Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

18 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ

18 προβλήματα των ποδιών μας, που μας προειδοποιούν για τη συνολική μας υγεία 

Των :

 Θάλεια Γούτου, αισθητικός - κοσμητολόγος,

Κλεοπάτρα Ζουμπουρλή, μοριακή βιολόγος, 

medlabnews.gr  

Τα πόδια μας είναι ίσως το σημείο του σώματος που καταπονείται περισσότερο καθώς κουβαλούν όλο μας το βάρος και μας στηρίζουν καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας. 
Τι μπορεί όμως να μας πει η υγεία των ποδιών μας για τη συνολική υγεία του οργανισμού;
  
Κρύα πόδια, ζεστή καρδιά;

Εάν τα πόδια σας είναι διαρκώς κρύα μπορεί να είναι αποτέλεσμα κακής κυκλοφορίας του αίματος. Η κακή κυκλοφορία πολλές φορές σχετίζεται με το κάπνισμα, την υψηλή αρτηριακή πίεση ή τα καρδιακά προβλήματα. Η νευρική βλάβη του μη ελεγχόμενου διαβήτη μπορεί επίσης να προκαλεί κρύα αίσθηση στα πόδια. Άλλα πιθανά αίτια είναι ο υποθυρεοειδισμός και η αναιμία. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ώστε να εντοπίσετε οποιοδήποτε τυχόν υποβόσκον πρόβλημα.

 Πόνος στα πόδια 

Όταν αισθάνεστε πόνο στα πόδια σας μετά από μία δύσκολη μέρα πιθανότατα θα ρίξετε το φταίξιμο στα παπούτσια σας. Ωστόσο ο πόνος που δεν προκαλείται από δωδεκάποντα τακούνια ίσως οφείλεται σε ένα κάταγμα καταπόνησης, δηλαδή μία μικρή ρωγμή σε κάποιο κόκαλο. Πιθανά αίτια: η πολύ έντονη άσκηση, τα αθλήματα υψηλών κραδασμών (όπως το μπάσκετ) και το τρέξιμο αποστάσεων. Η εξασθένηση των οστών λόγω οστεοπόρωσης αυξάνει τον κίνδυνο για τέτοιου είδους κακώσεις. 

Άσπρα, κόκκινα, μπλε δάχτυλα 

Αν πάσχετε από το σύνδρομο Raynard μπορεί να παρατηρήσετε τα δάχτυλά σας να αλλάζουν απόχρωση από φυσιολογική σε άσπρη, μετά σε μπλε , σε κόκκινη και να επανέρχονται πάλι στο φυσιολογικό. Αυτό οφείλεται στο ξαφνικό στένεμα των αρτηριών, μία κατάσταση που ονομάζεται αγγειοσπασμός. Το στρες ή οι αλλαγές στη θερμοκρασία μπορεί να πυροδοτήσουν τους αγγειοσπασμούς αυτούς, που συνήθως δεν οδηγούν σε άλλα προβλήματα υγείας. Το σύνδρομο αυτό μπορεί επίσης να συνδέεται με ρευματοειδή αρθρίτιδα, σύνδρομο Sjögren ή προβλήματα θυρεοειδούς.  

Πόνος στη φτέρνα 

Η πιο κοινή αιτία για τον πόνο στη φτέρνα είναι η επονομαζόμενη planta faciitis, φλεγμονή του πελματιαίου ιστού. Ο πόνος μπορεί να είναι πιο έντονος όταν ξυπνάτε και ενώ σηκώνεστε ασκείτε πίεση στο οστό της πτέρνας. Άλλα αίτια μπορεί να είναι η αρθρίτιδα, η έντονη άσκηση, τα παπούτσια που δεν εφαρμόζουν καλά και η τενοντίτιδα. Σπανιότερα αίτια περιλαμβάνουν τα οστεόφυτα των οστών στο κάτω μέρος του ποδιού, την ύπαρξη φλεγμονής, κατάγματος ή όγκου στο οστό. 

Σύρσιμο των ποδιών 

Κάποιες φορές το πρώτο σημάδι ενός προβλήματος είναι η αλλαγή στον τρόπο που περπατάμε – ένα πιο πλατύ βάδισμα ή ένα ελαφρύ σύρσιμο των ποδιών. Το αίτιο μπορεί να είναι η αργή απώλεια της φυσιολογικής αίσθησης στα πόδια που προκαλείται από κάποια περιφερειακή νευρική βλάβη. Περίπου το 30% αυτών των περιπτώσεων συνδέεται με τον διαβήτη. Η νευρική βλάβη μπορεί επίσης να οφείλεται σε κάποια μόλυνση, σε ανεπάρκεια βιταμινών και σε αλκοολισμό. Σε αρκετές περιπτώσεις κανένας δεν γνωρίζει τι προκάλεσε τη βλάβη αυτή.

 Πληκτροδακτυλία

 Στην πληκτροδακτυλία το σχήμα των δακτύλων των ποδιών (και συχνά και των χεριών) αλλάζει. Τα νύχια είναι πιο στρογγυλά στην κορυφή και καμπυλώνουν προς τα κάτω. Το πιο συχνό αίτιο της κατάστασης αυτής είναι η πάθηση των πνευμόνων αν και μπορεί να προκαλείται και από καρδιακές παθήσεις, ηπατικές και πεπτικές διαταραχές ή ορισμένες μολύνσεις. Κάποιες φορές η πληκτροδακτυλία εμφανίζεται ενδοοικογενειακά χωρίς να συντρέχει κάποια υποβόσκουσα ασθένεια.

 Πρησμένα πόδια 

Συνήθως πρόκειται για μία προσωρινή ενόχληση που προκαλείται από την ορθοστασία ή την ακινησία, όπως σε περιπτώσεις μεγάλων πτήσεων, και κυρίως στις εγκυμονούσες. Αντιθέτως, όταν το πρήξιμο των ποδιών δεν υποχωρεί ίσως είναι σημάδι μία σοβαρής ιατρικής κατάστασης. Το επίμονο πρήξιμο των ποδιών μπορεί να οφείλεται σε κακή κυκλοφορία του αίματος, σε προβλήματα στο λεμφικό σύστημα ή στην ύπαρξη θρόμβου. Άλλοι παράγοντες είναι οι νεφρικές διαταραχές ή η υπολειτουργία του θυρεοειδούς. Αν παρατηρήσετε επίμονο πρήξιμο των ποδιών σας συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. 

