Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ Anglo – Egyptian Land Allotment Company ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Ο ρόλος της Anglo – Egyptian Land Allotment Company στην Κύπρο

Wall_of_New_Resevoir,_Acheritou_(1900)_-_TIMEA.jpg
Στο σημερινό μας κείμενο θα αναφερθούμε στην Anglo – Egyptian Land Allotment Company (Αγγλο-αιγυπτιακή εταιρεία κατανομή γης) και στον ρόλο που διαδραμάτισε στον τόπο μας πριν 100 χρόνια. Είναι σχετικά μια άγνωστη ιστορία και θα ήταν ωραίο να την αναφέρουμε στο ιστολόγιο μας.
Η Anglo-Egyptian Land Allotment Company ιδρύθηκε στην Αίγυπτο στις 29 Οκτωβρίου του 1905 με πρωτοβουλία του Sir William Willcocks (1852 – 1932). Ως μετοχικό κεφάλαιο είχαν εκδώσει 50.000 μετοχές αξίας 200.000 αιγυπτιακών λιρών και πωλήθηκαν κυρίως σε Άγγλους επενδυτές.
Η εταιρεία ασχολείτο με την ανάπτυξη διαφορών περιοχών στην Αίγυπτο, έχοντας ιδιαίτερες επιτυχίες στην τομέα της γεωργίας και της άρδευσης. Η Βρετανική αποικιοκρατική κυβέρνηση, βλέποντας τις επιτυχίες τους θα τους προσκαλέσει στην Κύπρο προκειμένου να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της γεωργίας εισάγοντας καινούργιες μεθόδους καλλιέργειας, μιας και το νησί υστερούσε κατά πολύ.
Πρωτεργάτης της εταιρείας ήταν βεβαίως ο Sir William Willcocks, ο οποίος ήταν μηχανικός με ειδίκευση στα έργα άρδευσης. Έμεινε στην ιστορία για το φράγμα του Aswan στη Αίγυπτο το 1902 αλλά και για το ότι κατάφερε να φέρει νερό στην αρχαία περιοχή Chaldea από την Νότια Μεσοποταμία.
Πέραν της εμπλοκής της εταιρείας στην γεωργία, η Anglo-Egyptian Land Allotment Company προσπάθησε να ιδρύσει αγροτική τράπεζα το 1906. Ο Sir William Willcocks ήρθε σε συμφωνία με την τότε κυβέρνηση προκειμένου να έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να ιδρύσει τέτοιου είδους τράπεζα για τα επόμενα 50 χρόνια. Όπως γράφει στο βιβλίο της η Kate Phylaktis, “The Banking System of Cyprus: Past, Present and Future” η εταιρεία θα επένδυε 100.000 λίρες αγγλικές, δίνοντας μικρά δάνεια στους αγρότες. Αν και η τράπεζα έγινε, 2 χρόνια αργότερα θα κλείσει και θα αποσυρθεί από την Κύπρο.
asdasdasddCaptureCapture1dfasdfsadfasfasfsdfeature-evie-main-pic-Under-Ottoman-rule-the-Turkish-Cypriots-were-largely-dependent-on-vakif-or-religious-foundation-systemPortrait_of_William_Willcockssadasdasdsafsdfsdf13
https://perithorio.wordpress.com/

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ !

Αυτές είναι οι πιο απίστευτες και περίεργες εξομολογήσεις αστροναυτών!

Δείτε βίντεο με τις πιο απίστευτες και περίεργες εξομολογήσεις αστροναυτών.

Από τους Ρώσους Αστροναύτες του Salyut 7 που υποστηρίζουν ότι είδαν αγγέλους στο διάστημα, στους αστροναύτες Neil Armstrong και Buzz Aldrin που ισχυρίζονται ότι είδαν εξωγήινους κατά τη διάρκεια της αποστολής Apollo 11.




Πηγή 
http://conspiracyfeeds.blogspot.gr/


ΣΜΕΡΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΛΕΥΚΟΥ ΚΑΡΧΑΡΙΑ--Moray Eel vs. Whitetip Reef Shark | Shark vs. Predator



Η σμέρνα μοιάζει με χέλι αλλά δεν είναι...
Το φιδίσιο μυώδες σώμα της έχει φανταστική δύναμη, τόση που όταν πιαστεί στα δίχτυα του ψαρά, μπορεί συστρέφοντας το σώμα της να τα σπάσει και να ελευθερωθεί....
Τα φοβερά σαγόνια της, αποτελούν φόβητρο για τα θύματά της....
Κι όμως η κατάλευκη σάρκα της είναι, ένα καταπληκτικό έδεσμα για όσους τυχερούς την έχουν δοκιμάσει...
Στο συνοδευτικό video του National Geographic Wild, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, καταγράφεται η επίθεση της σμέρνας σε λευκό καρχαρία και η μάχη που ακολουθεί.....

ΤΑ ΣΑΡΚΟΦΑΓΑ ΣΚΑΘΑΡΙΑ DERMESTID---Watch Flesh-Eating Beetles Strip Bodies to the Bone | Deep Look



Τα Dermestid Σκαθάρια είναι γρήγοροι και σχολαστικοί  φαγάδες. Μπορούν να αφήσουν  ένα  γεύμα τους καθαρό, χωρίς ίχνος σάρκας σε μόλις λίγες μέρες αφήνοντας ακόμη και τις πιο λεπτές δομές των οστών ανέπαφες. Αυτό τα κάνει το τέλειο εργαλείο για το μουσείο επιστημών-- κάνει αν τους κρατήσει μακριά, πολύ μακριά από πολύτιμες συλλογές. 


