λαιμό. Ωστόσο από ό,τι φαίνεται αυτό το μαγικό βαζάκι κάνει θαύματα και σε άλλες, απρόσμενες περιπτώσεις, οι οποίες δεν σας είχαν περάσει καν από το μυαλό!
Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε γιατί από εδώ και στο εξής πρέπει πάντα να έχετε λίγο Vicks στο σπίτι:
1# Ανακουφίζει από τον πονοκέφαλο
Το Vicks περιέχει μενθόλη, η οποία ειναι εξαιρετικά ωφέλιμη για την άμεση ανακούφιση από τον πονοκέφαλο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε λίγη αλοιφή κάτω από τη μύτη σας και να πάρετε βαθιές αναπνοές!

2# Απωθεί τα κουνούπια
Η δυνατή μυρωδιά μέντας του VapoRub κρατά τα κουνούπια μακριά! Απλώς τρίψτε μια μικρή ποσότητα πάνω από τα ρούχα και το δέρμα σας.
3# Θεραπεύει την ακμή
Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα ακμής ή κάποιου είδους δερματικό ερεθισμό, απλώστε λίγο από το μείγμα πάνω στην ερεθισμένη περιοχή και επαναλάβετε αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Θα εντυπωσιαστείτε από το αποτέλεσμα!
4# Απομακρύνει τα έντομα
Αν σας αρέσουν τα πικνικ και γενικότερα οι εξορμήσεις στη φύση, δεν χρειάζεται πλέον να σας απασχολούν τα ζωύφια που κατοικούν εκεί. Τρίψτε λίγο Vicks στο λαιμό, στις κλειδώσεις των γονάτων, στους αγκώνες και πίσω από τα αυτιά σας. Επίσης, αφήνοντας το βαζάκι ανοιχτό, οι μύγες κάνουν φτερά!
5# Εξαφανίζει τις μελανιές
Επιταχύνετε την εξαφάνιση των ενοχλητικών μελανιών απλώνοντας επάνω τους λίγο Vicks μαζί με μια πρέζα αλάτι! Το μείγμα αυτό εμποδίζει τους διάφορους χρωματισμούς και το πρήξιμο!
6# Ανακουφίζει τους πρησμένους μυς
Χρησιμοποιείστε αυτή τη θαυματουργή αλοιφή για να κάνετε μασάζ στους ταλαιπωρημένους σας μυς. Μετά το μασάζ, τυλίξτε την περιοχή που σας προκαλεί δυσφορία με μια ζεστή και στεγνή πετσέτα. Έπειτα ξαπλώστε και χαλαρώστε μέχρι να υποχωρήσει ο πόνος! Για γρηγορότερη ανακούφιση μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία εώς και τρεις φορές την ημέρα.
7# Ενυδατώνει το δέρμα
Αν έχετε ξηρό δέρμα, το VapoRub είναι ό,τι πρέπει για να καταπολεμήσει την ξηρότητα και να το ενυδατώσει!
8# Επικονδυλίτιδα
Μπορείτε να ανακουφίσετε εύκολα τον πόνο της επικονδυλίτιδας τρίβοντας λίγο Vicks επάνω στην περιοχή της φλεγμονής. Το VapoRub περιέχει μενθόλη και καμφορά, δυο ουσίες οι οποίες είναι εξαιρετικά ωφέλιμες σε ό,τι αφορά τους μυικούς πόνους.
9# Σκασμένες φτέρνες
Προκειμένου να μαλακώσετε και να επαναφέρετε τις φτέρνες σας στη φυσιολογική, υγιή τους όψη, απλώστε τους λίγο Vicks κι έπειτα βάλτε ένα ζευγάρι ζεστές κάλτσες. Αφήστε το να δράσει ως το πρωί κι ύστερα ξεπλύνετε με νερό. Στη συνέχεια αν θέλετε μπορείτε να κάνετε απολέπιση με μια ελαφρόπετρα. Εφαρμόζοντας αυτή την αγωγή κάθε βράδυ, σύντομα οι φτέρνες σας θα μοιάζουν με αυτές ενός μωρού!
10# Μύκητες των νυχιών
Το Vicks θεραπεύει επιτυχώς τους μύκητες των νυχιών, αρκεί μονάχα να τρίβετε μια μικρή ποσότητα επάνω τους δυο φορές την ημέρα κι έπειτα να φοράτε βαμβακερές κάλτσες για να το αφήσετε να δράσει σε ζεστό περιβάλλον. Κόβοντας σιγά σιγά τα νύχια σας θα διαπιστώσετε ότι τα μολυσμένα κομμάτια εξαφανίζονται!
11# Ανακουφίζει από τον πονόλαιμο και το βήχα
Τρίψτε απαλά λίγο Vicks στο λαιμό και το στήθος σας και ξενοιάστε!
12# Προστατέψτε τα έπιπλά σας από το κατοικίδιό σας
Αλείψτε μια ποσότητα Vicks στους τοίχους, τα έπιπλα και τα παράθυρά σας και οι γάτες σας θα μείνουν μακριά τους!
13# Προστατεύει από τις μολύνσεις στα κοψίματα
Όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει ως τώρα το Vicks έχει θεραπευτικές ιδιότητες, πράγμα που σημαίνει ότι επισπεύει την επούλωση των πληγών και προστατεύει από πιθανούς κινδύνους μολύνσεων.
14# Άλογα κούρσας
Την ημέρα των αγώνων, οι επαγγελματίες δρομείς βάζουν αυτή την αλοιφή κάτω από τα ρουθούνια των αλόγων τους για να τα αποσπάσουν από τις μυρωδιές των θηλυκών πόνυ, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα παραμείνουν συγκεντρωμένα στην κούρσα τους!
15# Ραγάδες
Βάζετε λίγο Vicks στις ραγάδες σας, 2 με 3 φορές την εβδομάδα και δείτε τις σταδιακά να μειώνονται!
16# Ορίστε τα μέρη όπου ΔΕΝ θα ουρεί ο σκύλος σας
Εμποδίστε τον σκύλο σας να ουρήσει επάνω στο χαλί, ανοίγοντας ένα βαζάκι Vicks και αφήνοντάς το στην περιοχή την οποία δεν θέλετε να μαρκάρει!
17# Αντιμετωπίζει το έκζεμα
Ανακουφιστείτε από τη φαγούρα που προκαλεί το έκζεμα και το αίσθημα κάψας που σας ταλαιπωρεί, βάζοντας απλώς μια μικρή ποσότητα Vicks στην ερεθισμένη περιοχή.
18# Ανακουφίζει από τον πόνο του αυτιού
Για να ανακουφιστείτε άμεσα από τον πόνο του αυτιού, βουτήξτε ένα μικρό μπαλάκι από βαμβάκι μέσα στην αλοιφή κι έπειτα βάλτε το στο αυτί σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ζεστάνετε μια σκελίδα σκόρδο στο φούρνο μικροκυμάτων, να βάλετε λίγο Vicks στη μια του άκρη και να τοποθετήσετε το σκόρδο προσεκτικά μέσα στο αυτί σας, όπως αναφέρει το diaforetiko.
19# Ανακουφίζει τις πατούσες των αθλητών
Οι αθλητές, το μόνο που έχουν να κάνουν αν θέλουν να ανακουφιστούν από τους πόνους της πατούσας, είναι να κάνουν μαλάξεις με Vicks στις περιοχές αυτές δυο φορές την ημέρα.
20# Ξεφορτωθείτε τους ρόζους
Ω ναι, μέχρι εκεί φτάνει η χάρη του Vicks! Απλώς βάλτε λίγη ποσότητα επάνω στους ρόζους και καλύψτε τους με μια γάζα. Αν εφαρμόζετε αυτή τη θεραπεία τακτικά, οι ρόζοι θα πέσουν σε 2 μόλις εβδομάδες!
Vicks, το θαυματουργό!
https://www.pentapostagma.gr/