Κάψιμο στα πόδια 

Η αίσθηση καψίματος στα πόδια είναι συνηθισμένη στους διαβητικούς με περιφερειακή νευρική βλάβη. Μπορεί επίσης να προκληθεί από ανεπάρκεια Βιταμίνης Β, από το «πόδι του αθλητή», από χρόνιες νεφρικές παθήσεις, από κακή κυκλοφορία στα πόδια (περιφερειακές αρτηριακές παθήσεις) ή από υποθυρεοειδισμό. 

Πληγές που δεν επουλώνονται 

Τα έλκη στα πόδια που δεν επουλώνονται είναι ένα βασικό προειδοποιητικό σημάδι για την ύπαρξη διαβήτη. Ο διαβήτης μπορεί να επηρεάσει την αίσθηση των ποδιών, την κυκλοφορία και τη φυσιολογική επούλωση των πληγών με αποτέλεσμα ακόμα και μία απλή φουσκάλα να δημιουργεί πρόβλημα. Τα έλκη αυτά επίσης είναι επιρρεπή σε μολύνσεις. Οι διαβητικοί πρέπει να πλένουν και να στεγνώνουν τα πόδια τους και να τα ελέγχουν για τυχόν πληγές καθημερινά. Η αργή επούλωση των πληγών στα πόδια μπορεί επίσης να προκαλείται από κακή κυκλοφορία που οφείλεται σε καταστάσεις όπως οι περιφερειακές αρτηριακές παθήσεις. 

Πόνος στο μεγάλο δάκτυλο 

Η ουρική αρθρίτιδα είναι η βασική αιτία για τον ξαφνικό πόνο στο μεγάλο δάκτυλο που συνήθως συνοδεύεται από κοκκινίλα και πρήξιμο. Η οστεοαρθρίτιδα είναι επίσης ένας από τους ενόχους για την κατάσταση αυτή. Εάν η άρθρωση είναι άκαμπτη μπορεί να οφείλεται σε δυσκαμψία του μεγάλου δακτύλου (hallux), μία επιπλοκή της αρθρίτιδας κατά την οποία αναπτύσσεται μία επώδυνη άκανθος στο οστό. Αν πρόκειται για αθλητή, πολύ πιθανό ο πόνος να οφείλεται σε διάστρεμμα της 1ης Μεταταρσιοφαλαγγικής άρθρωσης (turf toe), μία κατάσταση που προκαλείται από βλάβη των συνδέσμων που περιβάλλουν την άρθρωση. 

Πόνος στα μικρότερα δάκτυλα 

Αν νιώθετε ότι περπατάτε πάνω σε κάτι σκληρό ή ο πόνος σας καίει στο μπροστινό σημείο του πέλματος και αντανακλάται στα δάκτυλα, ίσως πάσχετε από νεύρωμα του Morton, μία πάχυνση του ιστού γύρω από το νεύρο που εντοπίζεται συνήθως ανάμεσα από το τρίτο και το τέταρτο δάκτυλο. Είναι κατά οκτώ με δέκα φορές συχνότερο στις γυναίκες και οφείλεται σε τραυματισμό ή σε υπερβολική πίεση στα δάκτυλα. 

Φαγούρα στα πόδια 

Η φαγούρα στα πόδια μπορεί να οφείλεται στο «πόδι του αθλητή», μία μυκητιασική μόλυνση που είναι πολύ συχνή κυρίως στους άνδρες ηλικίας 20-40 ετών. Επίσης μπορεί να οφείλεται σε δερματίτιδα, δηλαδή σε αντίδραση σε κάποιο χημικό ή προϊόν περιποίησης, και να συνοδεύεται από κοκκινίλα ή εμφάνιση ξηρών περιοχών. Εάν το δέρμα στην περιοχή που έχετε φαγούρα, είναι παχύ και μοιάζει να έχει εξανθήματα ίσως πρόκειται για ψωρίαση που οφείλεται σε υπεραντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος. 

Επιπλέον διαβάστε 

Σπασμοί των ποδιών

 Ένας ξαφνικός, οξύς πόνος στο πόδι είναι το σήμα κατατεθέν ενός μυϊκού σπασμού ή κράμπας που μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά. Η σωματική καταπόνηση και η μυϊκή κούραση είναι τα πιο κοινά αίτια εμφάνισής του. Άλλες αιτίες περιλαμβάνουν την κακή κυκλοφορία, την αφυδάτωση, καθώς και την ανεπάρκεια διάφορων στοιχείων στο σώμα όπως το Κάλιο, το Μαγνήσιο, το Ασβέστιο ή η Βιταμίνη D. Ρόλο επίσης μπορούν να παίξουν οι ορμονικές μεταβολές που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια εγκυμοσύνης ή όταν υπάρχουν διαταραχές της λειτουργίας του θυρεοειδούς. Εάν οι σπασμοί είναι συχνοί ή έντονοι συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης μπορούν να βοηθήσουν στο πρόβλημα της μυϊκής κούρασης. 

Σπίλος (ελιά) στην πατούσα 

Οι περισσότεροι συγχέουμε τον καρκίνο του δέρματος με την υπερέκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία οπότε δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε ασυνήθιστα σημάδια που μπορεί να υπάρχουν στις πατούσες μας. Παρόλαυτα το μελάνωμα, ο πιο επικίνδυνος δερματικός καρκίνος, εμφανίζεται κυρίως σε περιοχές που δεν εκτίθενται στον ήλιο, όπως οι πατούσες. Είναι μάλιστα πολύ σημαντικό να ελέγχουμε τις ελιές που υπάρχουν στις πατούσες καθώς τραυματίζονται εύκολα και είναι ιδιαίτερα επίφοβες στο να παρουσιάσουν πρόβλημα. Το μελάνωμα μπορεί να εμφανιστεί ακόμα και κάτω από το νύχι, όπου μπορεί να μοιάζει με μαύρο σημαδάκι. 