Στη φύση,τα  Dermestid Σκαθάρια είναι συσκευές θάνατο-παλιννόστησης. Θα βρούν ένα νεκρό σώμα περίπου μια εβδομάδα μετά το θάνατο του  και γεννούν τα αυγά στη σάρκα πού ξήραίνεται. Οι προνύμφες αναδύονται με μια ακόρεστη όρεξη, μέσα σε μόλις ημέρες  γίνονται ενήλικες και πετούν μακριά για να ξεκινήσετε μια νέα αποικία. 

Αυτά τα Dermestid Σκαθάρια στο Μουσείο της σπονδυλωτών Ζωολογίας του Πανεπιστημίου του Berkeley είναι απευθείας απόγονοι από την αρχική αποικία ιδρύθηκε σε αυτό το μουσείο το 1924. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται σήμερα σε μουσεία σε όλο τον κόσμο ήταν πρωτοπόρος εδώ. Αυτά είναι τα σκαθάρια που βλέπετε εδώ σε αυτήν την σάρκα τρώει σκαθάρια χρονικού διαστήματος. 

Οι επιστήμονες στο εργαστήριο προετοιμασίας λαμβάνουν σχεδόν χίλια πτώματα per;ipoy se ένα χρόνο.Είναι δουλειά τους να διατηρήσουν κάθε ζώο για μακροχρόνια χρήση στις συλλογές επάνω. Και η δουλειά δεν είναι για την τάση προς εμετό. 

Αυτό που κάνει σκαθάρια ιδανικό για τον καθαρισμό δειγμάτων μουσείου είναι ότι είναι γρήγορο και σχολαστικός eaters. Μπορούν να επιλέξετε ένα σφάγιο καθαρό αφήνοντας ακόμη και τις πιο λεπτές δομές των οστών ανέπαφες. 

Παίρνει σε μια μεγάλη αποικία από σκαθάρια  24-48 ώρες για να καθαρίσουν  τα οστά των μικρών ζώων όπως τα κουνέλια και οι κουκουβάγιες, και μπορούν να εργαστούν σε 100-200 δείγματα σε ένα χρόνο. Για τα μεγαλύτερα ζώα, όπως ελάφια ή κογιότ θα διαρκέσει περίπου μία εβδομάδα. 


Αλλά η συμμαχία με τα  σκαθάρια και το μουσείο είναι δύσκολη. Στο ισόγειο τα σκαθάρια είναι ένα κρίσιμο εργαλείο. Αλλά αν Dermestids ξεφύγουν  επάνω, θα μπορούσαν να σπέρνουν τον όλεθρο στα ράφια της βιβλιοθήκης,μασουλώντας μέσα στα συρτάρια των δειγμάτων και καταστρέφοντας ολόκληρες συλλογές. 
Ένα υπέροχο video, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων...


Ο ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ

Οι Μυστικές Γνώσεις Πυθαγόρα για τον Χωροχρόνο και τις Επανενσαρκώσεις

Οι Μυστικές Γνώσεις Πυθαγόρα για τον Χωροχρόνο
Ποιος είναι ο λόγος που οι Πυθαγόρειοι υποστηρίζουν ότι εσωτερικές γνώσεις δεν πρέπει να κοινοποιούνται σε όλους τους ανθρώπους, κατά το «Μὴ εἶναι πρὸς πάντας πάντα ρητά»
Σήμερα, κατά γενική παραδοχή, πιστεύουμε ότι ο Πυθαγόρας υπήρξε ένας μεγάλος Μύστης, ο οποίος είχε στην κατοχή του γνώσεις, οι οποίες ήταν πολύ προχωρημένες για την εποχή του.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που ένα πέπλο μυστηρίου κάλυπτε την διδασκαλία του, περιορίζοντας την πρόσβαση μόνο σε λίγους και εκλεκτούς μαθητές του.
Είναι γνωστή ακόμα και στις μέρες μας, η παροιμιώδης φράση:

«Μὴ εἶναι πρὸς πάντας πάντα ρητά»Ἔλεγαν τὲ καὶ οἱ ἄλλοι Πυθαγόρειοι:
Δηλαδή, να μην κοινοποιούνται ΟΛΑ σε ΟΛΟΥΣ!
Ποιος είναι ο λόγος που οι Πυθαγόρειοι υποστηρίζουν ότι εσωτερικές γνώσεις δεν πρέπει να κοινοποιούνται σε όλους τους ανθρώπους, κατά το «Μὴ εἶναι πρὸς πάντας πάντα ρητά»
Πράγματι, αυτό που πιστεύουμε διαβάζοντας αυτήν την Πυθαγορική Ρήση είναι ότι οι Πυθαγόρειοι έλεγαν να μην είναι όλα σε όλους ρητά.
Δηλαδή να μην αποκαλύπτονται τα σημαντικά μυστικά της Φιλοσοφίας στους μη Μυημένους.
Αυτή είναι μία κοινώς αποδεκτή ερμηνεία, η οποία φαίνεται σίγουρα πολύ λογική.
Αν παρατηρήσουμε όμως προσεκτικότερα αυτήν την Πυθαγορική Εντολή, θα διαπιστώσουμε ότι ακόμα και η δομή της συγκεκριμένης πρότασης είναι και αυτή κωδικοποιημένη και ακολουθεί μία καθαρά μαθηματική λογική.
Το γεγονός αυτό είναι απολύτως δικαιολογημένο από την στιγμή που η ρήση αυτή αποδίδεται στους «άλλους» Πυθαγόρειους.
Ποιοι είναι όμως οι «άλλοι» Πυθαγόρειοι;
Γνωρίζουμε ότι ο ίδιος ο Πυθαγόρας, δεν αποκαλείται ποτέ από τους μαθητές του με το όνομά του, αλλά αναφέρεται ως «ΑΥΤΟΣ».
Κατά αντίστοιχο τρόπο, δεν αποκαλούνται με το όνομά τους ούτε οι Μυημένοι μαθητές του Πυθαγόρα, οι λεγόμενοι και «εσωτερικοί», οι οποίοι αποκαλούνται «ΟΙ ΑΛΛΟΙ».
«Αυτός και οι Άλλοι» λοιπόν συναποτελούν τους γνώστες της Πυθαγορικής Φιλοσοφίας η οποία γνωρίζει την λειτουργία των Συμπαντικών Νόμων.
Τι θα πρέπει λοιπόν να κάνουμε «εμείς» που ανήκουμε σε αυτούς τους «άλλους» για να γίνουμε μέτοχοι αυτής της μυστηριακής γνώσης;
Είναι πράγματι αλήθεια ότι δεν επιθυμούν να αποκαλυφθούν τα πολύτιμα μυστικά τους;
Αν προχωρήσουμε στην εξέταση της Πυθαγόριας Ρήσης, θα παρατηρήσουμε ότι η σύνταξη της είναι αρκετά αινιγματική.
Το «ΜΗ ΕΙΝΑΙ» με τον οποίο αρχίζει η πρόταση, είναι μία αδόκιμη έκφραση που δεν συναντάται συνήθως.
Επίσης υπάρχουν στην σειρά δύο πανομοιότυπες λέξεις ΠΑΝΤΑΣ και ΠΑΝΤΑ, οι οποίες ωστόσο υπονοούν σε δύο τελείως διαφορετικές υποστάσεις.
Σύμφωνα με την διδασκαλία του Πυθαγόρα, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν τρεις καταστάσεις συνειδητότητας των όντων, οι οποίες αντιστοιχούν στα τρία εξελικτικά στάδια του ανθρώπου.
Οι καταστάσεις αυτές είναι:
το Μη Ον ή Ασυνείδητο.
το Ον ή Συνειδητό.
και το Όντως Ον ή Υπερσυνειδητό.
και αντιστοιχούν στα εξελικτικά στάδια του δίποδου, του ανθρώπου και του αυτοανθρώπου.
Το «Μη Είναι» λοιπόν, με το οποίο ξεκινάει η Πυθαγορική ρήση, αναφέρεται στα Μη Όντα.
Τις συνθήκες που επικρατούν στα Μη Όντα του κόσμου του Άδη, δηλαδή στο «Μη Είναι» τις αποκαλύπτει αυτό η Πυθαγόρεια ρήση, την οποία θα μπορούσαμε να κατανοήσουμε ως μία μαθηματική εξίσωση.
Η λέξη του συνδέει τα δύο μέρη της πρότασης, η λέξη «προς» μας εισάγει στην μαθηματική έννοια της αναλογίας, δηλαδή στον παρονομαστή ενός κλάσματος.
Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι μέσα σε αυτήν την ρήση, κρύβεται μία μαθηματική δομή, βάσει της οποίας θα μπορούσαμε να σχηματίσουμε ένα κλάσμα, με αριθμητή την λέξη ΠΑΝΤΑ και παρονομαστή την λέξη ΠΑΝΤΑΣ.
Η ρήση μας γνωστοποιεί επίσης ότι το αποτέλεσμα που προκύπτει από αυτόν τον υπολογισμό είναι πάντοτε ένα ΡΗΤΟ κλάσμα, δηλαδή ένα κλάσμα που σε κάθε περίπτωση είναι δυνατό να υπολογιστεί επακριβώς.
Θα πρέπει λοιπόν να αποκωδικοποιήσουμε τις κρυμμένες έννοιες πίσω από τις λέξεις ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΑΣ που αποτελούν το μαθηματικό κλάσμα.
Εύκολα θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι το ΠΑΝΤΑ αναφέρεται υποχρεωτικά στον ΧΡΟΝΟ, αφού είναι άλλωστε Χρονικό επίρρημα.
Αντίστοιχα η λέξη ΠΑΝΤΑΣ με την σειρά της αναφέρεται στον ΧΩΡΟ αφού είναι Τοπικό επίρρημα. (παντού)
Προκύπτει λοιπόν η εξίσωση:
ΜΗ ΕΙΝΑΙ = = = ΡΗΤΟ ΚΛΑΣΜΑ.
Δηλαδή οι τιμές του Χώρου και του Χρόνου θα είναι υποχρεωτικά ακέραιοι αριθμοί.
Δεν μπορούμε να βάλουμε ρίζες, επομένως ο Χώρος και ο Χρόνος δεν μπορούν να παραμείνουν ακίνητοι.
Επομένως, στον αόρατο κόσμο του Άδη, στο οποίο βρίσκονται οι άσαρκες ψυχές, οι οποίες βιώνουν τον χρόνο, αλλά όχι ακόμα τον χώρο:
Η διάσταση του ΧΩΡΟΥ για αυτές τις ψυχές, αποτελεί μία ρητή ψυχική συνάρτηση του ΧΡΟΝΟΥ, δηλαδή μία κατάσταση συγκεκριμένη και απολύτως υπολογίσιμη.
Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι οι άσαρκες ψυχές στον Άδη, θα πρέπει μέσα σε έναν συγκεκριμένο χρόνο, να βρίσκονται υποχρεωτικά σε ένα συγκεκριμένο χώρο.
Είναι αδύνατον να βρίσκονται κάπου αλλού, παρά μόνο στον εκείνον τον Χώρο που βρίσκεται σε συνάρτηση με τον συγκεκριμένο Χρόνο.
Επομένως, στην μυστηριακή ρήση των Πυθαγορείων, υποκρύπτεται μία χωροχρονική συνάρτηση, στην οποία προσδιορίζεται η κατάσταση του ΜΗ ΌΝΤΟΣ.
Αυτό σημαίνει ότι τόσο η στιγμή της γέννησής μας, όσο και η στιγμή του θανάτου μας είναι απολύτως καθορισμένες, αλλά δεν μπορούν να είναι γνωστές στον άνθρωπο που παραμένει ακόμα στο χαμηλότερο πεδίο εξέλιξης του δίποδου-ζώου.
Διαπιστώσαμε επίσης, ότι αλλάζοντας τον χώρο διαμονής της Ψυχής αλλάζει υποχρεωτικά και ο χρόνος.
Όταν η ψυχή απελευθερωθεί από την υποχρέωση των γήινων
επανενσαρκώσεων και μπορεί να κινείται εκτός Γης, δηλαδή στον άπειρο
χρόνο, τότε αυτομάτως και ο χρόνος που καθορίζει τον επικείμενο θάνατο, θα τείνει και αυτός στο άπειρο.
Η Εξίσωση αυτή, θα μπορούσε να ισχύει την στιγμή της γέννησης και του θανάτου μας.
Ο λόγος του κλάσματος είναι μεν ρητός, αλλά δεν είναι ο ίδιος για όλες τις ψυχές. Είναι ένα ρητό κλάσμα.
Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο χωροχρόνος εκφράζεται διαφορετικά στον άυλο κόσμο του Άδη, από ότι στον υλικό κόσμο του πλανήτη Γη που ζούμε, στον οποίο δεν υπάρχει συνάρτηση χώρου και χρόνου.
Σαν ενσαρκωμένοι άνθρωποι στον πλανήτη Γη, έχουμε την αυτονόητη δυνατότητα να μπορούμε να κινούμαστε όπου θέλουμε μέσα στον χώρο, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή θέλουμε.
Ο χώρος δεν επηρεάζει σε τίποτα τον χρόνο.
Στον άυλο κόσμο του Άδη όμως, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.
Από ό,τι φαίνεται στις άσαρκες ψυχές, υπάρχει απόλυτη σχέση χώρου και χρόνου.
Όταν η ψυχή δεν διαθέτει υλικό σώμα, ο χωροχρόνος είναι αυστηρά καθορισμένος. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να βρισκόμαστε σε έναν συγκεκριμένο χώρο, μόνο μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή και ποτέ άλλοτε!
Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι όσο η άσαρκη ψυχή ζει στον κόσμο του Άδη, λόγω των φυσικών νόμων που διέπουν τον χώρο αυτόν, της αποκλείουν το δικαίωμα να αναπτύξει οποιαδήποτε μορφή Ελεύθερης Βούλησης.
Αντιθέτως η ένσαρκη ψυχή του ανθρώπου που ζει στην Γη, λόγω των
διαφορετικών Φυσικών Νόμων που διέπουν τον πλανήτη μας, βρίσκεται μέσα στις κατεξοχήν συνθήκες που επιτρέπουν στον ενσαρκωμένο άνθρωπο να αναπτύξει την Ελεύθερη Βούληση.
Δηλαδή, η Ελεύθερη Βούληση σχετίζεται άμεσα με την δυνατότητα που αποκτά ο ενσαρκωμένος άνθρωπος να κινείται ανεξάρτητα στον χώρο και στον χρόνο.
Σαν τελικό συμπέρασμα, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η ανάπτυξη της Ελεύθερης Βούλησης είναι το κύριο ζητούμενο που μπορεί να εξελίξει την ψυχή μας και η λειτουργία αυτή μπορεί να αναπτυχθεί μόνο κατά την διάρκεια της ενσάρκωσής μας.
Ο κύκλος των επανενσαρκώσεών μας θα σταματήσει, μόνο όταν η ίδια η ψυχή μας το αποφασίσει και το γεγονός αυτό, εξαρτάται από το αν και κατά πόσον θα μπορέσει να λειτουργήσει αυτοβούλως!
https://www.diadrastika.com/

ΠΕΡΣΕΑΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ : Ο «Μύθος» που Αξίζει την Προσοχή μας

Περσέας και Ανδρομέδα: Ο «Μύθος» που Αξίζει την Προσοχή μας

Περσέας και Ανδρομέδα
Ο Ακρίσιος, ο Βασιλιάς του Άργους, είχε μία μοναχοκόρη, τη Δανάη, αλλά δεν είχε γιους ώστε να κληρονομήσουν το βασίλειο του. Η επιθυμία του να αποκτήσει ένα γιο ήταν τόσο μεγάλη, που αποφάσισε να ταξιδέψει μέχρι το μαντείο των Δελφών για να συμβουλευτεί την Πυθία.
«Όχι εσύ, Ακρίσιε, αλλά η κόρη σου Δανάη θα αποκτήσει ένα γιο. Κι αυτό το παιδί θα είναι η αιτία του θανάτου σου!» του είπε η ιέρεια του μαντείου Για να εμποδίσει την πραγματοποίηση του χρησμού, ο Ακρίσιος έδωσε εντολή να κατασκευαστεί μια υπόγεια φυλακή, στο κέντρο της αυλής του παλατιού του, όπου έκλεισε την όμορφη Δανάη.
Μόνο η τροφός της Δανάης μπορούσε να την επισκέπτεται καθημερινά σ’ αυτό το παράξενο κελί που έμοιαζε με τάφο, για να της πηγαίνει φαγητό και να τη φροντίζει. Όμως το σχέδιο του Ακρίσιου δε στάθηκε ικανό να εμποδίσει το Δία να δει την κοπέλα και να την ερωτευτεί. Για να καταφέρει να την πλησιάσει, ο πατέρας των θεών μεταμορφώθηκε σε χρυσή βροχή που μπήκε μέσα στην υπόγεια φυλακή από μια σχισμή στη μεταλλική σκεπή της. Έτσι, έπειτα από λίγο καιρό η Δανάη έφερε στον κόσμο ένα γιο, τον Περσέα, και με τη βοήθεια της τροφού της τον κράτησε κρυφό από τον κόσμο. Είχαν περάσει τρία με τέσσερα χρόνια, όταν μια μέρα, περπατώντας στην αυλή του παλατιού του, ο Ακρίσιος άκουσε μια παιδική φωνή κάτω από το έδαφος.
Ήταν η φωνή του Περσέα, που γέλαγε χαρούμενος παίζοντας. Οργισμένος ο βασιλιάς που εξαπατήθηκε, καταδίκασε σε θάνατο την τροφό της κόρης του και ανάγκασε τη Δανάη να ομολογήσει μπροστά στο ιερό του Δία το όνομα του πατέρα του παιδιού της. «Το όνομα του είναι Δίας» ομολόγησε η Δανάη, αλλά ο Ακρίσιος θύμωσε ακόμα περισσότερο, πιστεύοντας πως η κόρη του έλεγε ψέματα. «Κλείστε μητέρα και παιδί σε μια λάρνακα, σφραγίστε την και πετάξτε την στη θάλασσα» διέταξε ο βασιλιάς.
Εκεί βασιλιάς ήταν ο Πολυδέκτης. Ένας ψαράς που τον έλεγαν Δίκτη είδε τη λάρνακα να επιπλέει στο νερό και με τη βοήθεια μερικών συντρόφων του πέταξε στη θάλασσα ένα δίχτυ και την τράβηξε στη στεριά. Έτσι η Δανάη και ο Περσέας σώθηκαν από βέβαιο πνιγμό, αλλά όχι και από τις συμφορές που ήταν γραφτό να τους βρουν στο μέλλον.Έτσι κι έγινε, αλλά η λάρνακα δεν βούλιαξε. Παρασυρμένη από τα θαλάσσια ρεύματα, ταξίδεψε στο πέλαγος και έφτασε έπειτα από καιρό στη Σέριφο, ένα από τα νησιά των Κυκλάδων.
Ο Περσέας μεγάλωσε στο νησί και έγινε ένα δυνατό παλικάρι που φρόντιζε τη μητέρα του, η οποία στο μεταξύ είχε γοητεύσει το βασιλιά Πολυδέκτη. Μια μέρα, ο βασιλιάς κάλεσε τον Περσέα σε ένα από τα συμπόσια του παλατιού ζητώντας του, όπως και με τους υπολοίπους καλεσμένους, να του φέρει δώρο ένα άλογο. Βέβαιος πως ο Περσέας, που είχε μεγαλώσει δίπλα σε έναν απλό ψαρά, δε θα μπορούσε να εκπληρώσει την επιθυμία του.
Ο νέος, όμως, δεν πτοήθηκε και ανακοίνωσε στο Βασιλιά πως θα ερχόταν στο συμπόσιο, αλλά αντί για άλογο θα του έφερνε το κεφάλι της Μέδουσας. Η Μέδουσα ήταν μία από τις Γοργόνες, τις τρείς τρομακτικές αδελφές με μορφή τεράτων. Στα χέρια τους είχαν νύχια αρπακτικού, στο κεφάλι τους αντί για μαλλιά ζωντανά φίδια και στην πλάτη χρυσά φτερά που τους επέτρεπαν να πετούν.