Γέμισε ένα μπουκάλι σπρέι με οινόπνευμα και ψέκασε το κρεβάτι - Μόλις μάθεις το γιατί, θα το κάνεις κι εσύ

Γέμισε ένα μπουκάλι σπρέι με οινόπνευμα 

και ψέκασε το κρεβάτι - 

Μόλις μάθεις το γιατί, θα το κάνεις κι εσύ 

(βίντεο)

Το οινόπνευμα χρησιμοποιείται ως απολυμαντικό, αλλά υπάρχουν πολλές άλλες χρήσεις που δεν γνωρίζαμε.
1. Απαλλαγείτε από κοριούς
Γεμίστε ένα μπουκάλι σπρέι με οινόπνευμα και ψεκάστε μαξιλάρια και στρώμα. Το οινόπνευμα θα τους σκοτώσει, αλλά μιας και οι κοριοί γεννούν αυγά είναι σημαντικό να το επαναλάβετε τακτικά.
2. Υποκατάστατο αποσμητικού σώματος
Αν ξεχάσατε το αποσμητικό σας, το οινόπνευμα μπορεί να το υποκαταστήσει, καθώς το αλκοόλ σκοτώνει τα μικρόβια που προκαλούν δυσωδία σώματος. Αλλά είναι για προσωρινή χρήση, καθώς η μακροχρόνια χρήση μπορεί να ερεθίσει το δέρμα.

3. Σπιτικές παγοκύστες
Το αλκοόλ δεν παγώνει στην κατάψυξη και είναι ένας πρακτικός τρόπος για να φτιάξετε παγοκύστες. Ρίξτε ένα μέρος οινόπνευμα και 2 μέρη νερό σε ένα πλαστικό σακουλάκι που κλείνει ερμητικά. Αφαιρέστε τον περιττό αέρα και βάλτε το στην κατάψυξη. Μια ώρα αργότερα είναι έτοιμο για χρήση. Μπορείτε το βάλετε πάνω σε τραυματισμούς ή για να κρατήσετε κρύο το φαγητό σας σε εκδρομές.
4. Σκοτώστε τις ψείρες
Γεμίστε ένα μπουκάλι σπρέι με αλκοόλ και προσθέστε μερικές σταγόνες έλαιο λεβάντας. Βγείτε έξω και ψεκάστε όλο το τριχωτό της κεφαλής. Χρησιμοποιήστε μια λεπτή χτένα για να χτενίσετε τις νεκρές ψείρες και τα αυγά τους.
5. Καθαρίστε τα αυτιά σας
Πολλοί χρησιμοποιούν μπατονέτες για να καθαρίσουν τα αυτιά, αλλά υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού του εσωτερικού. Υπάρχει ένας πιο εύκολος τρόπος για να τα καθαρίσετε: αναμείξτε λευκό ξίδι και οινόπνευμα σε ένα μικρό μπολάκι. Βουτήξτε ένα κομμάτι βαμβάκι στο μείγμα και ρίξτε μερικές σταγόνες μέσα στα αυτιά. Το κερί θα βγει μόνο του.
6. Αφαιρέστε βερνίκι νυχιών
Αν δεν έχετε ασετόν, μια εναλλακτική λύση είναι το οινόπνευμα. Μπορεί να χρειαστεί παραπάνω ώρα, αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
7. Όχι άλλες τρίχες που μεγαλώνουν προς τα μέσα στο δέρμα
Αν οι τρίχες σας μεγαλώνουν προς τα μέσα, μετά την αποτρίχωση, περάστε με ένα βαμβάκι εμποτισμένο με οινόπνευμα το δέρμα σας.
8. Καθαρίστε το δέρμα σας
Χάρη στις αντιφλεγμωνώδεις ιδιότητες του οινοπνεύματος, όχι μόνο απολυμαίνει τα σπυράκια, και αποτρέπει την εμφάνιση άλλων.
9. Έρπης
Το 85% των ανθρώπων είναι φορείς του έρπη, αλλά μόνο ένα μικρό ποσοστό θα έχουν τα συμπτώματα. Αν νιώσετε ότι θα βγάλετε έρπη, εφαρμόστε στα σημεία ισοπροπυλική αλκοόλη.
10. Απολυμαντικό χεριών
Αναμείξτε 100 γρ. τζελ αλόης, μισό κουταλάκι ισοπροπυλική αλκοόλη και μερικές σταγόνες έλαιο teatree και βάλτε το σε ένα μπουκαλάκι. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να μάθετε λεπτομέρειες.




https://www.pentapostagma.gr/

Μπέρδεψε την μαντζουράνα με κάνναβη Στο νοσοκομείο η οικογένεια μετά το γιορτινό τραπέζι

Μπέρδεψε την μαντζουράνα με κάνναβη

Στο νοσοκομείο η οικογένεια μετά το 

γιορτινό τραπέζι

Στο νοσοκομείο κατέληξε με στομαχικές διαταραχές και παραισθήσεις, μία εξαμελής οικογένεια ανήμερα τα Χριστούγεννα, στην πόλη Βρατίμοβ της Τσεχίας.
Τέσσερεις ενήλικες ηλικίας 37-71 ετών και 2 παιδιά ηλικίας 6 και 3 ετών υπέφεραν από ζαλάδες, ναυτία, εμετούς, πονοκεφάλους και παραισθήσεις κάνοντας τους γιατρούς να πιστευτούν ότι επρόκειτο για δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα.
Μετά από έρευνα στο σπίτι προέκυψε ότι η γιαγιά η οποία έκανε χρήση φαρμακευτικής κάνναβης, μπέρδεψε τα δοχεία και αντί για μαντζουράνα έβαλε κάνναβη στη γέμιση της πάπιας που ήταν το κυρίως πιάτο.
Η γιαγιά που ήταν πιο ανθεκτική στην επίδραση του ναρκωτικού, ήταν η μόνη που έμεινε όρθια στο τέλος του γεύματος.
Η Τσεχία μαζί με τη Γαλλία έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά χρήσης κάνναβης στην Ευρώπη.
https://www.pentapostagma.gr/

Τι έγραψε ο Πλάτωνας 2.500 χρόνια πριν, που σήμερα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ

Τι έγραψε ο Πλάτωνας 2.500 χρόνια πριν,

 που σήμερα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ

Ο Πλάτωνας γεννήθηκε το 428 π.X., το μήνα Θαργηλίωνα (Μάιος) και καταγόταν από αρχοντική γενιά.
Είχε πάρει μουσική και γυμναστική αγωγή και είχε πολύ καλές μαθηματικές γνώσεις. Ήταν μαθητής του Σωκράτη και το γεγονός ότι το 399 π.Χ. ο Δάσκαλός του καταδικάστηκε να πιει το κώνειο, ήταν ένα πολύ συνταρακτικό χτύπημα για την ελεύθερη και ανήσυχη ψυχή του. Κατάλαβε ότι η πολιτική της πατρίδας του δημιουργούσε ένα αγεφύρωτο χάσμα για τη φιλοσοφική, ελεύθερη και ανήσυχη σκέψη που πρέσβευε ο ίδιος και ξεκίνησε να ταξιδεύει.
Στην Κάτω Ιταλία γνώρισε τον Πυθαγορισμό, στην Αίγυπτο μυήθηκε στα Μυστήρια των Πυραμίδων και ήταν Αρχιεροφάντης στα Ελευσίνια Μυστήρια. Στις Συρακούσες προσπάθησε να ιδρύσει την ιδανική του πολιτεία, άλλα έπεσε θύμα των ραδιουργιών της αυλής του Βασιλιά και μόλις που γλίτωσε τη ζωή του. Στην Αθήνα ίδρυσε τη δική του σχολή-Ακαδημία, η οποία κράτησε σχεδόν χίλια χρόνια, μέχρι το 529 μ.Χ. και την πλήρη επικράτηση του Χριστιανισμού.
Διασώθηκαν αρκετά έργα του όπως οι «Νόμοι», το «Συμπόσιο», η «Πολιτεία» και αρκετά άλλα που επηρέασαν όλους του μετέπειτα Φιλόσοφους και Επιστήμονες. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στο 7ο κεφάλαιο της «Πολιτείας», στο οποίο ο Πλάτωνας παρομοιάζει τον κόσμο που ζούμε σαν μια σκοτεινή σπηλιά.
Ας δούμε περιληπτικά αυτήν την αρχαία παραβολή, η οποία μοιάζει πάρα πολύ με τον τρόπο που λειτουργεί ο σημερινός πολιτισμός, αν και έχουν περάσει 2.500 χρόνια από τότε που γράφτηκε.