Κίτρινα νύχια 

Τα νύχια των ποδιών μπορούν να μας πουν πολλά για την υγεία μας. Μία μυκητιασική μόλυνση συχνά οδηγεί σε πάχυνση και κιτρίνισμα των νυχιών στα πόδια. Τα παχιά, κίτρινα νύχια μπορούν επίσης να είναι σημάδι μίας υποβόσκουσας ασθένειας όπως είναι το λεμφοίδημα (πρήξιμο που σχετίζεται με το λεμφικό σύστημα), οι πνευμονικές παθήσεις ή η ρευματοειδής αρθρίτιδα. 

Κοιλονυχία 

 Τα νύχια σε αυτή την περίπτωση γίνονται κοίλα με έπαρση στις άκρες τους σαν κουτάλι. Μπορεί να οφείλεται σε τραυματισμό ή στη συχνή έκθεση σε διαλύματα που έχουν ως βάση το πετρέλαιο αλλά συχνά προκαλείται από ανεπάρκεια σιδήρου στον οργανισμό (σιδηροπενική αναιμία). 

Άσπρα Νύχια 

Κάποιος τραυματισμός στο νύχι ή η ύπαρξη ασθένειας σε κάποιο σημείο του σώματος μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση άσπρων περιοχών στα νύχια. Εάν το νύχι ή μέρος αυτού διαχωριστεί από τη βάση του λόγω κάποιου τραυματισμού, μόλυνσης ή ψωρίασης, το νύχι μπορεί να φαίνεται άσπρο. Αν το νύχι είναι ανέπαφο αλλά το μεγαλύτερο μέρος του είναι άσπρο, μπορεί να είναι ένα σημάδι κάποιας πιο σοβαρής κατάστασης όπως ηπατική ασθένεια, συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια ή διαβήτης. Συζητήστε με τον γιατρό σας για οποιαδήποτε ανησυχία. 

Σκασίματα στα νύχια 

Σκασίματα ή κοιλώματα στην επιφάνεια των νυχιών προκύπτουν από την αναδιοργάνωση της φυσιολογικής ανάπτυξης του νυχιού. Αυτή η ανωμαλία στην επιφάνεια των νυχιών εμφανίζεται σχεδόν τους μισούς ανθρώπους που πάσχουν από ψωρίαση. 

 πηγή

Cheap Offers: http://bit.ly/gadgets_cheap


http://koukfamily.blogspot.gr/

ΟΙ ΥΨΙΣΤΕΣ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ

Οι ύψιστες κοσμολογικές και θεολογικές έννοιες των μύθων

Είναι γνωστό ότι οι μύθοι αλληγορούν ύψιστες κοσμολογικές και θεολογικές έννοιες, αλλά αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσουμε είναι ότι οι ίδιοι οι μύθοι δρουν και σαν σύμβολα που επιτυγχάνουν την σύνδεση της ψυχής μας με ανώτερες πραγματικότητες.

Οι μύθοι αποκαλύπτουν την συμπάθεια με την πραγματικότητα σε αυτούς που έχουν εκπαιδεύσει τον νου τους για αυτό και εχρησιμοποιούντο στα μυστήρια.



«τοῖς δὲ εἰς νοῦν ἀνεγειρομένοις ὀλίγοις δή τισιν ἐκφαίνει τὴν ἑαυτῶν πρὸς τὰ πράγματα συμπάθειαν, καὶ τὴν ἐξ αὐτῶν τῶν ἱερατικῶν ἔργων παρέχεται πίστιν τῆς πρὸς τὰ θεῖα συμφυοῦς δυνάμεως· καὶ γὰρ οἱ θεοὶ τῶν τοιῶνδε συμβόλων ἀκούοντες χαίρουσιν καὶ τοῖς καλοῦσιν ἑτοίμως πείθονται καὶ τὴν ἑαυτῶν ἰδιότητα προφαίνουσιν διὰ τούτων ὡς οἰκείων αὐτοῖς καὶ μάλιστα γνωρίμων συνθημάτων· καὶ τὰ μυστήρια καὶ αἱ τελεταὶ καὶ τὸ δραστήριον ἐν τούτοις ἔχουσιν καὶ ὁλόκληρα καὶ ἀτρεμῆ καὶ ἁπλᾶ θεάματα διὰ τούτων προξενοῦσιν τοῖς μύσταις καθορᾶν, ὧν ὁ νέος τὴν ἡλικίαν καὶ πολὺ μᾶλλον ὁ τὸ ἦθος τοιοῦτος ἄδεκτός ἐστιν»

δηλαδή :

«Για εκείνους τους λίγους όμως που μπορούν να ανυψωθούν προς τον νου αποτελούν έκφανση της συμπάθειας τους προς την πραγματικότητα και βεβαίωση που προκύπτει από τα ίδια τα ιερατικά έργα της σύμφυτης των θείων όντων δύναμης.

Πραγματικά οι θεοί ευχαριστιούνται στο άκουσμα τέτοιων συμβόλων, ανταποκρίνονται αμέσως σε όσους τους καλούν και φανερώνουν την ιδιότητα των μέσα από αυτά, καθότι τα θεωρούν σημάδια συγγενικά τους και κατεξοχήν γνώριμα τους.

Τα μυστήρια και οι τελετουργίες επίσης με αυτά εκδηλώνουν την δημιουργική τους ενέργεια και μέσα από αυτά προκαλούν για όσους είναι μυημένοι να βλέπουν, θεάματα τέλεια, γεμάτα εσωτερική ηρεμία και απλά, για τα οποία ο νέος στην ηλικία και πολύ περισσότερο ο ανώριμος στον χαρακτήρα είναι ανεπίδεκτος»

(Πρόκλος - Σχόλια στην Πολιτεία 1.83.15-26)

Κάθε ένας δε προσλαμβάνει αυτό που θα του προσδώσουν οι μύθοι ανάλογα με την ψυχική του κατάσταση.

