Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Παίρνουν ''φωτιά'' Αιγαίο & Α. Μεσόγειος: Το USS D. Eisenhower κάτω από την Κρήτη - Επίθεση Άγκυρας & κατά Ισραήλ

Παίρνουν ''φωτιά'' Αιγαίο & Α. Μεσόγειος: Το USS D. Eisenhower κάτω από την Κρήτη - Επίθεση Άγκυρας & κατά Ισραήλ

  


Ο Τούρκος πρόεδρος Ρ.Ν. Ερντογάν έχει ξεπεράσει πλέον κάθε πιθανό επίπεδο επικινδυνότητας, με την πολιτική που εφαρμόζει στον Έβρο κατά της Ελλάδος και της ΕΕ γενικότερα, ενώ φέρεται να ετοιμάζει κάτι ύποπτο στο Νότιο Αιγαίο. 

Στο πλαίσιο αυτό, το αμερικανικό αεροπλανοφόρο USS D. Eisenhower (CVN-69) εντοπίστηκε από το δορυφόρο Sentinel-2 (6/3/2020), ΝΔ της Κρήτης.

Lockheed EP-3E (160764) leaving Souda Bay AB to make a new surveillance mission over


View image on TwitterView image on Twitter

Στην ίδια γενική περιοχή από χθες έως και σήμερα το πρωί είχαμε πτήσεις από ένα αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού, ενός κατασκοπευτικού αεροσκάφους P-8 από την βάση της Σικελίας και ενός αεροσκάφους EP-3E (160764) από από την βάση της Σούδας.
Η μεγαλομανία του Τούρκου προέδρου, που θεωρεί το Ιντλίμπ στην Συρία ως παλαιά οθωμανική περιοχή, έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα και πολλοί Έλληνες πρώην ανώτατοι αξιωματικοί εκτιμούν πως ότι λαμβάνει χώρα στον Έβρο, είναι μέρος ενός σχεδίου αντιπερισπασμού, για το Νότιο Αιγαίο, διότι εκεί στοχεύει ο Ερντογάν.
Η πρόκληση επεισοδίου στο Αιγαίο μετά την απόφαση αποστολή 11 τουρκικών υποβρυχίων, μονάδων επιφανείας και μιας Πακιστανικής Κορβέτας, είναι κάτι που υποπτεύονται πολλοί ειδικοί στην ελληνική πλευρά.
     
Τα σχέδια των Τούρκων όμως δεν σταματούν ούτε εκεί αλλά ούτε στην Συρία και φτάνουν μέχρι την Ιερουσαλήμ, την οποία οι νεο-Οθωμανοί την θεωρούν ως “κατεχόμενη”.    

Σήμερα ο λογαριασμός στο Twitter του υπουργού άμυνας του Ισραήλ  δέχθηκε ηλεκτρονική “επίθεση” από Τούρκους χάκερ, οι οποίοι του έγραψαν “ελευθερία για την Παλαιστίνη”.