H αλληγορία του σπηλαίου του Πλάτωνα
Υπάρχει μια μεγάλη σπηλιά, σκοτεινή, που μέσα της κατοικούν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι ονομάζονται δεσμώτες. Είναι δεμένοι στις θέσεις τους και δεν μπορούν να κοιτάξουν γύρω τους. Πίσω τους κυκλοφορούν διάφοροι άνθρωποι οι οποίοι κουβαλάνε κάποια αντικείμενα, έμψυχα και άψυχα. Το φως που έρχεται από την είσοδο της σπηλιάς περνά μέσα από αυτά τα αντικείμενα και δημιουργεί σκιές μπροστά στα μάτια των ανθρώπων – δεσμωτών.
Αφού λοιπόν δεν μπορούν να κοιτάξουν γύρω τους ούτε και πίσω τους, λόγω των δεσμών που τους καθηλώνουν, δέχονται ως πραγματικότητα μόνο ό,τι βλέπουν μπροστά τους, δηλαδή τις σκιές. Όλο αυτό το σκηνικό είναι στημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε οι άνθρωποι-δεσμώτες να ζουν μέσα στο σκοτάδι, έχοντας μια ψεύτικη εικόνα για την πραγματικότητα.
Είναι δε τα δεσμά τους τόσο δυνατά, που τους καθηλώνουν ακίνητους, χωρίς να μπορούν να κάνουν την παραμικρή κίνηση ελευθερίας για να ανακαλύψουν την πραγματική αλήθεια. Αυτή η εικόνα μοιάζει πολύ με αυτήν της σημερινής μας κοινωνίας. Ο άνθρωπος διαμορφώνεται και μεγαλώνει με μοναδικό στόχο την απόκτηση υλικών αγαθών (σκιές), χωρίς να του δίνεται η δυνατότητα να καλλιεργήσει αρετές και αξίες για να μπορέσει να ονειρευτεί μεγάλα ιδανικά και πνευματικά Ιδεώδη.
Οι Αρετές και οι Ανθρώπινες αξίες παρουσιάζονται με τέτοιο τρόπο και είναι τόσο καλά καλυμμένες με το πολύχρωμο και πολυτελές περιτύλιγμα που τις περιβάλει, που ο άνθρωπος του 21ου αιώνα μένει τελείως επιφανειακός. Ασχολείται τόσο πολύ με αυτό το περιτύλιγμα, που δεν βάζει ανώτερους στόχους, ούτε βλέπει την πραγματικότητα. Ζει μια ζωή εγκλωβισμένος ανάμεσα στις σκιές που κάποιοι του επέβαλαν ως πραγματικότητα, λέγοντάς του ότι δεν υπάρχει τίποτε πίσω από αυτό το ωραίο περιτύλιγμα. Έτσι μένει δούλος των αφεντικών της σπηλιάς κι εφ’ όσον πιστεύει στις σκιές, γίνεται σκιά του πραγματικού του εαυτού.
Συνεχίζοντας ο Πλάτωνας αναφέρει πως υπάρχει και η περίπτωση να καταφέρει κάποιος άνθρωπος να σπάσει τα δεσμά του και να κοιτάξει πίσω του, εκεί από όπου έρχεται το φως. Στην αρχή θα τυφλωθεί από την επαφή του με το φως. Κι αν ανάγκαζε κάποιος αυτόν τον άνθρωπο να ζήσει κάτω από τη φωτεινότητα του ήλιου, έξω από τη σπηλιά, τότε θα τρελαινόταν.
Χρειάζεται λοιπόν να προχωρήσει σιγά σιγά κι έτσι θα καταφέρει να συνηθίσει, να αντιληφθεί ότι ο αληθινός κόσμος βρίσκεται έξω από τη σπηλιά κι ότι οι σκιές που εκείνος θεωρούσε ως πραγματικότητα είναι απλώς αντανάκλαση του φωτός του ήλιου. Αυτή η ανακάλυψη θα τον μετατρέψει σ’ έναν ευτυχισμένο άνθρωπο, σε έναν σοφό και δεν θα θελήσει να επιστρέψει μέσα στη σπηλιά.
Αν όμως αποφασίσει, από αγάπη για την ανθρωπότητα, να επιστρέψει πίσω στους δεσμώτες, μέσα στη σπηλιά, τότε θα χρειαζόταν πάλι ένα χρονικό διάστημα για να συνηθίσει το σκοτάδι και να μπορέσουν να προσαρμοστούν τα μάτια του μέσα σ’ αυτήν. Μετά, όπως είναι φυσικό, θα προσπαθήσει να εξηγήσει στους δεσμώτες-ανθρώπους την αλήθεια. Αλλά, όπως γράφει ο Πλάτωνας, αυτοί θα νομίζουν ότι προσπαθεί να τους εξαπατήσει και θα τον κυνηγήσουν ή θα τον σκοτώσουν.
Κάποιος που έχει διαβάσει το βιβλίο «Ο Γλάρος Ιωνάθαν», βλέπει πολλές ομοιότητες μεταξύ του Ανθρώπου που καταφέρνει και σπάει τα δεσμά της σπηλιάς και του γλάρου Ιωνάθαν. Γιατί κι αυτός καταφέρνει να πετά ελεύθερος και αναπτύσσοντας μεγάλες ταχύτητες ξεφεύγει από την απλή ζωή ενός γλάρου, που το μόνο που τον απασχολεί είναι πώς θα αποκτήσει το φαγητό του.
Ο Πλάτωνας εξηγεί στο βιβλίο του πως όποιος καταφέρει και σπάσει τα δεσμά του και απελευθερωθεί, είναι αυτός που καλλιεργεί την ξύπνια συνείδηση. Βασισμένος τότε πάνω στις Ανθρώπινες αξίες και αρετές, καταφέρνει να γίνει Ελεύθερος και Δημιουργικός και να κατακτήσει το ανώτερο μέρος του εαυτού του, ακολουθώντας ένα αληθινό Φιλοσοφικό Δρόμο. Βέβαια είναι ένας δύσκολος Δρόμος με πολλά εμπόδια, λόγω των μακροχρόνιων δεσμών, αλλά οδηγεί στην αληθινή Ευτυχία.
Αυτός που από αληθινή αγάπη για την ανθρωπότητα επιστρέφει μέσα στη σπηλιά για να βοηθήσει τους δεσμώτες να απελευθερωθούν, πραγματώνει τον Πολιτικό Δρόμο. Δηλαδή πραγματικός Πολιτικός είναι αυτός που κατάφερε πρώτα ο ίδιος να απελευθερωθεί από τα δεσμά του, να ελέγξει τα ελαττώματα του και να καλλιεργήσει Ανθρώπινες αξίες και Αρετές και μετά να οδηγήσει με σοφία τους άλλους ανθρώπους. Ο πραγματικός Πολιτικός δεν στηρίζεται στη γνώμη των πολλών, αλλά στη Γνώση και την Ηθική που έχει καλλιεργήσει μέσα του.
Από αυτήν την τόσο αρχαία αλλά και τόσο επίκαιρη παραβολή, μπορούμε να βγάλουμε πολλά συμπεράσματα. Συμπεράσματα που δεν είναι βασισμένα σε ψυχολογικές επιθυμίες και ανεκπλήρωτα απωθημένα, αλλά στη χιλιόχρονη Σοφία που άφησαν πολλοί μεγάλοι Φιλόσοφοι και Επιστήμονες σε πολλούς Πολιτισμούς, σε διαφορετικές εποχές, σε όλη τη Γη.
Όταν δεν αφιερώνουμε χρόνο για την αναζήτηση της Αλήθειας και δεν καλλιεργούμε μια σφαιρική και ελεύθερη σκέψη, τότε παραμένουμε εγκλωβισμένοι στα σκοτάδια της άγνοιας και της παραπληροφόρησης. Ταυτόχρονα, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, γινόμαστε εύκολα θύματα της πλύσης εγκεφάλου που μας επιβάλλουν, αυτοί που κινούν τα νήματα για έναν προσανατολισμό αποκλειστικά προς την ύλη.
Μόνο όποιος καταφέρει και τινάξει από πάνω του τα δεσμά των αδυναμιών του και των ψεύτικων εντυπώσεων που του έχουν επιβάλλει, μόνο αυτός που βαδίζει ένα Δρόμο ανηφορικό προς τη δική του κορυφή και καταφέρνει και ξεπερνά τις δυσκολίες και τα εμπόδια, βγάζοντας θετικά συμπεράσματα, μόνο αυτός θα αντιληφτεί τη ματαιότητα των σκιών που κινούνται μπροστά του.
Τα σωστά πρότυπα υπάρχουν, οι απαντήσεις έχουν δοθεί, ας κοιτάξουμε γύρω μας και θα ανακαλύψουμε την πραγματικότητα όπως είναι και όχι όπως μας παρουσιάζεται.
Πολιτεία του Πλάτωνα, Εκδόσεις Πάπυρος

