Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Η ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ

H AΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ

H AΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ

Η αρμονία των σφαιρών του Πυθαγόρα και το Σύμπαν

Στον ρυθμό της κοσμικής μουσικής που πρώτοι «άκουσαν» οι μυστικιστές μαθηματικοί του 
6ου π.Χ. αιώνα εξακολουθεί να χορεύει η σύγχρονη Κοσμολογία.

Ενας Έλληνας καθηγητής Μουσικής και Πληροφορικής, με πανεπιστημιακές σπουδές στη
 Φυσική και ερευνητικό έργο στα Πυθαγόρεια Μαθηματικά απέδειξε ότι η «αρμονία των 
σφαιρών», η περίφημη πυθαγόρεια θεωρία, έχει ακριβή εφαρμογή σε όλους τους γνωστούς 
μας σήμερα πλανήτες.
Ο πρώην πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών, διευθυντής του Τομέα Τεχνολογίας Ηχου, 
Μουσικοπαιδαγωγικής και Βυζαντινής Μουσικολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του 
Πανεπιστημίου Αθηνών Χαράλαμπος Σπυρίδης ανακοινώνει στο επιστημονικό συμπόσιο 
«Φιλοσοφία και Κοσμολογία» τους αριθμούς που εκφράζουν σε αστρονομικές μονάδες τις 
αποστάσεις των πλανητών από τον Ηλιο πιάνοντας το νήμα από τους Πυθαγορείους.
Ο κ. Σπυρίδης διατυπώνει «μια καθολική, εξαιρετικά απλή και κομψή σχέση» που
 εμπεριέχει μόνον τους αριθμούς 1, 2, 3, 4 της «ιερής τετρακτύος» των Πυθαγορείων 
και το άθροισμά τους, τον «τέλειο» αριθμό 10.
Η «τετρακτύς» ήταν η βάση της πυθαγόρειας διδασκαλίας που πρέσβευε ότι οι ήχοι των
 ουράνιων σωμάτων συνθέτουν μία κοσμική μουσική, γιατί οι αποστάσεις και οι ταχύτητες των
 πλανητών και των απλανών αστέρων διέπονται από τους ίδιους αριθμητικούς λόγους που 
παράγουν και τη συμφωνία των ήχων.
Οι συμφωνίες των ήχων που παράγουν αρμονικό αποτέλεσμα έχουν μορφή απλών αριθμητικών 
σχέσεων: 2/1 (οκτάβα), 3/2 (πέμπτη), 4/3 (τετάρτη). Επομένως κατά τους Πυθαγορείους 
το μυστικό της μουσικής και της κοσμικής αρμονίας κρύβεται στις σχέσεις των 
τεσσάρων πρώτων φυσικών αριθμών (1, 2, 3, 4).
Ο Πυθαγόρας είναι ο πρώτος φιλόσοφος που συνδέει την Αστρονομία με τη 
Μουσική, υποστηρίζοντας ότι στο αρμονικό και σφαιρικό σύμπαν τα πάντα
 διέπονται από απλούς νόμους, που μπορούν να εκφρασθούν με τους αριθμούς της 
«ιερής τετρακτύος».
Με τη θεωρία της αρμονίας των σφαιρών, που συνδυάζει την κοσμική αρμονία με 
τη μουσική αρμονία, ο μεγάλος φιλόσοφος επιχείρησε να εξηγήσει τη θέση και την
 κίνηση των πλανητών στον ουράνιο θόλο. Χρησιμοποιώντας μουσικούς όρους, δηλαδή 
εύφωνα μουσικά διαστήματα, καθόρισε υπό μορφήν κλίμακας τις μεσοπλανητικές αποστάσεις.
Ακολούθως, αντιστοιχίζοντας τα μουσικά διαστήματα σε μετρικές αποστάσεις, κατόρθωσε 
πρώτος να υπολογίσει σε Δελφικά στάδια τις μεσοπλανητικές αποστάσεις των «ουρανίων 
γεννητών», όπως ονόμασε τα ουράνια σώματα ο Πλάτωνας παίρνοντας το νήμα από τον 
Πυθαγόρα.
Ο Πυθαγόρας τον 6ο π.Χ. αιώνα δέχθηκε ότι η μουσική απόσταση μεταξύ Γης και 
Σελήνης είναι ένας τόνος και η μετρική απόσταση μεταξύ τους είναι 126.000 
Δελφικά στάδια, δηλαδή 22.371.300 μέτρα.
Σχεδόν 24 αιώνες μετά δύο Γερμανοί αστρονόμοι, ο Γιόχαν Μπόντε και ο Τίτιους, προσδιορίζουν
 τις θέσεις των γνωστών τότε πλανητών του ηλιακού μας συστήματος με ικανοποιητική
 ακρίβεια. Η εμπειρική ανακάλυψή τους, ανερμήνευτη μέχρι σήμερα, έμεινε γνωστή ως 
κανόνας των Μπόντε-Τίτιους.
Μέχρι τον Κρόνο ο κανόνας όχι μόνο δούλευε ικανοποιητικά αλλά και έμμεσα 
συνέβαλε στην ανακάλυψη της ζώνης των αστεροειδών ανάμεσα στον Αρη και τον
 Δία και του πλανήτη Ουρανού στα τέλη του 18ου αιώνα.
Ο κανόνας των Γερμανών αστρονόμων έπαψε να δίνει αξιόπιστα αποτελέσματα όταν 
επιχειρήθηκε να εφαρμοστεί στους «νεότερους» πλανήτες και στη ζώνη πέρα από τον 
Πλούτωνα, μία από τις συναρπαστικότερες περιοχές του ηλιακού συστήματος, γεμάτη 
αντικείμενα από βράχο και πάγο που περιστρέφονται γύρω από τον Ηλιο σε τεράστιες 
αποστάσεις.
Ο καθηγητής Σπυρίδης, μελετώντας επί σειρά ετών τις πλατωνικές απόψεις «περί των θείων 
γεννητών», τις οποίες συγκέρασε με την «αρμονία των σφαιρών» του Πυθαγόρα, ανακάλυψε 
ότι ο κανόνας των δύο Γερμανών αστρονόμων του 18ου αιώνα αποτελεί μία μαθηματική 
έκφραση της πυθαγόρειας μουσικής των σφαιρών.
Στο συμπόσιο του Πανεπιστημίου Αθηνών θα αποδείξει ότι κατάφερε να επεκτείνει την 
ακριβή εφαρμογή της πυθαγόρειας θεωρίας σε όλους τους γνωστούς πλανήτες, ενώ θα
 υποδείξει συγκεκριμένες θέσεις «πλανητικών» αντικειμένων μετά τον Πλούτωνα.