«῞Οτι δὲ καὶ εἰς τοὺς πολλοὺς δρῶσιν οἱ μῦθοι, δηλοῦσιν αἱ τελεταί. καὶ γὰρ αὗται χρώμεναι τοῖς μύθοις, ἵνα τὴν περὶ θεῶν ἀλήθειαν ἄρρητον κατακλείωσιν, συμπαθείας εἰσὶν αἴτιαι ταῖς ψυχαῖς περὶ τὰ δρώμενα τρόπον ἄγνωστον ἡμῖν καὶ θεῖον· ὡς τοὺς μὲν τῶν τελουμένων καταπλήττεσθαι δειμάτων θείων πλήρεις γιγνομένους, τοὺς δὲ συνδιατίθεσθαι τοῖς ἱεροῖς συμβόλοις καὶ ἑαυτῶν ἐκστάντας ὅλους ἐνιδρῦσθαι τοῖς θεοῖς καὶ ἐνθεάζειν· πάντως που καὶ τῶν ἑπομένων αὐτοῖς κρειττόνων ἡμῶν γενῶν διὰ τὴν πρὸς τὰ τοιαῦτα συνθήματα φιλίαν ἀνεγειρόντων ἡμᾶς εἰς τὴν πρὸς τοὺς θεοὺς δι’ αὐτῶν συμπάθειαν»

δηλαδή :

«Εξάλλου το ότι οι μύθοι επιδρούν και στους πολλούς το δείχνουν οι τελετές. Αυτές πράγματι, χρησιμοποιώντας τους μύθους, με σκοπό να κλείσουν μέσα τους την απόρρητη αλήθεια σχετικά με τους θεούς, αποβαίνουν για τις ψυχές αιτίες της ταύτισης αισθημάτων με τα δρώμενα κατά τρόπο άγνωστο σε εμάς και θεϊκό.

Έτσι άλλοι από αυτούς που μετέχουν στις ιερές τελετές καταπλήσσονται κυριευμένοι από το θεϊκό δέος , ενώ άλλοι που προσαρμόζουν την διάθεση τους προς τα ιερά σύμβολα και εξέρχονται από τον εαυτό τους, τοποθετούνται στην περιοχή των θεών και ευφορούνται από το πνεύμα τους.

Και σε κάθε περίπτωση, τα επόμενα αυτών γένη, που είναι ανώτερα από εμάς, βάσει της εναρμόνισης και οικειότητας τους προς τα τέτοιου είδους σύμβολα, μας υψώνουν δια της συμπαθείας μέσω αυτών στους θεούς»

(Πρόκλος - Σχόλια στην Πολιτεία 2.108.17-27)

Αλλωστε και ο Μέγας Ιουλιανός στο «Προς Ηράκλειον κυνικόν 11» μας λέει ότι :

«Τούτων δὴ τῶν μερῶν οὔτε τῷ λογικῷ προσήκει τῆς μυθογραφίας οὔτε τῷ φυσικῷ οὔτε τῷ μαθηματικῷ, μόνον δέ, εἴπερ ἄρα, τοῦ πρακτικοῦ τῷ πρὸς ἕνα γινομένῳ καὶτοῦ θεολογικοῦ τῷ τελεστικῷ καὶ μυστικῷ· «φιλεῖ γὰρ ἡ φύσις κρύπτεσθαι», καὶ τὸ ἀποκεκρυμμένον τῆς τῶν θεῶν οὐσίας οὐκ ἀνέχεται γυμνοῖς εἰς ἀκαθάρτους ἀκοὰς ῥίπτεσθαι ῥήμασιν. Ὅπερ δὲ δὴ τῶν χαρακτήρων ἡ ἀπόρρητος φύσις ὠφελεῖν πέφυκε καὶ ἀγνοουμένη· θεραπεύει γοῦν οὐ ψυχὰς μόνον, ἀλλὰ καὶ σώματα, καὶ θεῶν ποιεῖ παρουσίας. Τοῦτ’ οἶμαι πολλάκις γίγνεσθαι καὶ διὰ τῶν μύθων, ὅταν εἰς τὰς τῶν πολλῶν ἀκοὰς οὐ δυνα<μένας> τὰ θεῖα καθαρῶς δέξασθαι δι’ αἰνιγμάτων αὐτοῖς μετὰ τῆς μύθων σκηνοποιίας ἐγχέηται»

δηλαδή :

«Σχετικά με τους κλάδους της φιλοσοφίας ούτε στη λογική ούτε στα μαθηματικά ταιριάζει η μυθογραφία.

Ταιριάζει μόνο στην ηθική που αφορά το άτομο και στο τμήμα εκείνο της θεολογίας που εξετάζει την μύηση στα μυστήρια. Διότι η «φύση αγαπά να κρύβεται» και δεν ανέχεται να φτάνουν στα αυτιά των ασεβών λόγια ξεκάθαρα πάνω στην απόκρυφη ουσία των θεών.

Για αυτό και πρέπει να μεταχειριζόμαστε την απόρρητη και άγνωστη φύση των ιερών συμβόλων. Τούτο ικανοποιεί όχι μόνο την ψυχή αλλά και το σώμα και μας αποκαλύπτει την παρουσία των θεών.

Νομίζω πως και οι μύθοι φέρνουν πολλές φορές το ίδιο αποτέλεσμα, ανακατωμένοι δηλαδή με αινίγματα και με μυθική σκηνοθεσία, αποκαλύπτουν τις θείες αλήθειες σε όσους είναι ανίκανοι να τις δεχτούν αυτές καθαυτές»

Συνεπώς όχι μόνο πρέπει να προσεγγίζουμε τους μύθους με την προσμονή και την εστίαση του νου για την αποκρυπτογράφηση των εννοιών που κρύβονται μέσα τους, αλλά και ως σύμβολα τα οποία μέσω της συμπαθείας θα αποκαταστήσουν την επαφή της ψυχής μας με τον θείο κόσμο.

https://master-lista.blogspot.gr/

Ελλάνια Διάνθη:


Ο ΧΟΤΖΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ

Ο Χότζας και η πρακτική του

Ο Χότζας και η πρακτική του


ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΔΟΥΡΑΚΗΣ



Και επιτέλους άρχισε να «βρέχει»… φοροελαφρύνσεις και «διευκολύνσεις»: 
Και να όλες οι υποσχέσεις μαζεμένες.
Μετά την μείωση του Ειδικού Φόρου στα καύσιμα, να και η μείωση στην έκτακτη 
εισφορά αλληλεγγύης, δώστου και η «φόρμουλα» για τα δάνεια του ΟΕΚ, ορίστε 
και η παράταση στον μειωμένο ΦΠΑ 13% της εστίασης, πάρε και την εξόφληση σε
 έως 100 δόσεις των χρεών σε Εφορίες και Ασφαλιστικά Ταμεία. 
Και έρχονται και οι ρυθμίσεις για τα «κόκκινα δάνεια».