https://www.pentapostagma.gr/

ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ !!

Στα καλά νέα της μέρας, 

το αλκοόλ βελτιώνει τη μνήμη

Μπορεί μετά από μία ξέφρενη βραδιά με άφθονο αλκοόλ να μην θυμάσαι ούτε το όνομα σου, ωστόσο μια νέα έρευνα έρχεται να μειώσει τις τύψεις μας για την κατανάλωση αλκοόλ καθώς αποδεικνύει ότι βοηθά στη βελτίωση της μνήμης.
Σύμφωνα με την έρευνα του βρετανικού Πανεπιστημίου του Exeter, όσοι πίνουν αλκοόλ θυμούνται καλύτερα. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές ζήτησαν από 88 άτομα να ολοκληρώσουν μια εργασία και στη συνέχεια τους χώρισαν σε δύο ομάδες. Στη μία ομάδα ζητήθηκε να πιουν όσο αλκοόλ ήθελαν, ενώ στην άλλη ομάδα το αλκοόλ απαγορεύθηκε. Την επόμενη μέρα όλοι οι συμμετέχοντες επανέλαβαν την ίδια εργασία και όπως αποδείχθηκε, όσοι είχαν πιει αλκοόλ τα πήγαν καλύτερα και θυμούνταν τα περισσότερα από όσα είχαν διδαχθεί την προηγούμενη μέρα.
“Η έρευνά μας όχι μόνο έδειξε ότι όσοι ήπιαν αλκοόλ τα πήγαν καλύτερα όταν επαναλάμβαναν την άσκηση, αλλά και ότι αυτοί που είχαν πιει περισσότερο από όλους είχαν τα καλύτερα αποτελέσματα” δήλωσε η καθηγήτρια Celia Morgan του Πανεπιστημίου του Exeter. Πάντως, όπως είπε ο λόγος για τον οποίο συνέβη αυτό μάλλον είναι το γεγονός ότι το αλκοόλ εμποδίζει την εκμάθηση νέων πληροφοριών και έτσι ο εγκέφαλος διαθέτει περισσότερους πόρους ώστε να εγκαταστήσει στην μακροπρόθεσμη μνήμη τις πιο πρόσφατα αποκτηθείς πληροφορίες. “Η θεωρία είναι ότι ο ιππόκαμπος -η περιοχή του εγκεφάλου που είναι πολύ σημαντική για τη μνήμη- τις μεταφέρει από την βραχυπρόθεσμη στη μακροπρόθεσμη μνήμη”.
Βέβαια, οι ερευνητές τονίζουν ότι αυτή η μικρή θετική επίδραση της κατανάλωσης αλκοόλ δεν αναιρεί τις γνωστές επιβλαβείς συνέπειες που έχει το αλκοόλ στην ψυχική και σωματική υγεία του άνθρωπο, απλά υποδηλώνει ότι σε κάποιες περιπτώσεις η κατανάλωση του μπορεί να βοηθήσει τη μνήμη.\
olivemagazine.gr
https://www.pentapostagma.gr/

Η κλεψίκτητος "μακεδονική εθνότητα και γλώσσα" και το κατασκευασμένο Σκοπιανό ζήτημα

Η κλεψίκτητος "μακεδονική εθνότητα και γλώσσα" και το κατασκευασμένο Σκοπιανό ζήτημα

 «τα εγγύτατα της ξυμπάσης γνώμης… »
[Θουκυδίδης 1.22]
Του Χρίστου Κράππα
Αυτό το «σούρτα – φέρτα» με τους σκοπιανούς και τους προστάτες τους  αμερικανούς, που μεσιτεύουν τάχα μεταξύ των δύο, αλλά αλήθεια  με σκοπό και στόχο μόνο  τη δική μας υποχώρηση και την ικανοποίηση -- επιβράβευση των κλεφτών σκοπιανών, μου έφερε στη μνήμη μου έναν αποκαλυπτικό διάλογο μεταξύ Κολοκοτρώνη και Χάμιλτον την εποχή της επανάστασης του 1821:
          «…ήλθε ο Άμιλτων να με ιδεί. Μου είπε, ότι: «Πρέπει οι Έλληνες να ζητήσουν συμβιβασμόν και η Αγγλία να μεσιτεύσει.» Εγώ του αποκρίθηκα, ότι: «Αυτό δεν γίνεται ποτέ, ελευθερία ή θάνατος. Εμείς, καπετάν Άμιλτων, ποτέ συμβιβασμόν δεν εκάμαμεν με τους Τούρκους…. Ο βασιλεύς μας εσκοτώθη, καμμία συνθήκη δεν έκαμε»…»
          Αυτά τα λόγια του απελευθερωτή μας Κολοκοτρώνη είναι τα ίδια με κείνα του Περικλή προς τους Αθηναίους να μην συμβιβασθούν με τους Λακεδαιμόνιους το 431 π.Χ, γιατί, κάθε μικρή υποχώρηση κλείνει μέσα της την άμεση και μέγιστη  προσταγή για υποχώρηση στα μέγιστα. Και επειδή ο Κολοκοτρώνης, Θουκυδίδη δεν ήξερε, ούτε φαντάζομαι είχε διαβάσει, αυτό που χόρεψε μέσα του ήταν το ελληνικό D.N.A του, ίδιο και απαράλλαχτο εδώ και 4.000 χρόνια  μέχρι τα σήμερα. Σήμερα, τι μας κάνει να υποχωρούμε στις αξιώσεις των κλεφτών γειτόνων μας