Τα μάτια τους, με βλέμμα ανατριχιαστικό, μεταμόρφωναν σε πέτρα όποιον θνητό τα κοιτούσε.
Από τις τρείς αδελφές η μόνη θνητή ήταν η Μέδουσα. Όταν ο Περσέας ξανασκέφτηκε την υπόσχεση που τόσο απερίσκεπτα είχε δώσει στο βασιλιά, ρίγησε. Ήταν υποχρεωμένος να τηρήσει την υπόσχεση του, αλλά δεν είχε ιδέα πώς θα τα κατάφερνε! Σκεπτικός, άρχισε να περπατά κατά μήκος της ακτής του νησιού. Είχε φτάσει στην άκρη της ακτής, αλλά ακόμα δεν είχε βρει τη λύση. Αποκαμωμένος, κάθισε σ’ ένα βράχο και έβαλε τα κλάματα. «Αλίμονο, πώς θα βρω τις Γοργόνες; Και με τι τρόπο θα καταφέρω να πιάσω την τρομερή Μέδουσα;» αναρωτιόταν.
Ο πρώτος από τους θεούς που βοήθησε τον Περσέα ήταν ο Ερμής, ο αγγελιαφόρος των θεών. «Οι Γοργόνες ζουν στην άλλη άκρη του Ωκεανού, κοντά στους κήπους των Εσπερίδων, εκεί όπου αρχίζει το Βασίλειο της Νύχτας» είπε ο Ερμής προσφέροντας στον Περσέα ένα κοφτερό ξίφος. Μόλις έφυγε ο Ερμής, μπροστά στα έκπληκτα μάτια του Περσέα εμφανίστηκε η Αθηνά, που τον οδήγησε στις Ναϊάδες, τις Νύμφες του υγρού στοιχείου, που κατοικούσαν στο νησί, σε μια σπηλιά εκεί κοντά. «Μόνο εσείς μπορείτε να βοηθήσετε τον Περσέα» τις παρακάλεσε η Αθηνά.
Αμέσως, οι Ναϊάδες έσπευσαν να βοηθήσουν το νέο. Η μία του έδωσε ένα ζευγάρι φτερωτά σανδάλια, η άλλη του φόρεσε στο κεφάλι το κράνος του Άδη που έκανε αόρατο όποιον το φορούσε, ενώ η τρίτη του έδωσε ένα σακί μέσα στο οποίο θα έπρεπε να βάλει το κομμένο κεφάλι της Μέδουσας. Ο Περσέας ξεκίνησε αμέσως το ταξίδι του.
Ελαφρύς σαν πούπουλο χάρη στα φτερωτά του σανδάλια, μπορούσε να πετάει ψηλά στον αέρα. Διέσχισε με ευκολία τον Ωκεανό και έφτασε γρήγορα στα σύνορα του βασιλείου της Νύχτας. Εκεί, στις υπόγειες στοές μιας μυστηριώδους σπηλιάς, που τη φυλούσαν οι Γραίες, κρύβονταν οι εφιαλτικές Γοργόνες. Οι Γραίες, κόρες κι αυτές, όπως και οι Γοργόνες, του θαλασσινού θεού Φόρκη, ήταν τρεις θεές με μορφή γερασμένων γυναικών. Φαλακρές από τότε που γεννήθηκαν, είχαν ένα μόνο δόντι και ένα μόνο μάτι, που το δανείζονταν με τη σειρά. Για το λόγο αυτό, φυλούσαν την είσοδο της σπηλιάς μία κάθε φορά και ποτέ όλες μαζί.
Τη στιγμή, μάλιστα, που η μία από τις Γραίες έβγαζε το μάτι για να το παραδώσει στην επόμενη ήταν και οι τρεις τους τυφλές. Ο Περσέας φόρεσε το κράνος του Άδη που τον έκανε αόρατο, πλησίασε τις θεές και, τη στιγμή που το μοναδικό τους μάτι άλλαζε χέρια, το άρπαξε σαν αστραπή. «Θα σας επιστρέψω το μάτι σας, αν μου δείξετε πού κρύβονται οι Γοργόνες» απάντησε αποφασιστικά ο Περσέας στις τρεις γριές που άρχισαν να διαμαρτύρονται.
Αφού πήρε την απάντηση που ήθελε, ξεκίνησε το ταξίδι του μέσα στη σπηλιά, με την προστασία της Αθηνάς, που τον ακολουθούσε σιωπηρά. Περπάτησε αρκετή ώρα μέσα στο λαβύρινθο με τις υπόγειες σήραγγες, ώσπου έφτασε στην κρυψώνα των Γοργόνων, που κοιμόνταν ανυποψίαστες. Πλησίασε τη Μέδουσα και, κοιτάζοντας την αντανάκλαση της στην ασπίδα της Αθηνάς, ώστε να αποφύγει το θανατηφόρο βλέμμα της, σήκωσε το σπαθί του και με μια γρήγορη κίνηση έκοψε το φοβερό κεφάλι. Από το άψυχο σώμα της τερατώδους Μέδουσας δεν έτρεξε μόνο αίμα. Από τον ακέφαλο λαιμό της πετάχτηκε ένα φτερωτό άλογο, ο Πήγασος, και ένας γίγαντας, ο Χρυσάορας.