Φυσικά και πρόκειται για εξελίξεις που σηματοδοτούν αν μην τι άλλο, αλλαγή 
πορείας μετά τα 4 χρόνια επιβολής βαρύτατων φόρων και ύφεσης.. Και φυσικά 
εκείνους που εξυπηρετεί δεν πρέπει να τους ενδιαφέρει εάν έρχεται προεκλογικά 
ή όχι, καθώς σε κάθε περίπτωση η Αθήνα δείχνει να παίρνει την κατάσταση στα 
χέρια της και να ρυθμίζει πλέον τα του Οίκου της δίνοντας και κάτι σε εκείνους που
 τόσα χρόνια έσυραν το «κάρο».
Από την άλλη όμως, αν και μιλάμε για «βαθιές» ανάσες, 
μπορεί εύκολα να ξεχαστεί 

ότι τα τελευταία χρόνια οι μισθοί «κουρεύτηκαν» κατά σχεδόν 40%, ότι οι 
νέοι στην αγορά εργασίας από «γενιά των 700 ευρώ», έφτασαν να είναι η «γενιά 
των 400»; 
Ότι την ίδια περίοδο η επιβάρυνση σε φόρους σχεδόν εξαπλασιάστηκε; 
Ότι η αξία των ακινήτων που υποθηκεύτηκαν έναντι δανείων τις καλές εποχές, 
έπεσαν στα «τάρταρα», αλλά οι ιδιοκτήτες τους συνεχίζουν να εξοφλούν δάνεια 
που αποτιμώνται στις παλιές καλές αξίες;
Ότι πέρα από την δόση τους στην Τράπεζα είναι αναγκασμένοι να καταβάλλουν πλέον και 
«ενοίκιο» στο Κράτος υπό την μορφή ΕΝΦΙΑ; 
Ότι οι τιμές των αγαθών στην αγορά δεν αποκλιμακώθηκαν με τον ίδιο τρόπο που 
«κατέρρευσαν» οι αποδοχές των εργαζομένων; Και το «καλάθι της νοικοκυράς» 
εξακολουθεί να γεμίζει δύσκολα;

Ο Χότζας –λέει- στην Αλβανία στρίμωχνε σε ένα δωμάτιο 2Χ2, μία οικογένεια 
ανθρώπων, πέντε κότες, τρία γουρουνάκια, ένα βόδι, το γαϊδούρι και ότι μπορεί 
να φανταστεί ο ανθρώπινος νους.. Σε σημείο να μην μπορεί να ανασάνει κανείς 
μέσα στο δωμάτιο.. Και όταν άρχιζαν οι άνθρωποι να διαμαρτύρονται ότι «δεν 
πάει άλλο», έκανε «έξωση» -για παράδειγμα- στο γαϊδούρι και τότε αναφωνούσε 
η …οικογένεια: «Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε.. Επιτέλους αναπνεύσαμε»… 

Σαν κάτι να θυμίζει αυτή η ιστορία…




Το διαβάσαμε στο: Ο Χότζας και η πρακτική του |



 1Greek-Σκέψου... https://greek1.blogspot.com/2014/10/o-chotzas-ke-praktiki-tou.html#ixzz50AWA8KWq 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΔΙΑΦΩΩΤΙΣΜΟΣ -- ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ : παράγοντες που διαμόρφωσαν τις αντιλήψεις των Ελλήνων για το παρελθόν τους.

Διαφωτισμός – Ρομαντισμός: παράγοντες που διαμόρφωσαν τις αντιλήψεις των Ελλήνων για το παρελθόν τους.

Διαφωτισμός – Ρομαντισμός: παράγοντες που διαμόρφωσαν τις αντιλήψεις των Ελλήνων για το παρελθόν τους.

Του Ψάρρη Ασημάκη.

Οι Έλληνες στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν εθνική συνείδηση 

επικαλέστηκαν την Αρχαιότητα, απ’ όπου θα αντλούσαν τα στοιχεία που θα 
επιβεβαίωναν ότι είναι απευθείας απόγονοι των ένδοξων αρχαίων Ελλήνων. 
Μάλιστα, θεώρησαν ότι πολεμώντας τους Τούρκους συνέχιζαν τον αγώνα των προγόνων τους
 εναντίον της Περσικής βαρβαρότητας. 

Τους αρχαίους Έλληνες και τον πολιτισμό τους πρόβαλαν οι σημαντικότεροι εκπρόσωποι της 
εκπαιδευτικής, εκδοτικής και πολιτιστικής κίνησης, η οποία ονομάστηκε, κατ’ αναλογία με 
τον ευρωπαϊκό Διαφωτισμό, Νεοελληνικός Διαφωτισμός. Στο πλαίσιο αυτό οι ομάδες αυτές 
καλλιέργησαν τα ελληνικά γράμματα και αναβίωσαν την κλασική Αρχαιότητα διαμορφώνοντας
 ένα είδος προεθνικής συνείδησης, ίσως μια πρόδρομη μορφή της Μεγάλης Ιδέας, η οποία 
πρέσβευε τον «φωτισμό» της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας από το ελληνικό πνεύμα και την 
αποκατάσταση της βυζαντινής συνέχειας.