          Και το ποιο σπουδαίο και σημαντικό είναι το ακόλουθο. Απέναντί μας δεν έχουμε να κάνουμε με Σλάβο σκοπιανό, αλλά με γενίτσαρο, τον ελληνικής καταγωγής πρωθυπουργό Νίκολα Γκρούεφσκι. Το πραγματικό του όνομα είναι Νικόλαος Γκρούης. Στη Φλώρινα υπάρχει ένα χωριό που λέγεται Αχλαδιά και στο ηρώο του χωριού υπάρχει το ίδιο αυτό όνομα του παππού του που έπεσε στο Αλβανικό μέτωπο με τους Ιταλούς το 1940-41. Έχοντας λοιπόν τέτοια καταγωγή, και σπουδασμένος στην Αμερική για να παίξει το συγκεκριμένο ρόλο, ασφαλώς και γνωρίζει Θουκυδίδη και τρίβει τα χέρια του σε κάθε δική μας υποχώρηση που ενισχύει ακόμη περισσότερο την αδιαλλαξία του, την οποία μάλιστα, δεν παύει να την διαλαλεί και διακηρύσσει  όπου βρεθεί κι όπου σταθεί. Και αφού είναι γενίτσαρος, ούτε πρόκειται ποτέ να υποχωρήσει σε συμβιβαστικές τάχα λύσεις περί σύνθετης ονομασίας και πράσινα άλογα. Είναι ορκισμένος αυτός και η παρέα του που κυβερνούν σήμερα το μόρφωμα αυτό κράτους, στην επίτευξη ενός και μόνο σκοπού: τον επεκτατισμό των Σκοπίων όπως δείχνουν οι χάρτες, κατ’ εντολήν των μεγάλων προστατών και εντολέων του, στα εδάφη της μέγιστης Ελληνικής Μακεδονίας που με φόντο αυτούς  αρέσκεται να  φωτογραφίζεται. 
          Κατά τον πατέρα της ιστορίας Ηρόδοτο, τα συστατικά του έθνους στοιχεία είναι: όμαιμον, ομόθρησκον, ομότροπον και ομόγλωσσον. Και φυσικά υπάρχει και ένα πέμπτο στοιχείο, η κοινή ιστορία, το οποίο δεν συμπεριέλαβε ο Ηρόδοτος γιατί το έγγραφε.
          Σε όλα αυτά τα στοιχεία δεν υπάρχει καν το στοιχείο του τόπου όπου κατοικούν αυτοί οι ομοεθνείς πολίτες. Γιατί αν υπήρχε, τότε θα είχαμε δεκάδες ανά τον κόσμο  Ελλάδες, Γαλλίες, Γερμανίες, Ισπανίες ….. Ακόμη λοιπόν και αυτή τη βασική αρχή με τη στοιχειώδη λογική, οι γείτονές μας την παραβιάζουν αναίσχυντα και προκλητικά.
          Οι γείτονές μας, ένα άθυρμα διαφόρων εθνοτήτων, Αλβανών, Σλάβων, Βουλγάρων, Τσιγγάνων, Τούρκων και Ελλήνων, μέχρι το 1992 και αρχής γενομένης από το 1946 επί Τίτο, επειδή κατοικούσαν σε ένα μικρό κομμάτι της Μακεδονίας που συνορεύει με την κυρίως και μέγιστη Ελληνική Μακεδονία, για λόγους καθαρά επεκτατικούς, του τότε καθεστώτος, άρχισαν να την ονομάζουν Μακεδονία. Φυσικά έβαλαν και το χεράκι τους οι φυγάδες έλληνες κομουνιστές από τον Ελλαδικό χώρο του 1949. Και επειδή κανένα έγκλημα δεν είναι τέλειο, την ιστορία τους την θεωρούσαν από τον Κύριλλο και Μεθόδιο και εντεύθεν που τους έδωσαν το Κυριλλικό αλφάβητο για να μπορέσει η γλώσσα που μιλούσαν να γίνει γραπτή.  Μάλιστα έλεγαν συνεχώς πως είναι Σλάβοι και όχι Έλληνες.(βλ. άρθρα σε Γιουγκοσλαβικές εφημερίδες τις δεκαετίας του ’50 και ’60) Τι είναι λοιπόν εκείνο που τους ανάγκασε μετά το 1992 να αλλάξουν γραμμή και να μιλούν συνεχώς και αδιαλείπτως περί «Μακεδονικής εθνότητας» και «Μακεδονικής γλώσσας»; Ποιος τους είπε αιφνίδια και απροσδόκητα ότι τάχα κατάγονται από τους αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες; Ποιος τους είπε ότι έλκουν καταγωγή απευθείας από τον Φίλιππο και τον Μέγα Αλέξανδρο;
          Προφανώς, οι μεγάλοι προστάτες τους Αμερικάνοι και συγκεκριμένα το κέντρο που διαθέτουν με κύριο σκοπό την παραγωγή προγόνων. Σε αυτό το κέντρο είναι ο φωστήρας της ιστορίας, όπως αποκαλείται ο ίδιος ως ιστορικός, ο Ντάνιελ Φρίντ. Γνωρίζει αυτό το κέντρο παραγωγής προγόνων ότι, ένα δέντρο γίνεται μεγάλο και ανθεκτικό αν έχει βαθιές και μεγάλες ρίζες. Ήδη το δέντρο είχε το κλεψίκτηκτο όνομα «Μακεδονία» πάνω από 40 χρόνια, αν του προσθέτανε και ρίζες βαθιές με ιστορία σε ένα ένδοξο συνονόματο ιστορικό παρελθόν, κρατερό ήθελε γίνει και υποχείριό τους για τα επόμενα 50 χρόνια.
          Και αυτό το κέντρο των αμερικάνων παραγωγής προγόνων, προχώρησε ακόμη πιο πολύ και σε απίστευτο βαθμό και σημείο. Προσπάθησε να διαβρώσει συστηματικά και αθόρυβα ακόμη και την δική μας ιστορία. Μέσω του κέντρου που διαθέτει ο Ουγκροεβραίος Σόρος που εδρεύει στα Σκόπια με σκοπό τάχα την «συμφιλίωση (= διάλυση) των λαών των Βαλκανίων», στρατολόγησε « Έλληνες» εφιάλτες δήθεν ιστορικούς για να ξαναγράψουν τη  ιστορία μας. Και πράγματι άξιος ο μισθός τους, έγραψαν την ιστορία κατά την παραγγελία. Παραβιάζοντας τις Πρώτες Αρχές της επιστήμης της ιστορίας, γεγονός, τόπος, χρόνος, και για όλα αυτά τις πηγές, έφτασαν στο επαίσχυντο κατάντημα, ο μεν κ. Βερέμης να λέγει ανερυθρίαστα πως οι Έλληνες έκαναν γενοκτονία, στην άλωση της Τρίπολης το 1821, και όχι οι Τούρκοι από την εμφάνισή τους μέχρι τα σήμερα, η κ. Φραγκουδάκη πως οι σημερινοί Έλληνες είναι «μπάσταρδοι», η κ. Κουλούρη πως δεν συμπεριέλαβαν στην ιστορία της ΣΤ΄Δημοτικού της κ.Ρεπούση  το κρέμασμα από τους Τούρκους του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε΄ γιατί, «επειδή είναι αμφιλεγόμενο ιστορικό πρόσωπο θέλαμε να τον προστατέψουμε», άκουσον άκουσον, λες και  ο αείμνηστος Πατριάρχης  ζήτησε την προστασία της. Έρχεται και η κ. Ρεπούση να αποτελειώσει όλα τα φρικτά και φοβερά λεχθέντα από τους προηγούμενους, γράφοντας στην σελίδα 38 του λιβελογραφήματος ιστορίας  της που ευτυχώς αποσύρθηκε, οι Έλληνες του 1821, «Θαυμάζουν τους αρχαίους Έλληνες, τους οποίους θεωρούν προγόνους τους». Αυτή η επιλογή της λέξης «θεωρώ» δεν έγινε τυχαία. Είναι φοβερότερη και από το να έλεγε πως «δεν έχουμε ελληνική καταγωγή». Γιατί το ρήμα «θεωρώ», εισάγει την προς απόδειξη προκείμενη πρόταση η αλήθεια της οποίας χρήζει απόδειξης. Γιατί, όπως λέχθηκε από τον θεοειδή ιστορικό Θουκυδίδη, «ο υπονοήσας έτι δεινότερος» (Θουκ.3.82). Δηλαδή, ο φανερά επιβουλεύων δεν είναι τίποτα μπροστά στον υπονοήσαντα επιβουλεύoντα, αφού η σκέψη είναι πιο επικίνδυνη από την ίδια τη δράση. Ο υπονοήσας είναι πολύ χειρότερος εχθρός από τον φανερό. Ο υπονοήσας χωρίς να κάνει τίποτα, πετώντας τη λέξη θεωρούν,  στρέφει, υποστρέφει, επιστρέφει και εν τέλει καταστρέφει.