Ο Περσέας, αφού έβαλε το κομμένο κεφάλι της Μέδουσας στο σακί του, ανέβηκε στη ράχη του φτερωτού Πήγασου και πέταξε μακριά από τη σπηλιά. Οι άλλες δύο Γοργόνες, που στο μεταξύ είχαν ξυπνήσει, Βλέποντας το ακέφαλο σώμα της αδελφής τους, πήραν στο κυνήγι τον Περσέα. Έτρεξαν οργισμένες έξω από τη σπηλιά και συνέχισαν την καταδίωξη στον ουρανό. Όμως ο Περσέας, φορώντας το κράνος του Άδη, έγινε αόρατος και κατάφερε να τους ξεφύγει και να εξαφανιστεί. Στον δρόμο της επιστροφής του από την Σέριφο, ο Περσέας πέρασε από την Αιθιοπία.
Εκεί, αντίκρισε μια πανέμορφη κοπέλα αλυσοδεμένη πάνω σε ένα βράχο, την Ανδρομέδα, κόρη του βασιλιά Κηφέα και της Κασσιόπειας. Η μητέρα της κοπέλας, περήφανη για την ομορφιά της, είχε τολμήσει να ανταγωνιστεί τις Νηρηίδες. Εκείνες, θυμωμένες, έτρεξαν στον πατέρα τους, τον Ποσειδώνα, για να εκδικηθεί την προσβολή. Ο θεός, οργισμένος, έστειλε ένα φοβερό δράκο που γεννήθηκε από τα αφρισμένα κύματα, για να καταστρέψει την Αιθιοπία. Ο βασιλιάς της χώρας, απελπισμένος, έτρεξε στο μαντείο του Άμμωνα για να ζητήσει βοήθεια. «Η κόρη του Κηφέα και της Κασσιόπειας, η Ανδρομέδα, πρέπει να θυσιαστεί για να σταματήσει η συμφορά» ήταν ο τρομερός χρησμός που έδωσε το μαντείο.
Έτσι, η κοπέλα δέθηκε πάνω στο βράχο για να την κατασπαράξει το θαλάσσιο τέρας του Ποσειδώνα, και εκεί την είδε για πρώτη φορά ο Περσέας. «Θα ελευθερώσω την κόρη σας, αν μου υποσχεθείτε ότι θα μου δώσετε το χέρι της» είπε ο Περσέας στους γονείς της κοπέλας.
Έχοντας ακόμα μαζί του τα θεϊκά όπλα που του είχαν δώσει οι Νύμφες, δε δυσκολεύτηκε καθόλου να σκοτώσει το δράκο. Όμως ο Φινέας, αδελφός του Κηφέα, που είχε βάλει σκοπό να παντρευτεί εκείνος την Ανδρομέδα, επιτέθηκε στον Περσέα για να τον εξοντώσει. Εκείνος, όμως, χρησιμοποιώντας το κεφάλι της Μέδουσας με το θανατηφόρο βλέμμα, μεταμόρφωσε σε πέτρα το Φινέα και τους στρατιώτες του. Ελεύθερος και με την όμορφη Ανδρομέδα στο πλευρό του, ο Περσέας μπορούσε πλέον να επιστρέψει στη Σέριφο.
Όταν έφτασε στο νησί, ο Περσέας χρησιμοποίησε για άλλη μια φορά τις μαγικές δυνάμεις της Μέδουσας ώστε να γλιτώσει τη μητέρα του Δανάη από την ενοχλητική πολιορκία του βασιλιά Πολυδέκτη. Ο ήρωας έβγαλε από το σακί του το κομμένο κεφάλι της Γοργόνας και το κράτησε μπροστά στα μάτια του βασιλιά, ο οποίος μεταμορφώθηκε αμέσως σε πέτρα. «Από εδώ και μπρος βασιλιάς της Σερίφου θα είναι Δίκτης» ανακοίνωσε ο Περσέας, ανταμείβοντας έτσι τον άνθρωπο που του είχε σώσει κάποτε τη ζωή και τον είχε μεγαλώσει σαν πατέρας.
Ο Ερμής, που είχε τόσο βοηθήσει τον Περσέα στις περιπέτειες και τα κατορθώματα του, ανέλαβε να επιστρέψει στις Ναϊάδες τα μαγικά αντικείμενα που τους ανήκαν: τα φτερωτά σανδάλια, το σακί και το κράνος του Άδη. Ο Περσέας εμπιστεύτηκε στην Αθηνά το κεφάλι της Μέδουσας, το οποίο η θεά τοποθέτησε στο κέντρο , της ασπίδας της. Οι περιπέτειες του Περσέα, όμως, δεν είχαν φτάσει στο τέλος τους. Ο χρησμός που τόσα χρόνια πριν είχε προβλέψει το χαμό του παππού του Ακρίσιου δεν είχε ακόμα επαληθευτεί. Ο Περσέας φλεγόταν από την επιθυμία να επιστρέψει στην πατρίδα του, το Άργος. Ο βασιλιάς Ακρίσιος, μαθαίνοντας τις προθέσεις του εγγονού του, εγκατέλειψε την πόλη και κατέφυγε στη Λάρισα ελπίζοντας να αποφύγει την εκπλήρωση του φοβερού χρησμού.