Ο Νεοελληνικός Διαφωτισμός ορίζεται το πνευματικό κίνημα που εμφανίστηκε στα μέσα του
 18ου αι. και το σύνολο των πνευματικών εκείνων και συνειδησιακών φαινομένων της νέας 
ελληνικής ιστορίας, όσα συμβαδίζουν με τη γενική προαγωγή του Ελληνισμού, και πριν από 
τη συνθήκη του Κιουτκούκ Καϊναρτζή, αλλά και, ιδίως, μετά, και των οποίων φυσική απόληξη
 πρέπει να θεωρήσουμε την Ελληνική Επανάσταση .
 Το κίνημα στηρίχθηκε στις μεταφράσεις των έργων του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, ενώ οι
ριζοσπαστικές τάσεις και το ανερχόμενο αίτημα αυτού για δημιουργία έθνους – κράτους
επηρέασαν τις πιο προοδευτικές τάσεις του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, όπως προκύπτει
μέσα από το έργο του Ρήγα και του Κοραή.
Ο Ρήγας Φεραίος (1757-1798) αποτελεί βασικό 
εκπρόσωπο του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, ο 
οποίος επηρεάστηκε σημαντικά από τη Γαλλική 
Επανάσταση και τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό.
 Στόχος του έργου του ήταν η εθνική αφύπνιση 
και η απελευθέρωση των Βαλκανίων. Ακόμη, 
οραματιζόταν την ίδρυση μιας δημοκρατίας με 
κυρίαρχο το ελληνικό στοιχείο, αλλά και την
 ίδρυση ανεξάρτητου ελληνικού κράτους.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Π. Κιτρομηλίδη η
συνάντηση με το κριτικό πνεύμα του Montesquieu
καλλιεργεί στη συνείδηση του Ρήγα την αγάπη
προς την ελευθερία και του υποβάλλει ως χρέος
τη μετάφραση του Πνεύματος των Νόμων
«προς όφελος του Γένους. Στο πλαίσιο αυτό το
 έργο του απέκτησε κατά κύριο λόγο πολιτικό
χαρακτήρα. Ο Αδαμάντιος Κοραής (1748-1833) με το σημαντικό σε όγκο έργο του βοήθησε
περισσότερο από κάθε άλλο στο να ξεδιαλύνουν οι ριζοσπαστικές προθέσεις και στήριξε την
 ιδέα διεκδίκησης εθνικού κράτους και είχε την πεποίθηση ότι η ίδρυση ανεξάρτητης ελληνικής
 πολιτείας ήταν αποτέλεσμα παιδείας, εθνικής συνείδησης και πολιτικής πράξης.
Έτσι, το διανοητικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διαμορφώθηκε η ιστορική σκέψη και μάλιστα
η εθνική ιδεολογία είχε διαμορφωθεί πολύ πριν από την Επανάσταση του 1821 από τις
ιδεολογικές επινοήσεις περί της Αρχαιότητας του Ελληνικού Έθνους που επεξεργάστηκαν οι
φορείς του Νεοελληνικού Διαφωτισμού μέσα από τη επαφή τους με τον ευρωπαϊκό Διαφωτισμό
(τέλη 18ου – αρχές 19ου αι.). Στο πλαίσιο αυτό αναδείχθηκαν οι πολιτικές και φιλοσοφικές αξίες
 της ελληνικής κλασικής αρχαιότητας και καλλιεργήθηκε η νεοελληνική ιστορική συνείδηση και
ταυτότητα. Μάλιστα, οι αρχαίοι Έλληνες και ο πολιτισμός του έγιναν το σταθερό σημείο
 αναφορών των Νεοελλήνων Διαφωτιστών. Κάτω από αυτές τις επιρροές οι Έλληνες ταυτίστηκαν
 περισσότερο με την πολιτισμένη Δύση και απομακρύνθηκαν από την «βαρβαρότητα» και την
 «τυραννία» της Ανατολής.
Η καθαρά ιστοριογραφική παραγωγή της εποχής του ελληνικού Διαφωτισμού εκτός από
μεταφράσεις Ευρωπαίων ιστορικών, περιλαμβάνει και πρωτότυπα έργα, τα οποία
αποκαλύπτουν τη θέση της ελληνικής ιστοριογραφίας απέναντι στο θέμα. Ανάμεσα στα πιο
αξιόλογα αναφέρουμε: α) τα δύο έργα του Γρ. Παλιουρίτη: Επίτομη Ιστορία της Ελλάδας
 (Βενετία 1807) και Αρχαιολογία Ελληνική (Βενετία 1817). β) τα κεφάλαια που πρόσθεσε ο
Δ. Αλεξανδρίδης στη δεύτερη έκδοση της μετάφρασης της Ιστορίας της Ελλάδας του
Γκόλντσμίθ (Βιέννη 1807) και γ) το δοκίμιο Απολογία Ιστορικοκριτική (Τεργέστη 1814).
Συνεπώς, η ελληνική εθνική και ιστορική συνείδηση είχε πρωτίστως τις καταβολές τις στους
λαμπρούς αρχαίους προγόνους. Όμως, η αναζήτηση της αδιάλειπτης συνέχειας και η
αποκατάστασή της στην Αρχαιότητα, άφηνε απέξω μια ενδιάμεση μεγάλη ιστορική περίοδο,
το Βυζάντιο. Σύμφωνα με τον Π. Κιτρομηλίδη η βυζαντινή πολιτεία και ιστορία, απαξιωμένη
πλήρως τα χρόνια εκείνα στο λόγο των Ευρωπαίων και Ελλήνων διαφωτιστών ως εποχή
σκοταδιστική , θεοκρατική και δεσποτική, θα παραμείνει μέχρι και τα μισά του 19ου στη
σιωπή, χωρίς να συμπεριληφθεί στην ελληνική ιστορία: το Βυζάντιο, καθώς θεωρούνταν,
σύμφωνα με τους δυτικούς και τους δυτικότροπους λόγιους, ότι ανήκει στη «βάρβαρη»
 Ανατολή, δεν θα μπορούσε να έχει καμία σχέση με τις αξίες και τα ιδεώδη που αντιπροσώπευε
για τους Νεοέλληνες (και Ευρωπαίους) η κλασική Αρχαιότητα.
 Αυτή η στάση που στήριξαν οι εθνικοί ιστορικοί δεν έδειχνε συνάδει με την επιθυμία να
διατρανωθεί η ιστορική συνέχεια του έθνους, καθώς η αποδοχή της νεοτερικής αντίληψης
για τον ιστορικό χρόνο υποστήριζε τη γραμμική διαδοχή των ιστορικών περιόδων
αποκλείοντας και απαξιώνοντας κάποιες βασικές από αυτές, όπως ήταν η μακεδονική και η
βυζαντινή. Αυτό ήταν αποτέλεσμα του ότι θεωρούνταν εποχές παρακμής για το ελληνικό
έθνος και υποδούλωσης σε δεσποτικά καθεστώτα, τα οποία είχαν καταλύσει τους
φιλελεύθερους θεσμούς των αρχαίων ελληνικών πόλεων.
Το κίνημα του Ρομαντισμού εμφανίστηκε κατά τα τέλη του 18ου αι. και άνθησε κυρίως στα
μέσα του 19ου αι. μέσα σε ένα κλίμα άνθησης των εθνικών ιδεών και σε μια περίοδο που
ιδρύονταν τα εθνικά κράτη. Το κίνημα αυτό έθεσε στο επίκεντρο των ιδεολογικών
ενδιαφερόντων την έννοια του έθνους και συνέβαλε καθοριστικά στη συγκρότηση του
 αντικειμένου και του προσανατολισμού της ελληνικής ιστοριογραφίας.
Ο ρομαντικός ιστορισμός αποτέλεσε το κυρίαρχο ιστοριογραφικό υπόδειγμα του
 19ου αιώνα και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τους θεμελιωτές της ελληνικής 
ιστοριογραφίας.
 Οι εμπνευσμένοι από το Ρομαντισμό ιστορικοί πίστευαν ότι η μελέτη του παρελθόντος έπρεπε
 να αποτελεί μέσο κατανόησης του παρόντος και πρόβλεψης του μέλλοντος. Ακόμη, πρέσβευαν
 ότι η αναφορά στο έθνος και στην ιστορία του δίνει νόημα στα φαινόμενα του παρελθόντος.
Επιπλέον, στο πλαίσιο του ρομαντικού ιστορισμού, ερμήνευσαν τα ιστορικά γεγονότα
χρησιμοποιώντας ως σταθερά το «έθνος», δηλαδή την αναλλοίωτη αρχή οργάνωσης των
κοινωνιών.
Έτσι, η ανθρώπινη ιστορία ταυτίστηκε με την εθνική ιστορία.
Μάλιστα, διατυπώθηκε η άποψη ότι η μελέτη του Μεσαίωνα θα βοηθούσε στην ανακάλυψη
της "ουσίας" του έθνους, η οποία ενσαρκώνεται στην "ψυχή του λαού" και είναι εμφανής μέσα
από τις εκδηλώσεις των αγροτικών πληθυσμών. Συνεπώς, ο Ρομαντισμός έδωσε έμφαση στο
 Μεσαίωνα, και στο Ελληνικό Βυζάντιο ,το οποίο είχε υποβιβαστεί από το Διαφωτισμό.