          Ο ίδιος αυτός αμερικανός φωστήρας της ιστορίας ομιλεί και περί «Μακεδονικής» γλώσσας. Μάλιστα τόσο προκλητικά όταν γνωρίζει ότι, η γλώσσα που μιλούν οι σκοπιανοί είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό της Βουλγαρικά με προσμίξεις από τα Σερβικά. Οι δε Βούλγαροι όταν το ακούουν περί «Μακεδονικής» γλώσσας, μαίνονται. Και έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο γελοιότητας οι πολιτικοί των Σκοπίων, που, στις επίσημες συναντήσεις τους με ομόλογούς τους Βούλγαρους να χρησιμοποιούν διερμηνείς, και όταν απαντούν, οι Βούλγαροι τους καταλαβαίνουν χωρίς διερμηνέα. Έτσι τους λέγει να κάνουν το αμερικανικό κέντρο παραγωγής προγόνων, παράρτημα του Υπουργείου Εξωτερικών της  Η.Π.Α.
          Όλες οι ιστορικές πηγές, από την αρχαιότητα που έχουν διασωθεί και βρίσκονται σε δεκάδες διαφορετικά κείμενα και διαφορετικούς συγγραφείς από τον Όμηρο και μετά, όλες καταγράφουν και αντιστοιχούν --ταυτίζουν την Καστοριά με την αρχαία Ορεστίδα, τη Φλώρινα με τη Λύγκο, η Κοζάνη περιλαμβάνει την Εορδαία και το μεγαλύτερο μέρος της Ελίμειας, την  Κατερίνη με την Πιερία, τη Βέροια με τη Βοττία, την Έδεσσα (αρχαία Πέλλα) με την Αλμωπία, το Κιλκίς και βόρεια η περιοχή της λίμνης  Δοϊράνης ήταν η Αμφαξίτιδα και Κρηστωνία, οι λίμνες Λαγκαδά και Βόλβης με τη Μυγδονία, η Θέρμη με τον ποταμό Ανθεμούντα με την Κρουσία, το νότιο τμήμα των σημερινών Σκοπίων με την Πελαγονία κ.τ.λ. Όλες οι περιοχές αυτές διατηρούν τα ονόματά τους από τότε που έχουμε γραπτά μνημεία, 8ος αιώνας π. Χ. και εντεύθεν μέχρι σήμερα και έχουν δώσει τα ονόματά τους στους κατοίκους τους ως εθνικά ονόματα, όπως αυτά αναφέρονται στα ιστορικά κείμενα του Ηροδότου, του Θουκυδίδη, του Αρριανού, του Γεωγράφου Στράβωνα  και τόσων άλλων ως, Λυγκιστές, Κρουσαίοι, Ορέστες, Βοττιαίοι, Πιέριοι,  Μύγδονες, Εορδαίοι, Πελαγόνες κ.τ.λ. 
          Με το ζήτημα της γλώσσας που μιλούσαν όλες αυτές οι μικρές εθνότητες,  που αποτελούσαν το Μακεδονικό κράτος με πολίτευμα τη βασιλεία με τη δυναστεία των Αργεάδων Τημενιδών, οι οποίοι Τημενίδες χωρίς καμμία αμφιβολία είχαν ευθεία καταγωγή από το Πελοποννησιακό Άργος που ίδρυσε ο Περδίκας τον 7ο αιώνα π.Χ., από πλήθος καταγεγραμμένων ιστορικών στοιχείων από της εποχής του Ησιόδου, αποδεικνύεται ότι μιλούσαν την ελληνική γλώσσα όπως ομιλούταν πριν τον Τρωικό πόλεμο και μάλιστα τη διάλεκτο την Αιολική. Ο Ησύχιος, λεξικογράφος του 4ου και 5ου αιώνα διέσωσε τις διαφέρουσες αυτές λέξεις Μακεδονικές, 140 τον αριθμό, όπως και στο ίδιο λεξικό του διασώζονται οι διαφέρουσες της κοινής ελληνικής τότε γλώσσας από κάθε άλλη περιοχή της Ελλάδος. Στο λεξικό του Ησύχιου καταγράφονται 51.583 λέξεις πέραν της κοινής ελληνικής από κάθε περιοχή του Ελλαδικού χώρου. Το ποιο σπουδαίο βέβαια είναι το στοιχείο ότι, όλες αυτές οι διαφέρουσες λέξεις που διασώθηκαν ως της Μακεδονικής διαλέκτου, πλην ελαχίστων από δάνεια των γειτονικών τότε λαών, όπως Θρακών, Ιλλυριών και Παιόνων, όλες είναι ελληνικής προέλευσης και μάλιστα από την Μυκηναϊκή γλώσσα όπως αυτό αποδεικνύεται μετά την αποκρυπτογράφηση της Μυκηναϊκής Γραμμικής Β. (βλ. J.NKalleris 1954, OHofman 1906, 1928, και Ι.Κ. Πομπωνά που με τον μεγαλύτερο Άγγλο ιστορικό για τη Μακεδονία N.G.LHammond από διαφορετικές προσεγγίσεις καταλήγουν στα ίδια συμπεράσματα.)   Και όλα αυτά για ποια γλώσσα μιλούσαν οι Μακεδόνες πριν τον 5ο και 4ο αιώνα π.Χ., γιατί, κατά τους αιώνες αυτούς όλο το Μακεδονικό Βασίλειο  κατακλύστηκε από την πλημμυρίδα της κοινής ελληνικής όπου πλέον ο Ευριπίδης έγραψε τις τραγωδίες «Αρχέλαος» και «Βάκχες» (από 408 έως το 406 π.Χ.) και διδάσκονταν στα θέατρα της Μακεδονίας. Σε ποια γλώσσα λοιπόν μιλούσαν και παρακολουθούσαν τις τραγωδίες αυτές οι Μακεδόνες θεατές;  
          Και για να πάρουμε μια εικόνα σαφή και πέρα από κάθε αμφιβολία των ως άνω αληθώς λεχθέντων, γραμμένων και διαπιστωμένων πάνω από 3.000 χρόνια, ας δούμε κάποιες λέξεις από τις διασωθείσες από τους αρχαίους συγγραφείς και τον λεξικογράφο Ησύχιο. < άγημα> που έχει μείνει μέχρι σήμερα ως επίλεκτο τμήμα των αρίστων περί τον βασιλέα, με σημερινή χρήση: «άγημα αποδόσεως τιμών» (Ησυχ. Α λ. 486). <αγκαλίς>= το δρεπάνι (Ησυχ. Α λ. 533).  <Άθως>= το όρος του Αγίου Όρους Αττικόκλιτο (δεν κλίνεται) (Ησυχ. Α λ. 1650).  <ακόντιον>= δόρυ με μικρή λόγχη που έφεραν στη ράχη οι Μακεδόνες στρατιώτες και μέρος στρατεύματος από Αγριάνες (σημερινοί Πομάκοι) και Αιολείς (Ησυχ. Α λ. 2485). <ανεδάρδανε>=ανεμόλυνε και επειδή τους Δάρδανους που κατοικούσαν τότε στην περιοχή του Κοσσόβου τους θεωρούσαν από τους πιο βρόμικους λαούς είχαν κατασκευάσει κατά την ελληνική δομή της γλώσσας το ρήμα <Δαρδαίνει>= γαρ μολύνει (Ησυχ. Α λ. 4795). <άξος>=ύλη από ξύλο που κόβεται με τσεκούρι (Ησυχ. Α λ. 5639), και από αυτή τη λέξη πήρε το όνομά του ο ποταμός Αξιός επειδή μετέφερε έτοιμη ξυλεία στη θάλασσα. <αορτής>= δερμάτινο ιμάτιον ανάρτησης του ξίφους, σήμερα του όπλου (Ησυχ. Α λ. 5687). <αργιόπους>= ο αετός (Ησυχ. Α λ. 7049). <Άρητος>= ο Ηρακλής (Ησυχ. Α λ. 7178). <άσπιλος>= ονόμαζαν τον χείμαρρο (Ησυχ. Α λ. 7784). <γώπας>=ονόμαζαν τα ψάρια κολιούς (Ησυχ. Γ λ. 1045). <δρήες>= τα σπουργίτια (στρουθοί στην αττική διάλεκτο) (Ησυχ. Δ λ. 2368). <παραός> = ο αετός (Ησυχ. Π λ. 607). <Πιερίδες>= Μούσες που κατοικούσαν στα Πιέρια Όροι (Ησυχ. Π λ. 2258). <Τραλλείς>= εκαλούντο μισθοφόροι Θράκες παρά τον Βασιλέα «οι τας φονικάς χρείας πληρούντες» (Ησυχ. Τ λ. 1241). <Χαλαστραίων συών>= πόλις της Μακεδονίας (Ησυχ. Χ λ. 1241).