Τα σχετικά μηνύματα διαγράφηκαν λίγο αργότερα, ενώ δεν εκδόθηκε καμία ανακοίνωση από τις ισραηλινές αρχές.
Οι χάκερ που επιτέθηκαν ηλεκτρονικά στο λογαριασμό Twitter του ισραηλινού υπουργού άμυνας Ναφτάλι Μπενέτ για σύντομο χρονικό διάστημα, ήταν επιβεβαιωμένα Τούρκοι, οι οποίοι έγραψαν μηνύματα που εμπεριείχαν την παλαιστινιακή και τουρκική σημαία.
Η όλη επιχείρηση, εκτιμάται ότι είχε τις ευλογίες των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών, οι οποίες εργάζονται πυρετωδώς εδώ και μεγάλο διάστημα, για μια νέα παλαιστινιακή εξέγερση, με σκοπό  να προωθηθούν τα τουρκικά συμφέροντα.  
Ο Τούρκος πρόεδρος ελπίζει ότι με ένα νέο κύμα προσφύγων θα πιέσει τους Ευρωπαίους συμμάχους της Τουρκίας (οι οποίοι τον στήριξαν στην Ιντλίμπ) για περισσότερα χρήματα.
Κατά την διάρκεια του πολέμου στη Συρία, οι Βρυξέλλες επέλεξαν  να παράσχουν στην Τουρκία οικονομική βοήθεια σε αντάλλαγμα υποσχέσεων του Ερντογάν, με στόχο να μείνουν πρόσφυγες και μετανάστες μακριά από τα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Κατά τη διάρκεια συνάντησης έκτακτης ανάγκης την Παρασκευή, οι υπουργοί Εξωτερικών των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέρριψαν τις προσπάθειες της Γερμανίας να παράσχει περαιτέρω οικονομική στήριξη στον Ερντογάν, αποκαλώντας τις απειλές του ως  μια "απαράδεκτη συμπεριφορά".
Οι συγκρούσεις του Idlib έδωσαν πράγματι την ευκαιρία στις ΗΠΑ και στους συμμάχους τους ΝΑΤΟ να επιβραδύνουν τη συνεχιζόμενη τάση της Τουρκίας προς τη Ρωσία. Ωστόσο, δεδομένης της ισχυρής προσωπικής προσέγγισης  Ερντογάν και  Πούτιν, και της αυξανόμενης εξάρτησης του Τούρκου προέδρου από το Κρεμλίνο για την πολιτική του επιβίωση στο εσωτερικό, μια γρήγορη ανατροπή της εξωτερικής πολιτικής της Άγκυρας είναι πλέον απίθανη.
Αν προσθέσουμε και τα βαθιά ριζωμένα αντι-δυτικά συναισθήματα του Ερντογάν, τότε θα χρειαζόταν ένα θαύμα, για να έρθει ο Τούρκος πρόεδρος, ξανά  στην ‘αγκαλιά” της δύσης.
Η Ουάσινγκτον και οι κυριότεροι σύμμαχοί τους στο ΝΑΤΟ ( Γερμανία, Βρετανία κά)  θα πρέπει να το πάρουν απόφαση,  ότι ο Ερντογάν εξαρτάται από τη Ρωσία, πιο πολύ από ότι νομίζουν.

https://www.pentapostagma.gr/


Flashback] Τα Δωδεκάνησα Στην Ελλάδα…! (Photos)

Flashback] Τα Δωδεκάνησα Στην 

Ελλάδα…! (Photos)

Ο αντιναύαρχος Περικλής Ιωαννίδης υπογράφει το πρωτόκολλο παράδοσης των Δωδεκανήσων.

Τα Δωδεκάνησα (για την ακρίβεια είναι 14) ήταν από αρχαιοτάτων χρόνων δεμένα με τις τύχες του Ελληνισμού. Εν τούτοις, μόλις το 1947 ενσωματώθηκαν στο ελληνικό κράτος.

Εξαιτίας της γεωγραφικής τους θέσης δέχθηκαν καταστρεπτικές επιδρομές από τους Πέρσες, τους Σαρακηνούς, τους Βενετούς, τους Γενουάτες, τους Σταυροφόρους και τους Τούρκους (Σελτζούκους και Οθωμανούς). Από το 1309 περιήλθαν στην εξουσία των Ιωαννιτών Ιπποτών και έμειναν υπό την κυριαρχία τους έως το 1522, οπότε καταλήφθηκαν από τους Οθωμανούς Τούρκους. Με την έναρξη του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα του 1821, τα Δωδεκάνησα επαναστάτησαν, αλλά το 1830 επιστράφηκαν μαζί με τη Σάμο στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, με αντάλλαγμα την Εύβοια, η οποία ενσωματώθηκε στο ελεύθερο ελληνικό κράτος.

Η κατάληψη των Δωδεκανήσων από τους Ιταλούς το 1912 αναπτέρωσε τις ελπίδες των κατοίκων τους ότι σύντομα τα νησιά θα ενταχθούν στον εθνικό κορμό. Πράγματι, με τη συνθήκη των Σεβρών (10 Αυγούστου 1920) τα Δωδεκάνησα παραχωρούνταν στην Ελλάδα, με εξαίρεση τη Ρόδο, που θα παρέμενε για ένα διάστημα υπό ιταλική διοίκηση. Όμως, η ατυχής έκβαση της μικρασιατικής εκστρατείας έδωσε την ευκαιρία στους Ιταλούς να υπαναχωρήσουν και με την άνοδο του Μουσολίνι προσπάθησαν να τα εξιταλίσουν. Μετά τη συνθηκολόγηση των Ιταλών (1943), κύριοι των Δωδεκανήσων έγιναν οι Γερμανοί και μετά την παράδοση της Χιτλερικής Γερμανίας (Μάιος 1945), η Μεγάλη Βρετανία.