Το διαβάσαμε στο:
 Διαφωτισμός – Ρομαντισμός: παράγοντες που διαμόρφωσαν τις αντιλήψεις των Ελλήνων για το παρελθόν τους. |



 1Greek-Σκέψου... https://greek1.blogspot.com/2017/02/blog-post_134.html#ixzz50ALvONF9 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΝΕΟΣ ΚΟΚ Καταργείται η έκπτωση 50% στα πρόστιμα αν πληρωθούν εντός 10ημέρου-Παράβαση οι χειρονομίες και η «μούντζα»

Nέος ΚΟΚ: Καταργείται η έκπτωση 50% στα πρόστιμα αν πληρωθούν εντός 10ημέρου-Παράβαση οι χειρονομίες και η «μούντζα»
HomeΕΛΛΑΔΑ

Nέος ΚΟΚ: 

Καταργείται η έκπτωση 50% στα πρόστιμα αν πληρωθούν εντός 10ημέρου-Παράβαση οι χειρονομίες και η «μούντζα»


Οι συνήθεις στους ελληνικούς δρόμους, «ευγενείς χειρονομίες» μεταξύ

 οδηγών, μεταξύ των οποίων και η ελληνική μούντζα, θα αποτελούν 

πλέον παράβαση σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ. 

Επίσης καταργείται η έκπτωση 50% που ίσχυε ως σήμερα για πληρωμή

 κλήσης εντός 10ημέρου.


Για τις αλλαγές αυτές, ενημέρωσε τους επικεφαλής των θεσμών, ο υπουργός 

Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης. Οπως είπε ο νέος ΚΟΚ δεν είναι μνημονιακή υποχρέωση 

και δεν συζητήθηκε με την τρόικα.

Σημείωσε ωστόσο ότι θα δημιουργηθεί Ενιαία Βάση Δεδομένων για οχήματα (με στοιχεία από
Δημόσιας Τάξης, ΑΑΔΕ, Μεταφορών) και Βάση Δεδομένων για Οδηγούς, οι οποίες θα
διασταυρώνονται και θα «επικοινωνούν» μεταξύ τους


Επίσης επανέλαβε ότι θα ισχύει κλιμάκωση προστίμων ανάλογα με εισόδημα του παραβάτη.
Θα υπάρξει ακόμη κατηγοριοποίηση των παραβάσεων ανάλογα με την επικινδυνότητα και
την αντικοινωνική συμπεριφορά. Στη κατηγορία αυτή ενέταξε το φτύσιμο στο δρόμο, το
πέταγμα αντικειμένων από το παράθυρο, την οδήγηση στη ΛΕΑ και τις κάθε είδους χειρονομίες.

Κατά τα λοιπά ο Χρ. Σπίρτζης είπε πως στις αρχές του 2019 θα τεθούν σε εφαρμογή τα
αναλογικά, ηλεκτρονικά διόδια σε όλους τους οδικούς άξονες και ο σχετικός διαγωνισμός θα
προκηρυχθεί εντός του μήνα.