Ο Περσέας, που ήταν ήδη στο δρόμο για το Άργος ταξιδεύοντας με τη γυναίκα του, την Ανδρομέδα, αποφάσισε να πάει στη Λάρισα, για να λάβει μέρος στους αγώνες που διοργάνωνε ο βασιλιάς της πόλης προς τιμήν του πατέρα του. Επέλεξε τη δισκοβολία, πήρε θέση στον αγωνιστικό χώρο και έριξε με όλη του τη δύναμη το δίσκο όσο πιο μακριά μπορούσε. Το βαρύ αντικείμενο, όμως, ξέφυγε από την πορεία του και χτύπησε έναν από τους θεατές στο κεφάλι σκοτώνοντάς τον στη στιγμή.
Ο άτυχος θεατής δεν ήταν άλλος από τον Ακρίσιο. Έτσι, ο ηλικιωμένος ηγεμόνας του Άργους σκοτώθηκε από το χέρι του εγγονού του, όπως ακριβώς είχε προβλέψει το μαντείο των Δελφών χρόνια πριν. Ο Περσέας δεν δέχτηκε να στεφθεί νέος βασιλιάς του Άργους. Ο πόνος του για το χαμό του παππού του, που ο ίδιος προκάλεσε άθελα του, ήταν αβάσταχτος. «Θα γίνω βασιλιάς της Τίρυνθας, στη θέση του εξαδέλφου μου Μεγαπένθη, ο οποίος με τη σειρά του θα γίνει Βασιλιάς του Άργους.» αποφάσισε ο Περσέας.
Από τον ευτυχισμένο γάμο του με την Ανδρομέδα, ο Περσέας απέκτησε πολλά παιδιά, από τα οποία ήταν γραφτό να γεννηθούν πολλοί και σημαντικοί ήρωες, ανάμεσα τους και ο Ηρακλής. Στο τέλος της επίγειας ζωής τους, οι δύο σύζυγοι τιμήθηκαν ως ημίθεοι και έγιναν αστερισμοί. Ο Περσέας και η Ανδρομέδα στέλνουν πλέον τη λάμψη τους στον κόσμο από τον ουρανό, διατηρώντας ζωντανές στη μνήμη των ανθρώπων τις θαυμαστές τους περιπέτειες.
Σχόλιο diadrastika: Ο μύθος αυτός, λέγεται ότι είναι γεμάτος από σύμβολα και αρχέτυπα τα οποία κρυπτογραφούν την καταγωγή των ανθρώπων. Ειδικότερα, θεωρείται ότι αναφέρεται στην καταγωγή των Ελλήνων (ή των ανθρώπων, γενικότερα), από τον Γαλαξία Ανδρομέδα.
Με απλά λόγια, αναφέρεται σε έναν διαστημικό πόλεμο στο τέλος του οποίου διασώζεται η Ανδρομέδα (γαλαξίας) και με την ένωσή της με τον Περσέα, γεννήθηκαν ήρωες και ημίθεοι, όπως ο Ηρακλής -ενδεχομένως το Ηρωικό Γένος, όπως το αναφέρει ο Ησίοδος.
Πολλοί ερευνητές συσχετίζουν την αποκρυπτογράφηση του μύθου με αυτό που αναφέρεται στον Πλάτωνα (Τίμαιος 23 d – e): «Είναι φυτά τ’ ουρανού οι Έλληνες, και όχι της γης, γιατί στον ουρανό Βρίσκονται οι ρίζες τους. Τους ανέθρεψε η Αθηνά».
Μερικοί ακόμα βλέπουν και συσχετισμό με την καταγωγή της Πελασγικής φυλής από τον Σείριο.
Μία σύγχρονη έρευνα Γάλλων επιστημόνων που δημοσιεύτηκε στο Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, εμμέσως πλην σαφώς, μας δίνει να καταλάβουμε πως οι άνθρωποι προέρχονται από άλλους γαλαξίες.
Αν πραγματικά όλα αυτά έχουν κάποια βάση και αποτελούν έστω ψήγματα μίας αδιανόητης -για εμάς – πραγματικότητας, τότε, ο «μύθος» του Περσέα και της Ανδρομέδας, αξίζει της προσοχή μας πολύ περισσότερο από όσο μπορούμε να φανταστούμε…

ΤA TOP 10 PIO ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΡΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ | TopTenGR



Στην εποχή μας η ταχύτητα παίζει ( δυστυχώς ) πρωταρχικό ρόλο στη ζωή... 
Αν ήταν δυνατόν να μηδενίζαμε το χρόνο μεταφοράς από μέρος σε μέρος , θα ήταν το ιδανικότερο για τον σύγχρονο ρομποτοποιημένο άνθρωπο, αλλά επειδή ακόμα αυτού του τύπου οι μεταφορές είναι  ακατόρθωτες, τα σύγχρονα μέσα μεταφοράς φορτσάρουν και ανεβάζουν ταχύτητες...
Τα δημοφιλή μας τρένα αναπτύσσουν φοβερές ταχύτητες...
Το TOP 10 GR παρουσιάζει, μιλώντας ελληνικά, τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου...

Οι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν του Άραβες

  Οι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν του Άραβες Facebook Twitter Αντίθετα με ότι πιστεύαμε ως σήμερα, η Άλγεβρα ...