Στον ρυθμό της κοσμικής μουσικής που πρώτοι «άκουσαν» οι μυστικιστές 

μαθηματικοί του 6ου π.Χ. αιώνα εξακολουθεί να χορεύει η σύγχρονη Κοσμολογία.
facebook.com


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/02/h_13.html#ixzz4lQ2CwIcs 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΟΚΕΤΟ...ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ

Άραγε υπάρχει Ζωή μετά (την κοιλιά της της μητέρας μας;)... 

(μια όμορφη και διδακτική παραβολή)

Στη μήτρα μιας μητέρας βρίσκονται δύο μωρά. 
Το ένα ρωτά το άλλο: 
- «Πιστεύεις στη ζωή μετά τον τοκετό;» κι εκείνο απάντησε, 
- «Γιατί ρωτάς; Φυσικά. Κάτι θα υπάρχει μετά τον τοκετό. Μπορεί να είμαστε εδώ για να προετοιμαστούμε, για αυτό που θα ακολουθήσει αργότερα.» 
- «Ανοησίες», είπε το πρώτο. «Δεν υπάρχει ζωή μετά τον τοκετό. Τι είδους ζωή θα ήταν αυτή»; 
Το δεύτερο είπε:
- «Δεν ξέρω, αλλά θα υπάρχει περισσότερο φως από ό, τι εδώ. Ίσως να περπατάμε με τα πόδια μας και να τρώμε με το στόμα. Ίσως να έχουμε περισσότερες αισθήσεις που δεν μπορούμε καν να φανταστούμε τώρα». 

Το πρώτο απάντησε:  
-«Αυτό είναι παράλογο! Το περπάτημα είναι αδύνατο. Και να τρώμε με το στόμα; Γελοίο! Ο ομφάλιος λώρος μας δίνει την τροφή και όλα όσα χρειαζόμαστε. Αλλά ο ομφάλιος λώρος είναι πολύ κοντός. Οπότε, η ζωή μετά τον τοκετό, λογικά, αποκλείεται». 