Το διαβάσαμε στο: Nέος ΚΟΚ: Καταργείται η έκπτωση 50% στα πρόστιμα αν πληρωθούν εντός 10ημέρου-Παράβαση οι χειρονομίες και η «μούντζα» | 


1Greek-Σκέψου... https://greek1.blogspot.com/2017/12/n-50-10.html#ixzz50AK6bhi9 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΕΓΝΩΜΑ

Το Μεγάλο Στέγνωμα


Λιμνούλα σε αποστράγγιση

 
Η αβάσταχτη βεβαιότητα του τέλους
Ακόμα κι αν η ανάπτυξη εμφανιστεί εξ ουρανού τρόπον τινά, όπως οι εξωγήινοι στο Independence day, το στέγνωμα που έχει πέσει στην Αγορά δεν είναι μόνον άνευ προηγουμένου αλλά και με Οικονομικούς όρους απόλυτα θανατηφόρο για την ίδια την Ελληνική Οικονομία και τους Πολίτες της.
Στο διάγραμμα μπορούμε να απολαύσουμε την πορεία του δείκτη Προσφοράς χρήματος - Μ4 - στην Ελλάδα των μνημονίων τα τελευταία χρόνια:
Money Supply in Greece
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ των δεινών στην αγορά. Η εξαφάνιση του χρήματος σε κάθε του μορφή. Συγκεκριμένα ο δείκτης Μ4 μετράει:
  • Νομισματική βάση
  • Χαρτονομίσματα και κέρματα μη τραπεζικού κοινού
  • Καταθέσεις όψεως
  • Επιταγές
  • Διαθέσιμα εμπορικών τραπεζών
  • Ημερήσιες καταθέσεις (overnight deposits)
  • Προθεσμιακές καταθέσεις
  • Καταθέσεις ταμιευτηρίων
  • Συμφωνίες επαναγοράς (repos)
  • Μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων χρηματαγοράς
  • Τίτλοι χρηματαγοράς και χρεόγραφα διάρκειας έως 2 ετών
  • Τραπεζικά ομόλογα
  • Τίτλοι δημοσίου διάρκειας 1 έτους
  • Τοποθετήσεις ιδιωτικού μη νομισματικού / χρηματοπιστωτικού τομέα σε μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων διαθεσίμων
  • Καταθέσεις σε συνάλλαγμα
  • Μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων διαχείρισης διαθεσίμων
To Moυσιαστικά μετράει τα πάντα. Υπάρχουν κάποιες διαφωνίες μεταξύ των ειδικών για την επακριβή του απεικόνιση ΑΛΛΑ Η ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ = Η ΑΓΟΡΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ, ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΦΥΓΕ αλλά συνεχίζει να μας εγκαταλείπει, και τα βατραχάκια μέσα σε αυτήν τη μικρή λιμνούλα έχουν αρχίσει να πεθαίνουν, τόσο απλά και τόσο απειλητικά. Αυτό αντιμετωπίζουμε…
Δείτε καί την πορεία της κατανάλωσης των νοικοκυριών:
Households Consumption in Greece
Τί ελπίδα υπάρχει σε μια οικονομία που η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ δεν ανανεώνεται μέσω εξαγωγών;
Μα εδώ προκύπτει κι άλλο πρόβλημα: Οι περίφημες επενδύσεις που συνωστίζονται έξω από την πόρτα μας δε θα είναι απαραίτητα ωφέλιμες. Παράδειγμα προς κατανόηση: αν μία ξένη εταιρεία δε δημιουργεί υπεραξία η οποία να προσμετράται στην αύξηση του εγχώριου Μ4 μέσω εξαγωγών, ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ στην ασφυκτιούσα Οικονομία της ταλαιπωρημένης Ελλάδος.
Επενδύσεις που θα δημιουργήσουν κάποιες θέσεις εργασίας των αστείων μισθών,  ενώ θα ρουφάνε το Μ4 με λύσσα στέλνοντάς το στο εξωτερικό. Στο τέλος θα είναι και επιβλαβείς από πάνω.
Μην περιμένετε, λοιπόν, ούτε τους εξωγήινους, ούτε τους εκλιπαρούντες επενδυτές. Η αγορά στεγνώνει από χρήμα και αυτό σημαίνει 100% εξόντωση.
Είμαστε φρόνιμα βατραχάκια και πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας.
ΟΚ μπράβο μας. Μας δίνουν συγχαρητήρια και καμαρώνουμε.
Το θέμα, όμως, είναι ότι αυτό μας οδηγεί σε απολύτως βέβαιο θάνατο οικονομικό και κοινωνικό.
Άρα, τώρα τί κάνουμε;
Πώς μπορούμε να είμαστε καί συνεπείς κύριοι αλλά να ζούμε καί φρόνιμοι καί ζωντανοί;
Χωρίς εξαγωγές είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
Πώς ακριβώς, όμως, θα παράγουμε εξαγωγές, όταν η φορολογία που έχει επιβληθεί είναι τόσο επιθετική κατά του Πολίτη, που φαντάζει παραμυθένια;
Απάντηση: Δε θα παράγουμε εξαγωγές και προφανώς η απόλυτη διάλυση της Ελληνικής Οικονομίας είναι απλά βέβαιη.
Αν δεν αυξηθεί το Μ4, έχουμε τελειώσει, και ό,τι άλλο διαδίδεται είναι τουλάχιστον διασκεδαστικό.
Καλό Υπόλοιπο σε όλους και Καλή Διασκέδαση στη μικρή μας λιμνούλα που ξεμένει από νερό…
http://www.macroskopio.gr/el

Σταφυλόκοκκος στα σχολικά γεύματα που προκάλεσαν τροφική δηλητηρίαση - Η φωτιά «πρόλαβε» τον έλεγχο του ΕΦΕΤ στο εργοστάσιο της Λαμίας

  Σταφυλόκοκκος στα σχολικά γεύματα που προκάλεσαν τροφική δηλητηρίαση - Η φωτιά «πρόλαβε» τον έλεγχο του ΕΦΕΤ στο εργοστάσιο της Λαμίας Η μ...