Ήταν η χρυσή ευκαιρία για την ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων στο ελληνικό κράτος, την οποία η ελληνική διπλωματία δεν έπρεπε να αφήσει να πάει χαμένη. Ήταν απαίτηση του ελληνικού λαού και είχε χυθεί άφθονο ελληνικό αίμα για την εκδίωξη των Γερμανών από τα Δωδεκάνησα. Το θέμα θα λυνόταν οριστικά από τη Διάσκεψη Ειρήνης των νικητριών δυνάμεων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, που θα συνερχόταν στο Παρίσι.


Υποστολή της αγγλικής σημαίας στη Ρόδο και έπαρση της ελληνικής.

Η Ελλάδα δια του πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Τσαλδάρη διαμήνυσε ότι θα έθετε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ως εθνικές διεκδικήσεις την πρόσκτηση της Βορείου Ηπείρου και των Δωδεκανήσων, τη διευθέτηση των ελληνοβουλγαρικών συνόρων, ενώ σκόπευε να θέσει και το ζήτημα της Κύπρου στη Μεγάλη Βρετανία. Από τις τέσσερις αυτές εθνικές διεκδικήσεις, μόνο το θέμα των Δωδεκανήσων ευοδώθηκε, χωρίς δυσκολίες και περιπλοκές.

Posted by Der Kamerad on 2020-03-07

«Αίγλη» Ζαππείου: Άλλαξε χέρια το ιστορικό στέκι

«Αίγλη» Ζαππείου: Άλλαξε χέρια το ιστορικό στέκι


aigli-zappeiou

H «Αίγλη», το στέκι που άλλαξε management, έγραψε τη δική του ξεχωριστή διαδρομή με πάρτυ που άφησαν εποχή, απρόβλεπτες συναντήσεις και glam ξενύχτια - Η Αλίκη και η Μιμή, ο Τζιανφράνκο Φερέ, ο Χατζιδάκις με τον Χορν, οι άριες του Γιώργου Ντάβλα και το βράδυ όπου ο άγνωστος Ζαχαράτος μεταμορφώθηκε σε Βουγιουκλάκη


Αρχές δεκαετίας του 90, ένα όμορφο βράδυ στο Ζάππειο, η «Αίγλη» του Λάκη Ραπτάκη είναι κατάμεστη ως συνήθως, όταν εμφανίζεται η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Την υποδέχεται στην είσοδο ο νεαρός τότε Γιώργος Ντάβλας για να την οδηγήσει στο τραπέζι της. Η σταρ εντοπίζει την Αννα Βέλτσου, μία από τις πιο κομψές Αθηναίες και φίλη της για χρόνια. Η Βέλτσου δειπνεί με τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή Τζιανφράνκο Φερέ και η Αλίκη, που επιθυμεί διακαώς να τον γνωρίσει, τη φωνάζει: «Αννα, Αννα!». Ατάραχη, η τελευταία προσποιείται αρχικά ότι δεν άκουσε τίποτα, δεν γυρίζει καν να την κοιτάξει, πετάει κι ένα «Δεν σε ξέρω» και συνεχίζει το φαγητό της και την κουβέντα με τον Φερέ, τον οποίο τα καλοκαίρια φιλοξενούσε στη βίλα της στη Μύκονο. Απογοητευμένη, η Βουγιουκλάκη οδηγείται στο τραπέζι της απορώντας για τη στάση της Βέλτσου, χωρίς όμως να το δείχνει, αφού δεν ήθελε να το καταλάβουν οι άλλοι θαμώνες.
Καφενείον «Αίγλη», 1910
Καφενείον «Αίγλη», 1910
aiglh_zapiou

Λίγη ώρα μετά φίλος της που είδε το σκηνικό πήγε να τη ρωτήσει γιατί δεν μίλησε στην εθνική μας σταρ. «Δεν ήρθε στην κηδεία του άνδρα μου κι αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ», απάντησε η θιγμένη και πρωταγωνίστρια ενός μόνο από τα πολλά περιστατικά που διαδραματίστηκαν στην «Αίγλη» του Ζαππείου, ένα μυθικό στέκι το οποίο ανέστησε ο πολυπράγμων Λάκης Ραπτάκης το 1988, στήνοντας ένα από τα ομορφότερα μαγαζιά της Αθήνας. Ηταν άλλες εποχές, εντελώς διαφορετικές από τις σημερινές, όπου πρόσωπα λαμπερά από τον καλλιτεχνικό, τον πνευματικό και τον επιχειρηματικό χώρο είχαν βρει το ιδανικό στέκι μέσα στην καρδιά της Αθήνας. Ενα στέκι που πλέον ετοιμάζεται για τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, αφού το management ανέλαβαν ο Σάμι Φάις και ο Αχιλλέας Κυριακόπουλος, ένας ιδιαίτερα ικανός επιχειρηματίας που έστησε το εμβληματικό «Deals» στο Ψυχικό και την «Παλιά Αγορά» στη Φιλοθέη. Οσο για την παλιά εποχή, οι ιστορίες, τα πάρτυ και τα περιστατικά θα μπορούσαν άνετα να γεμίσουν ένα βιβλίο για το συγκεκριμένο bar-restaurant που λάτρεψαν επιφανείς Αθηναίοι και προσωπικότητες του διεθνούς jet set.