Το δεύτερο όμως επέμενε: 
- «Λοιπόν, νομίζω ότι υπάρχει κάτι και ίσως είναι διαφορετικό από ό,τι είναι εδώ. Ίσως να μη μας χρειάζεται αυτό το φυσικό 'καλώδιο' πια». 
Και το πρώτο απάντησε: 
- «Ανοησίες. Και επιπλέον, αν υπάρχει ζωή, τότε γιατί ποτέ κανείς δεν έχει γυρίσει πίσω από εκεί; Ο τοκετός είναι το τέλος της ζωής, και μετά από τον τοκετό δεν υπάρχει τίποτα, παρά μόνο σκοτάδι, σιωπή και λήθη. Δεν οδηγεί πουθενά». 
- «Λοιπόν, δεν ξέρω», λέει το δεύτερο, «αλλά σίγουρα θα συναντήσουμε τη μητέρα και αυτή θα μας φροντίσει». 

Τότε το πρώτο μωρό απάντησε:
- «Μητέρα; Πιστεύεις στη μητέρα; Αυτό είναι γελοίο. Αν η μητέρα υπάρχει, τότε πού είναι τώρα»; 
Το δεύτερο είπε: 
- «Είναι παντού γύρω μας. Είμαστε περικυκλωμένοι από αυτήν. Είμαστε μέρος της. Είναι μέσα της που ζούμε. Χωρίς αυτήν, αυτός ο κόσμος δεν θα μπορούσε καν να υπάρχει». 

Τότε είπε το πρώτο:
- «Λοιπόν, εγώ δεν την βλέπω, έτσι είναι λογικό ότι δεν υπάρχει». 
Και τότε το δεύτερο μωρό απάντησε:
- «Μερικές φορές, όταν κάνεις ησυχία και επικεντρωθείς και ακούσεις πραγματικά, μπορείς να αντιληφθείς την παρουσία της, και μπορείς να ακούσεις την αγαπημένη της φωνή, να σε καλεί από πάνω». 
ΣΧΟΛΙΟ
Ο Χριστός και οι Αγιοι μας μίλησαν για την μετά θάνατον ζωή....
Μας είπαν ότι ο βιολογικός θάνατος του σώματός μας ουσιαστικά είναι η γέννησή μας σε ένα άλλο κόσμο αιωνιότητας....
Οι άθεοι και οι αγνωστικιστές δεν πιστεύουν αυτά τα λόγια....
Στην παραπάνω όμορφη παραβολή βλέπουμε με απλοϊκό κι έξυπνο τρόπο ένα μέρος από τα σημαντικότερα επιχειρήματα των 2 πλευρών....


πηγή 
http://koukfamily.blogspot.gr/

OYMYAKON : ΤΟ ΠΙΟ ΚΡΥΟ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ( ΕΙΚΟΝΕΣ )

Oymyakon: 

Το πιο κρύο κατοικημένο μέρος στη Γη (εικόνες)

Το πιο κρύο κατοικημένο μέρος στη Γη είναι ένα μικρό χωριό στη σιβηρική τούνδρα που ονομάζεται Oymyakon, όπου η χαμηλότερη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί ήταν στους -90 βαθμούς Κελσίου. Η μέση θερμοκρασία του χειμώνα κυμαίνετε -58 βαθμούς Κελσίου.

Ο φωτογράφος Amos Chapple, από την Νέα Ζηλανδία, πήγε μια διήμερη εκδρομή στο ρωσικό χωριό και γρήγορα έμαθε πόσο οδυνηρή μπορεί να είναι αυτή η χαμηλή θερμοκρασία.

Το έδαφος είναι πάντα παγωμένο, και οι υδραυλικές εγκαταστάσεις, τα κινητά τηλέφωνα και οι κινητήρες των αυτοκινήτων είναι συνεχώς σε κίνδυνο από την κατάψυξη.

Τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να μένουν εκτεθειμένα έξω, αλλά πρέπει να διατηρούνται σε ένα θερμαινόμενο γκαράζ για την πρόληψη ζημιών.

Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν όσον το δυνατόν λιγότερο χρόνο σε εξωτερικούς χώρους για να αποφευχθούν οι ψυχρές θερμοκρασίες. Με τέτοιες θερμοκρασίες, αν ένας άνθρωπος βγει έξω γυμνός θα πεθάνει μέσα σε 60 δευτερόλεπτα από το κρύο. Συχνά έξω είναι σκοτεινά και έρημα, με μόνο τρεις ώρες του φωτός το χειμώνα.

Ωστόσο, το καλοκαίρι η πόλη έχει μέχρι και 21 ώρες φως και οι θερμοκρασίες μπορούν να αυξηθούν κατά μέσο όρο 73 βαθμούς Κελσίου σε σχέση με τις θερμοκρασίες του Χειμώνα.

Οι περίπου 500 κάτοικοι του χωριού είναι εξαιρετικά σκληραγωγημένοι: δεν μπορούν να καλλιεργήσουν καμία σοδειά και η διατροφή τους συνίσταται κυρίως σε κρέας αλόγου και ταράνδου.


Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο μέχρι το θερμόμετρο να δείξει – 52° Κελσίου.
Περιέργως επίσης μια από τις κύριες πηγές εσόδων για τους κατοίκους είναι ο τουρισμός: κάθε χρόνο επισκέπτονται το μέρος χιλιάδες λάτρεις της περιπέτειας για να κυνηγήσουν ταράνδους, να ψαρέψουν στις παγωμένες λίμνες και να κάνουν μπάνιο στις θερμές πηγές του νησιού.

Όσο και αν ακούγεται ειρωνικό, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι κάτοικοι είναι το… μετά θάνατον: χρειάζονται αρκετές μέρες και πολλά εργατικά χέρια για να σκάψουν έναν τάφο εξαιτίας του παγωμένου εδάφους. Η διαδικασία περιλαμβάνει το άναμμα φωτιάς ώστε να λιώσει ο πάγος και να σκάψουν μετά.



πηγή
http://koukfamily.blogspot.gr/

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΥΝΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Φωτογραφική έκθεση ύμνος στο μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού


Φωτογραφική έκθεση του Paolo Morello
«Περιήγηση στην τελειότητα» είναι ο τίτλος έκθεσης του Ιταλού φωτογράφου Paolo Morello που διοργανώνουν η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων και το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τον Δήμο Χανίων, την ΚΕΠΠΕΔΗΧ – Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου και τον Σύλλογο «Φίλοι της Ιταλίας». Η έκθεση, την επιμέλεια της οποίας έχει η Αφροδίτη Οικονομίδου, θα φιλοξενηθεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων από τις 3 ως τις 23 Ιουλίου, ως ένας εικαστικός φόρος τιμής στο αδιαμφισβήτητο μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.
Ο Paolo Morello, γεννημένος στο Παλέρμο της Σικελίας και μεγαλωμένος -όπως αφηγείται ο ίδιος- με τα Έπη του Ομήρου στη σκιά των αρχαίων ναών της Μεγάλης Ελλάδας, αποφάσισε το 2014 να αφιερώσει ένα μεγάλο κεφάλαιο της φωτογραφικής δουλειάς του στην τεκμηρίωση των σημαντικότερων ελληνικών αρχαιολογικών χώρων. Ξεκίνησε την έρευνά του με την πρόθεση να επανεξετάσει τις μυθικές, τις θεμελιώδεις γι’ αυτόν τοποθεσίες του ευρωπαϊκού πολιτισμού και, όντας ιστορικός τέχνης, επέλεξε σαν συντρόφους του ταξιδιού του τον Όμηρο και τον Παυσανία. Φυσικά, ο καλλιτέχνης, σαν καλός γνώστης της Ιστορίας, δεν θα μπορούσε να παραλείψει να αποτίσει φόρο τιμής και στα υπέροχα αρχαία μνημεία της Μεγάλης Ελλάδας που βρίσκονται σε ιταλικό έδαφος. Δημιουργήθηκε έτσι μια σειρά 200 φωτογραφιών από τις οποίες 20 επιλεγμένες εικόνες θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Αρχαιολογικό Μουσείο των Χανίων.
Ο ίδιος ο φωτογράφος δηλώνει για τη δουλειά του:
«Η φωτογράφιση ενός αρχαιολογικού χώρου ενέχει πάντα μια σύγκρουση. Ανάμεσα σε αυτό που έχουμε μελετήσει και αυτό που βλέπουμε. Ανάμεσα στις επιστημονικές μας γνώσεις, την ορθολογιστική μας αντίληψη και τα υπάρχοντα ερείπια, μερικές φορές πολύ φτωχά, που προσφέρονται μπροστά από τον φακό μας. Ανάμεσα στην έντονη συγκίνηση που μας προκαλεί καρδιοχτύπι, την μαγεία που μας κατακλύζει και την επιθυμία να τα αποτυπώσουμε όλα αυτά σε μια εικόνα. Αυτή η σύγκρουση είναι ένα είδος πρόκλησης και αυτό ακριβώς αναμένεται να αντιπροσωπεύσει ένας φωτογράφος.
»Υπάρχουν τόποι των οποίων το «μέγεθος» υπερβαίνει το χώρο που καταλαμβάνουν στην πραγματικότητα. Είναι τόποι που αποτελούν σύμβολα, πνευματικές προεκτάσεις, εικόνες που συλλογική μνήμη επεξεργάστηκε εδώ και αιώνες, καταστάλαγμα ιστορικών αναφορών, τολμηρών περιηγήσεων και ακούραστων αρχαιολογικών ερευνών. Γύρω από μια πέτρα, γύρω από έναν άμορφο σωρό ερειπίων συγκεντρώνονται συχνά συμβολικές αξίες τόσο ισχυρές ώστε να καθιστούν αυτά τα αρχαία ίχνη, που μόλις μετά βίας είναι ορατά, ένα εξαίσιο μνημείο. Η Αρχαία Ελλάδα είναι το κατ’ εξοχήν έμβλημα αυτού του φαινομένου. Ήδη για τους Ρωμαίους, η Ελλάδα δεν ήταν απλά μια χώρα προς κατάκτηση, μια επαρχία μεταξύ άλλων, που έπρεπε να ενσωματωθεί στο πλαίσιο της Αυτοκρατορίας. Ήταν αντικείμενο θαυμασμού τόσο μεγάλου ώστε να δικαιολογεί την περίφημη φράση του Οράτιου: «Graecia capta ferum victorem cepit» – η κατακτημένη Ελλάδα κατέκτησε τον βάρβαρο νικητή. Από τότε, αυτό το συναίσθημα θαυμασμού για τον ελληνικό πολιτισμό δεν έχει ατονήσει. Σήμερα σώζονται ελάχιστα απομεινάρια από το μεγαλείο της Αρχαίας Ελλάδας. Από τους χιλιάδες ναούς, τα θέατρα, τα δημόσια κτίρια, παραμένουν όρθια μόνο μερικές δεκάδες μνημεία, συχνά κατεστραμμένα και συμβιβασμένα με το χρόνο. Και όμως, αυτά τα λίγα απομεινάρια που επιβίωσαν αποτέλεσαν, κατά τη διάρκεια των αιώνων, επίλεκτους προορισμούς για περιπετειώδη ταξίδια, αντικείμενο περιηγήσεων που με την έμπνευση και το πάθος τους συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να μας προκαλούν κατάπληξη και δέος.
»Στην Αρχαία Ελλάδα βυθίζονται οι πολιτιστικές και πολιτικές ρίζες της Δύσης. Με αίσθηση ευγνωμοσύνης και σεβασμού συνεχίζουμε να θυμόμαστε ότι ο πολιτισμός μας οφείλει στην Ελλάδα τα δώρα της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας».
Οι αρχαιολογικοί χώροι που παρουσιάζονται στην έκθεση είναι: (από την Ελλάδα) Αθήνα, Ολυμπία, Δελφοί, Κόρινθος, Νεμέα, Μυκήνες, Άργος, Τίρυνθα, Αρκαδικό (μυκηναϊκή γέφυρα), Επίδαυρος, Αίγινα (Αφαία), Σούνιο, Βραυρώνα, Μέγαρα και (από την Ιταλία -Μεγάλη Ελλάδα) Ποσειδωνία, Κρότων, Μεταπόντιο, Σελινούς, Έγεστα, Ακράγας.
Πληροφορίες
Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων, Χάληδων 28, Χανιά.
Διάρκεια έκθεσης 3-23 Ιουλίου 2017. Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα 13.00-20.00, Τρίτη-Κυριακή 8.00-20.00.
Eγκαίνια: Δευτέρα 3 Ιουλίου, ώρα 19.00, παρουσία του καλλιτέχνη.
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ο Ιταλός συνθέτης και κιθαρίστας Tiziano Calabrese θα εκτελέσει ένα μουσικό πρόγραμμα αφιερωμένο στη μουσική της Αρχαίας Ελλάδας.
https://ellas2.wordpress.com/