          Επίσης ο Μαρσύας ο Μακεδών έχει διασώσει κάποιες λέξεις της προομηρικής μακεδονικής διαλέκτου που έχουν ελληνική ελληνικότατη προέλευση. Έτσι έχουμε τις λέξεις: <κοριναίος>= ο γιός μιας ανύπαντρης νέας (FGrH 135/6 απόσπ. 24). Και από την ίδια λέξη συνδέεται και η λέξη <κύρνος> (βλ. βυζαντινό λόγιο Φώτιο), όπως και άλλες πέντε λέξεις οικογενειακών σχέσεων που χρησιμοποιούσαν οι Μακεδόνες στη διάλεκτό τους, τρεις για ένα κοριτσάκι, <ακραία>, <ακρέα> και <αμαλή>, και δύο αντίστοιχα για ένα μεγαλύτερο μέλος μιας οικογένειας, <άππα> και <πέλιος ή πελιγάν>. Ο Μαρσύας μας αναφέρει ένα χορό με μαχαίρια ή σπαθιά των Μακεδόνων που ονομαζόταν <τελεσιάς> (αποσπ. 11, και η ίδια λέξη υπάρχει και στον Ησύχιο). Σε τι διαφέρει από την σημερινή λέξη «τελετή»; Και στο σημείο αυτό πρέπει να μείνουμε άναυδοι από τις επόμενες τρεις λέξεις προομηρικές που χρησιμοποιούσαν οι Μακεδόνες τότε και οι Έλληνες σήμερα απαράλλαχτες. Ο Μαρσύας διέσωσε τη λέξη <γυάλα> = το όνομα ενός ποτηριού που χρησιμοποιούσαν οι βασιλείς της Μακεδονίας κατά την είσοδό τους στην πόλη, και το όνομα μιας ξύλινης κούπας, όπως αυτές που φτιάχνουν οι νομάδες βοσκοί, <κύπελλον> (αποσπ. 21 και 22), καθαρότατα ελληνικές και η τρίτη λέξη είναι για μένα συγκλονιστική γιατί την έμαθα από την  αείμνηστη μητέρα μου στα ορεινά της Πελοποννήσου και αναφέρεται στο ένα από τα τρία ήδη Δρυός, την <αρία δρύ> και εμείς την λέμε στην Πελοπόννησο «αριά»!!. Το πώς γίνεται οι Μακεδόνες του 800 π.Χ. και σήμερα οι αγράμματοι γέροντες στα ορεινά απάτητα χωριά της Πελοποννήσου να χρησιμοποιούν την ίδια αυτή λέξη, πρέπει να ρωτήσουμε τον Ντάνιελ Φρίντ, υποτακτικό της Κοντολύσσας Ράϊς, παραγωγό προγόνων και γλώσσας των σκοπιανών αλλά και κάθε άλλου κράτους της περιοχής μας που θέλουν να διαλύσουν. Ήδη, το κέντρο αυτό με προϊσταμένη την Κοντολύσσα Ράϊς, έχει στείλει στην περιοχή, δηλαδή μέσα στο σπίτι μας, ως αμερικανό πρόξενο στη Θεσσαλονίκη  το εκτελεστικό τους όργανο και ειδικό στη διάλυση κρατών, τον ασιατικής καταγωγής Hoyt Brian Yee με πλούσια δραστηριότητα στην περιοχή της Καστοριάς και Φλώρινας ως προστάτης της σκοπιανής εκεί δήθεν «μειονότητας». Πριν ήταν τρία χρόνια  πρόξενος στο Μαυροβούνιο και αποσχίσθηκε από τη Σερβία.  Σας λέγει τίποτα αυτό;
          Και για να τελειώνουμε με την καταγωγή και το όνομα Μακεδών και Μακεδονία, και τι γλώσσα μιλούσαν χίλια χρόνια πριν τον Όμηρο, γιατί μια γλώσσα με τη δομή της ελληνικής γλώσσας που τροφοδότησε τις περισσότερες γλώσσες του κόσμου χρειάζεται για να κτιστεί και επικρατήσει, όχι εκατοντάδες χρόνια, αλλά χιλιάδες χρόνια, για να την βρει έτοιμη ο Όμηρος και να γράψει τα έπη του,  έχουμε γραπτή πηγή από σύγχρονο του Ομήρου ποιητή τον Ησίοδο (8ος αιών. π.Χ.) ο οποίος στο απόσπασμα από το έργο του «Ηοίαι» αναφέρει ότι ο Μάγνης και ο Μακεδών είναι γιοί του Δία και της Θυίας, κόρης του Δευκαλίωνα, και επομένως εξαδέλφια των γιών του Έλληνα, του Δώρου, του Ξούθου και του Αιόλου, το οποίο αναμφισβήτητα σημαίνει ότι οι Μακεδόνες θεωρούνταν Έλληνες και όχι, ας πούμε, Θράκες ή Ιλλυριοί. Και το να είσαι Έλληνας σήμαινε, πέρα από κάθε αμφιβολία, να μιλάς ελληνικά, και σε αυτή την περίπτωση, αφού οι Μάγνητες μιλούσαν αιολικά ελληνικά, Έλληνας σήμαινε προφανώς το να μιλάς αιολικά ελληνικά. (βλ.  Πάπυρος Οξυρ.2354, αποσπ. Ησιόδου 7.3 7 Κωστ. Πορφυρ. «…η  δ’ υποκυσαμένη Διί γείνατο τερπικεραύνωι υιέ δύω, Μάγνητα Μακηδόνα θ’ ιπποχάρμην , οι περί Πιερίην και Όλυμπον δώματ’ έναιον.»  και στο ίδιο απόσπασμα αναφέρεται στο πρώτο του βιβλίο ο ιστοριογράφος Ελλάνικος που δημοσιεύθηκε στις αρχές του τελευταίου τετάρτου του 5ουαιώνα π.Χ.(423) και έχει επί λέξει: Στέφ. Βυζ. (Κωνστ. Πορφυρ. Περί Θεμ.  ΙΙ σελ. 48 Bonn.) «Μακεδονία· η χώρα, από Μακεδόνος του Διός και Θυίας της Δευκαλίωνος, ως φησίν Ησίοδος (αποσπ. 5) … άλλοι δ’ από Μακεδόνος του Αιόλου, ως Ελλάνικος Ιερειών πρώτη των εν Άργει· «και Μακεδόνος του Αιόλου, αφ’ ου νυν Μακεδόνες καλούνταιμόνοι μετά Μυσών τότε οικούντες». ) Και τέλος είναι σημαντικό να τονίσουμε,  παρ’ ότι οι δύο βασιλικοί οίκοι των  Λυγκιστών, που ήταν Βακχιάδες εκ Κορίνθου, και των Τημενιδών, εξ Άργους, μιλούσαν τη Δωρική διάλεκτο, όλος ο υπήκοος πληθυσμός τους των Μακεδόνων, μιλούσαν την Ελληνική Αιολική διάλεκτο όπως μαρτυρούν τα διασωθέντα μνημεία των λέξεων.
          Σήμερα, το μόρφωμα αυτό κράτος των Σκοπίων, αποτελούμενο κατά το ήμισυ από Αλβανούς οι οποίοι ομιλούν Αλβανικά και το υπόλοιπο λιγότερο από το μισό του όλου από Σλάβους που μιλούν κυρίως Βουλγαρικά ή Βουλγαροσερβικά, αξιώνουν αναίσχυντα και προκλητικά να ονομασθούν Μακεδονία και Μακεδόνες, αντίκειται σε κάθε κοινή λογική. Και τούτο γιατί είναι πέρα για πέρα γνωστό ότι, οι μεν Αλβανοί ήρθαν ως επήλυδες της περιοχής από τα παράλια της Κασπίας Θάλασσας (βλ. Στράβωνα, Αρριανός: Μάχη Γαυγαμήλων, κ.λ. ) τον 11ο αιώνα οι δε Σλάβοι τον 8ο αιώνα με γλώσσα άγραφη μέχρι το 12ο αιώνα και χάρις στους έλληνες και το ελληνικό αλφάβητο έγινε γραπτή. Δηλαδή, οι συνιστώσες εθνότητες το γειτονικό κρατίδιο, όταν οι Έλληνες Μακεδόνες μαζί με όλους τους Έλληνες (πλην Λακεδαιμονίων) εξάπλωναν τον Ελληνικό πολιτισμό και γλώσσα στα πέρατα της οικουμένης, ούτε ήξεραν ποιοι ήταν και που βρίσκονταν.     
Το πλέον λοιπόν κατάλληλο όνομα που θα μπορούσαν να έχουν με πρόσφατο λειτουργικό ιστορικό προηγούμενο, θα ήταν «Δημοκρατία της Αλβανοσλαβίας» κατά το «Τσεχοσλοβακία» και τίποτε περισσότερο. Το όνομα αυτό είναι και δίκαιο για  τους πληθυσμούς αυτού του κρατιδίου  που το κατοικούν. Εξ άλλου εξυπηρετεί και τους προστάτες τους αμερικανούς όταν μετά από λίγο θα θέλουν να το διαμελίσουν κατά τις συνήθειες και τα στρατηγικά τους συμφέροντα.           