Ηταν όλοι εκεί

Το 1988 ο Ραπτάκης ήταν ήδη ένας πετυχημένος επιχειρηματίας στον χώρο της εστίασης και του nightlife στην Θεσσαλονίκη, όταν αποφάσισε να επεκταθεί στην Αθήνα.

«Οταν είδα την “Αίγλη”, διαπίστωσα αμέσως ότι ήταν ένας εκπληκτικός χώρος, αλλά ο τότε ιδιοκτήτης είχε σχεδόν πτωχεύσει και είχε φύγει για τη Γερμανία. Οι σερβιτόροι ήταν κάτι γεροντάκια που δούλευαν εκεί για δεκαετίες».

Ο επιχειρηματίας επιστρατεύει έναν φίλο του αρχιτέκτονα από την Ιταλία, ο οποίος μεταμορφώνει τον χώρο σε ένα εξαιρετικής αισθητικής bar-restaurant. Τα βαμμένα σε διάφορες αποχρώσεις αντίγραφα έξι αρχαίων αγαλμάτων, τα ζωντανά χρώματα στην εσωτερική διακόσμηση και τα σικ έπιπλα μεταμόρφωσαν την «Αίγλη» σε ένα μοναδικό place to be, μέσα στο Ζάππειο. Η επιτυχία από την πρώτη σχεδόν στιγμή ήταν πρωτοφανής για έναν χώρο που είχε μοιραστεί ιδανικά σε μπαρ και εστιατόριο με μεσογειακή κουζίνα, όπου δουλεύει πλένοντας πιάτα ένας νεαρός που μένει στους Αγίους Αναργύρους. Λέγεται Γιώργος Ντάβλας και ένα βράδυ, όταν έχει χαλαρώσει η δουλειά, αρχίζει να τραγουδάει μια άρια και ο Λάκης Ραπτάκης που τον ακούει μπαίνει στην κουζίνα.
 Αλίκη Βουγιουκλάκη
Αλίκη Βουγιουκλάκη
 Ζωή Λάσκαρη,  Μιχάλης Πολατώφ
Ζωή Λάσκαρη, Μιχάλης Πολατώφ

«Τέρμα τα πιάτα, Γιώργο. Από αύριο κουστούμι και θα είσαι στην πόρτα», λέει στον νεαρό που τρεις δεκαετίες μετά θυμάται με νοσταλγία και συγκίνηση τα πρώτα του βήματα στον εμβληματικό αυτό χώρο και στις δημόσιες σχέσεις: «Ο Ραπτάκης ήταν αυτός που με βοήθησε πολύ. Με έβαλε επί της υποδοχής στην αρχή και όποιος έμπαινε τον οδηγούσα εγώ στο τραπέζι του».

Ενα βράδυ στα γενέθλια της Ελενας Ματθαιοπούλου, γνωστής φαν της όπερας, επιστρατεύεται ένα πιάνο και δύο τενόροι, ενώ ο Γιώργος Χατζηνάσιος της παίζει το «Happy Birthday». Στο τραπέζι της εορτάζουσας κάθονται, μεταξύ άλλων, η Ειρήνη Παππά, ο τότε Γάλλος πρεσβευτής στην Ελλάδα Ζαν Καντέ και ο εκδότης Χρήστος Λαμπράκης, ενώ λίγο πιο μακριά απολαμβάνουν τα τεκταινόμενα ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Δημήτρης Χορν.
 Η Τζένη Μπαλατσινού με αποκριάτικη αμφίεση
Η Τζένη Μπαλατσινού με αποκριάτικη αμφίεση