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

ΝΕΕΣ ΕΝΔΟΪΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέες ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις 

στη Μέση Ανατολή


Στον 21ο αιώνα στα «ευρασιατικά Βαλκάνια» (Λίβανος, Παλαιστίνη, Συρία, Ιράν, Ιράκ), στην περιοχή του Κόλπου και στην ευρύτερη Μέση Ανατολή, μια περιοχή-εθνοτικό μωσαϊκό, εμπλέκονται άμεσα δύο βασικοί άξονες: Από τη μία ο ευρωατλαντικός, με διακριτά συμφέροντα κυρίως μεταξύ ΗΠΑ και Βρετανίας και με διακριτά ενεργό συμμετοχή πρωτίστως της Γαλλίας αλλά και Γερμανίας. Από την άλλη, ο άξονας Ρωσίας-Κίνας-Συρίας-Λιβάνου-Ιράν, με υπαρκτές αντιθέσεις στο εσωτερικό του.
του Αλέκου Αναγνωστάκη
Μέρος 3ο – Η «κόντρα» Σαουδικής Αραβίας και Κατάρ. Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι και η «μύηση» στην ισλαμική εκδοχή του καπιταλισμού
Η δυναστεία των Αλ-Θάνι που κυβερνά το Κατάρ υποστήριξε, εάν δεν υποκίνησε ενίοτε, τις ειρηνικές λαϊκές εξεγέρσεις στην Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, ιδίως στην Τυνησία, Αίγυπτο και Λιβύη. Επιπλέον, αναλαμβάνει διεθνή διαμεσολαβητικό ρόλο, ανοίγει το 2013 ένα προξενείο των Ταλιμπάν στο πλαίσιο των ειρηνευτικών συνομιλιών με τις ΗΠΑ, προσκάλεσε τους ηγέτες του Σουδάν και του Νταρφούρ το 2011 για την υπογραφή της ειρήνης της Ντόχα.
Ως ο «πνευματικός ανάδοχος» της Αραβικής Άνοιξης, προέκρινε στις παραπάνω χώρες το «πνευματικό της τέκνο» τη Μουσουλμανική Αδελφότητα. Αλλά αυτή ζητά την απόσυρση των αμερικανικών δυνάμεων από το Ιράκ και το Αφγανιστάν, το δε ιρανικό υπουργείο Εξωτερικών συμπληρώνει πως «Οι ΗΠΑ δεν έχουν πια λόγο παρουσίας στον αραβικό κόσμο μετά το θάνατο του Μπιν Λάντεν«.
Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι στην ουσία εκφράζουν, με ισλαμικούς όρους, δυνάμεις της αραβικής αστικής τάξης που επιδιώκουν το σπάσιμο της νεοαποικιοκρατίας του δυτικού κόσμου. Εξάλλου, ως αντίδραση στην αποικιοκρατία προέκυψαν.
Οι ιδρυτές τους προέρχονταν από τη δυναμική ανάπτυξη του χώρου των μεσαίων στρωμάτων που με μεγάλη ταχύτητα συνέρρεαν στις αραβικές πόλεις από τη φτωχοποιημένη ύπαιθρο και προσδοκούσαν την άνοδο και καθιέρωσή τους στην τάξη των νέων μορφωμένων και των εμπόρων. Γι’ αυτό, εξάλλου, και δεν επιθυμούν την επανίδρυση της κοινωνίας με όρους ισότητας αλλά με την αυστηρότερη φορολόγηση των πλουσίων προς ανακούφιση των φτωχών και τον μετασχηματισμό εντέλει της κοινωνίας υπό την ιδεοληψία της θρησκευτικότητας.
Η οργάνωση αυτή, αν και κατηγορείται και από Δυτικούς ως η ιδρυτική βάση των ισλαμιστικών τρομοκρατικών οργανώσεων, στην ουσία καλλιεργεί συστηματικά τη συμμόρφωση του ανερχόμενου μεσαίου χώρου στα νέα καπιταλιστικά δεδομένα υπό το πνεύμα της αυστηρής υπαγωγής του σε μια α λα Ισλάμ εκδοχή. Και είναι αυτή που, δια της κάλπης, κατέλαβε την «αρχή» σε Λιβύη, Αίγυπτο και Τυνησία και κυριάρχησε επί της (ένοπλης και μη) αντιπολίτευσης σε Συρία, Ιορδανία και τις μοναρχίες του Περσικού ως το 2013.
https://prodromikos.wordpress.com/
Πηγή:

ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΑΪΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

Όντως, μιλούν τα έργα…


Του Νίκου Μπογιόπουλου


Στην προτροπή προς τους υπουργούς του να αρχίσουν να μιλούν με έργα και όχι με λόγια, προχώρησε κατά τη διάρκεια του τελευταίου υπουργικού συμβουλίου ο κ.Τσίπρας.

Μόνο που – νομίζουμε – ο κ.Τσίπρας υποτιμά την ήδη καταγεγραμμένη δυνατότητα των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ να επικοινωνούν με την κοινωνία μέσω των έργων τους.

Θυμίζουμε:

Μείωση του αφορολόγητου ώστε να πληρώνουν πλέον φόρο ακόμα και οι εργαζόμενοι των 400 ευρώ.
Κόφτες.
Περικοπές δυο ακόμα συντάξεων από τους συνταξιούχους που ήρθαν να προστεθούν στις τόσες προηγούμενες.
Μνημόνια που άλλοτε ψηφίζονται ως «προγράμματα σωτηρίας» κι άλλοτε με την μορφή της… τροπολογίας σε νομοσχέδια για την αλιεία!
Βάρη ύψους 8 δισ. ευρώ στους γέροντες μόνο από την κατάργηση του ΕΚΑΣ.
Ματωμένα πλεονάσματα 3,5% για 5 χρόνια και 2% κατά μέσο όρο μέχρι το 2060!
Ξεπούλημα από λιμάνια και αεροδρόμια μέχρι ΑΔΜΗΕ και Εθνική Ασφαλιστική.
Ανακήρυξη του ΝΑΤΟ σε λατρεμένο «σύμμαχο» και «ναυαγοσώστη» στο Αιγαίο.
Αναπαλαίωση των ηθών του παλιού δικομματισμού μέσω της «twitter-οποίησης» της πολιτικής ζωής.
Επικοινωνιακά πανηγύρια για ανύπαρκτους «θριάμβους» μετά από «ηρωικές διαπραγματεύσεις».
 Και φυσικά ξέπλυμα μιας πολιτικής που πριν γίνουν κυβέρνηση την κατήγγειλαν ως «δεξιά και ανάλγητη», αλλά τώρα την εφαρμόζουν στο όνομα της «αριστεράς»!

Κακώς, επομένως, φοβάται ο κ.Τσίπρας πως δεν μιλούν τα έργα της κυβέρνησής του.

Μιλούν.

Ήδη.

Και σίγουρα δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη για την ευγλωττία των κυβερνητικών έργων από το γεγονός ότι μια ολόκληρη κοινωνία… «παραμιλάει».    

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/
     
Real News  



Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

[BINTEO] Συγκλονιστικό ρωσικό βίντεο για τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά της Ορθοδοξίας

Συγκλονιστικό ρωσικό βίντεο με Ελληνικούς υπότιτλους για το Βυζάντιο, που περιγράφει την αλήθεια για την πτώση του. 

Στο βίντεο υπερτονίζεται ότι ο μαρμαρωμένος βασιλιάς αναμένει τους Έλληνες.
Την ίδια στιγμή η ρωσική Δούμα υποστήριξε την ιδέα να επιστρέψει ο ιστορικός και ιερός καθεδρικός ναός της χριστιανοσύνης, η Αγία Σοφία, στην Κωνσταντινούπολη και στο Ορθόδοξο Πατριαρχείο.Δείτε το βίντεο:


pronews

http://ellinonea.blogspot.gr/?m=1

Ώρα να μιλήσουμε για το Rings of Power

Ώρα να μιλήσουμε για το Rings of Power Σε αυτό το βίντεο ήρθε η ώρα επιτέλους να πούμε κάποια πράγματα (κυρίως αλήθειες) σχετικά με την περι...