Δράμα 2.7.2008 

Σημείωση: Δημοσιεύτηκε στην Δράμα, εφημ. «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» στις 9.7.2008, απεστάλη στο Υπουργείο Εξωτερικών (υφ. Κασσίμη) και στο διαδίκτυο. Το παρέλαβε ο Μίλλερ καθ/της αρχαιολογίας που ανασκάπτει την Νεμέα, συνέταξε την επιστολή που υπογράφουν 346 ελληνιστές (Μάιος του 2009) που κοινοποίησαν στον πρόεδρο των ΗΠΑ και λοιπούς. Στην επιστολή αυτή αντιγράφονται πλείστα όσα εδάφια της μονογραφίας αυτής. Μέχρι και την ρητορική ερώτηση σε ποια γλώσσα διδάσκονταν οι Μακεδόνες τις τραγωδίες του Ευριπίδη.  

    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/   

Το φεγγάρι θα γίνει κόκκινο δυο φορές φέτος -Τί συμβαίνει

Το φεγγάρι θα γίνει κόκκινο δυο φορές 

φέτος                -Τί συμβαίνει

Δύο φορές μέσα στο 2018 το φεγγάρι θα «κοκκινίσει» στον ουρανό, καθώς θα υπάρξουν δύο ολικές εκλείψεις της Σελήνης, μία στο τέλος Ιανουαρίου και μία στο τέλος Ιουλίου.
Οι ολικές εκλείψεις θα είναι ορατές από κάθε σημείο της Γης που θα έχει νύχτα και η διάρκεια κάθε ορατής έκλειψης θα διαφέρει από τόπο σε τόπο. Στη διάρκεια των εκλείψεων το φεγγάρι θα αποκτήσει ένα σκούρο κοκκινωπό χρώμα σαν της σκουριάς, καθώς ο δορυφόρος του πλανήτη μας θα εισέλθει στη σκιά της Γης, η οποία θα παρεμβληθεί ανάμεσα στον Ήλιο και στη Σελήνη.
Η πρώτη έκλειψη θα συμβεί στις 31 Ιανουαρίου και θα είναι ιδιαίτερα ορατή από την ανατολική Ευρώπη και την ανατολική Αφρική έως τη Νότια Αμερική.
Στην Αθήνα όμως η έκλειψη θα φθάσει στο μέγιστο σημείο της (δηλαδή η Σελήνη θα βρίσκεται στο σημείο εγγύτερα στο κέντρο της σκιάς της Γης) περίπου στις 15:30, όταν το φεγγάρι -που θα ανατείλει λίγο πριν τις 18:00- θα είναι ακόμη κάτω από τη γραμμή του ορίζοντα, με αποτέλεσμα το φαινόμενο να μην είναι άμεσα ορατό.
Η δεύτερη έκλειψη θα συμβεί τη νύχτα της 27ης Ιουλίου ή τα χαράματα της 28ης, ανάλογα με τη χώρα. Θα είναι κυρίως ορατή από τη Νότια Αμερική, Αφρική, κεντρική Ασία και Ινδία.

Στην Αθήνα η καλοκαιρινή έκλειψη θα είναι ορατή και θα φθάσει στο αποκορύφωμά της στις 23:21 στις 27/7/2018.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
https://www.pentapostagma.gr/

    Η παραλία της Μαγνησίας που σε απορροφά η ηρεμία που εκπέμπει alogoporos.gr Δημοσιεύθηκε  10/05/2024 23:01 Τροποποιήθηκε  23:03 Σε απόστ...