«Στην τελευταία στροφή πήρα την τούρτα, μπήκα ανάμεσα στους δύο τενόρους και τραγούδησα με τέτοια ένταση που ο Χατζηνάσιος έμεινε με το στόμα ανοιχτό», θυμάται ο μέντορας των δημοσίων σχέσεων, αυτός που οδηγούσε τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη μαζί με το ζεύγος Θόδωρου και Γιάννας Αγγελοπούλου στο τραπέζι τους, ενώ δίπλα έτρωγαν η Ζωή Λάσκαρη με τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο. Η «Αίγλη» ζει μεγάλες στιγμές σχεδόν κάθε βράδυ με τον Ακη Σωτηρίου να παίζει εξαιρετικές μουσικές, ενώ τα καλοκαίρια ο συνωστισμός στην πόρτα είναι απίστευτος.

«Οταν πήρα όλο το μαγαζί μόνος μου», θυμάται ο Λάκης Ραπτάκης, «άνοιξα και τον κάτω χώρο, δημιουργώντας ένα πιο prive κλαμπ και εστιατόριο. Ε, από εκεί πέρασαν όλοι».

Ο Γιώργος Ντάβλας συμφωνεί και επαυξάνει. Θυμάται τις κούκλες Μάρα Δεσύπρη και Λάουρα Ντε Νίγκρις να κλέβουν τα βλέμματα μόλις έμπαιναν, όπως και την Τζένη Μπαλατσινού να εντυπωσιάζει στο πάρτυ μασκέ του Κώστα Καίσαρη. Πολλοί επώνυμοι, πάντως, δεν τολμούσαν να πάνε επειδή ήξεραν ότι δεν μπορούσαν να συνυπάρξουν σε έναν χώρο μαζί με τον Χορν, τον Μάριο Πλωρίτη και τον Λαμπράκη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι πασίγνωστος λαϊκός τραγουδιστής που σάρωνε τότε και ένας πολύ γνωστός σχεδιαστής που είπε σε φίλο του ότι δεν κόλλαγε στο συγκεκριμένο περιβάλλον.
 Ο Γιώργος Ντάβλας τραγουδά  στα γενέθλια της Ελενας Ματθαιοπούλου, ενώ  ο Γιώργος Χατζηνάσιος παίζει  το «Happy Birthday»
Ο Γιώργος Ντάβλας τραγουδά στα γενέθλια της Ελενας Ματθαιοπούλου, ενώ ο Γιώργος Χατζηνάσιος παίζει το «Happy Birthday»

«Κάποια στιγμή», θυμάται ο Ντάβλας, «ο Ραπτάκης μού είπε ότι δεν θα είμαι πλέον στην υποδοχή, αλλά ότι θα κάνω δημόσιες σχέσεις. Εβλεπε ότι είμαι αγαπητός και κατάλαβε ότι μου ταίριαζε πολύ αυτή η δουλειά. Μου πήρε μάλιστα κι ένα μηχανάκι για να πηγαίνω τα δελτία Τύπου στις εφημερίδες, αν και στην αρχή δεν μου τα έβαζαν».

Η Νίνα Βλάχου -η «νεράιδα» όπως την αποκαλεί ο Γιώργος- τον έβλεπε κάθε Παρασκευή μπροστά της και θαυμάζοντας την επιμονή του δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία μετά από έναν μήνα αναμονής.

Οι δύο σταρ και ο μεθυσμένος

«Θυμάμαι ακόμη όταν έφερα τον Τάκη Ζαχαράτο από την Πάτρα για να κάνει την Αλίκη. Ηταν ουσιαστικά η πρώτη του εμφάνιση στην Αθήνα και έγινε χαμός», συμπληρώνει.
«Χαμός έγινε και πολλά άλλα βράδια στην “Αίγλη”», τονίζει με ένα άρωμα νοσταλγίας στη φωνή του ο Λάκης Ραπτάκης, που την κράτησε μέχρι το 1994 και μετά άλλαξε χέρια. «Ολη η Αθήνα ήταν εκεί. Ο Νίκος Κούρκουλος με τη Μαριάννα Λάτση, ο Μπονάτσος, ο Λαζόπουλος, ο Τζίγγερ, ο Σωκράτης Κόκκαλης με τη σύζυγό του, η Ελλη Στάη, ο Χρήστος Κοπελούζος και πολλοί ακόμη. Θυμάμαι ένα φοβερό πάρτυ γενεθλίων της Αλίκης όπου έγινε χαμός από κόσμο και το κέφι κράτησε μέχρι το πρωί».
 Ο Τάκης Ζαχαράτος μεταμορφωμένος  σε Βουγιουκλάκη
Ο Τάκης Ζαχαράτος μεταμορφωμένος σε Βουγιουκλάκη

Ο Μιχάλης Πολατώφ, ο γοητευτικός Μπίλι Μπο, ο Αλέκος Αλεξανδράκης με τη Νόνικα Γαληνέα, ο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, η Αγνή Μπάλτσα, η Μονσεράτ Καμπαγιέ, ο Μάριος Πλωρίτης και η Κάτια Δανδουλάκη είναι μόνο κάποιοι από τους εκατοντάδες επώνυμους που διασκέδασαν στην «Αίγλη του Ραπτάκη», όπως την έλεγαν όλοι. Εκεί όπου έγιναν γυρίσματα για το «13ο Κιβώτιο», όπου πρωταγωνιστούσαν ο Νίκος Κούρκουλος και η Βάνα Μπάρμπα, η οποία ήταν σε σχέση με τον Ραπτάκη.

Αξέχαστο έμεινε και το πάρτυ για το «Mediterraneo», την ξενόγλωσση ταινία με πρωταγωνίστρια την Ελληνίδα σταρ, μετά την επίσημη προβολή που έγινε στο θερινό σινεμά της «Αίγλης».

Το κάλεσμα με αφορμή την τότε νέα ταινία του Τζέιμς Μποντ δημιούργησε τέτοιο πανικό που έξω από το κλαμπ άνθρωποι κράδαιναν πεντοχίλιαρα στο τζάμι της πόρτας προκειμένου να εισέλθουν στον χώρο. Ωστόσο το περιστατικό που έμεινε αξέχαστο σε αυτούς που το έζησαν ήταν αυτό με πρωταγωνίστριες την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τη Μιμή Ντενίση. Ηταν η εποχή που δεν μιλιόντουσαν, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των εφημερίδων, και, παρότι συνυπήρχαν στην «Αίγλη», απέφευγαν ακόμη και τα βλέμματα, μέχρι τη στιγμή που αναγκάστηκαν να συνυπάρξουν στο ίδιο αυτοκίνητο.
Ντόρα Μπακογιάννη,  Μιμή Ντενίση και Μαρινέλλα
Ντόρα Μπακογιάννη, Μιμή Ντενίση και Μαρινέλλα
Αφορμή ήταν ένα κάλεσμα και όταν σε ένα φανάρι λίγα μέτρα πριν από την «Αίγλη» άναψε το κόκκινο, ένας κύριος που είχε καταναλώσει αρκετή ποσότητα αλκοόλ τις είδε να κάθονται δίπλα-δίπλα και αναφώνησε:

«Είναι η Ντενίση μαζί με τη Βουγιουκλάκη; Μάλλον έχω πιει πάρα πολύ!».

https://www.protothema.gr/

Έβρος: Κλιμακώνει Η Τουρκία Με Καταδρομείς Της Τουρκικής Στρατοχωροφυλακής Και Εκτεταμένες Φωτιές Στα Ελληνοτουρκικά Σύνορα…! (Video + Photo)

Έβρος: Κλιμακώνει Η Τουρκία Με Καταδρομείς Της Τουρκικής Στρατοχωροφυλακής Και Εκτεταμένες Φωτιές Στα Ελληνοτουρκικά Σύνορα…! (Video + Photo)

Τους πάνοπλους καταδρομείς της μονάδας JOH της τουρκικής Στρατοχωροφυλακής, με συνεχή εμπειρία στον πόλεμο κατά του ΡΚΚ έχουν πλέον απέναντί τους από σήμερα οι ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις στον Έβρο, όπου μαζί με τους μουσουλμάνους αλλοδαπούς λαθρομετανάστες εισβολείς λαθροέποικους ξεκίνησαν νέο σφοδρό γύρο επεισοδίων στις Καστανιές με εκτεταμένους εμπρησμούς, δακρυγόνα και καπνογόνα…

 Posted by Der Kamerad

Ανοίγει το σπίτι του Ελύτη στην Πλάκα – Χώρος μελέτης, μνήμης και οφειλόμενης τιμής στον ποιητή

  Ανοίγει το σπίτι του Ελύτη στην Πλάκα – Χώρος μελέτης, μνήμης και οφειλόμενης τιμής στον ποιητή Οδυσσέας Ελύτης (1911 – 1996) Posted on   ...