Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Σκωληκοειδής απόφυση: Από ποια ασθένεια μας προστατεύει

Σκωληκοειδής απόφυση: 

Από ποια ασθένεια μας προστατεύει

Η σκωληκοειδής απόφυση μπορεί όντως να σχετίζεται με τη νόσο Πάρκινσον, επιβεβαιώνει μια νέα μελέτη.
Η σκωληκοειδής απόφυση ίσως τελικά έχει λόγο ύπαρξης. Μια νέα μελέτη υποδηλώνει πως υπάρχει για να μας προστατεύει από τη νόσο Πάρκινσον. Το εύρημα αυτό, ωστόσο, αντικρούει τα συμπεράσματα προγενέστερων μελετών.
Η πιο πρόσφατη προγενέστερη μελέτη είχε δημοσιευθεί το 2018 στην ιατρική επιθεώρηση Science Translational Medicine. Στη μελέτη εκείνη είχε αναλυθεί το ιατρικό ιστορικό 1,7 εκατομμυρίων ανθρώπων. Το συμπέρασμα ήταν πως όσοι είχαν υποβληθεί σε σκωληκοειδεκτομή είχαν κατά 19,3% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν νόσο Πάρκινσον.
Στη νέα μελέτη, όμως, η σκωληκοειδεκτομή σχετίσθηκε με σημαντική αύξηση του κινδύνου ανάπτυξης νόσου Πάρκινσον.
Η νέα μελέτη βασίσθηκε στους ιατρικούς φακέλους 62 εκατομμυρίων Αμερικανών. Επειδή έχουν προηγηθεί αρκετές άλλες που συσχετίζουν την σκωληκοειδή απόφυση με τη νόσο Πάρκινσον, οι επιστήμονες εκτιμούν πλέον ότι η συσχέτιση αυτή ισχύει. Απλώς δεν ξέρουν ακόμα με βεβαιότητα προς ποια κατεύθυνση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της νέας μελέτης, οι 488.190 από τους ασθενείς που εξετάστηκαν είχαν υποβληθεί σε σκωληκοειδεκτομή. Η σκωληκοειδεκτομή είναι ο επιστημονικός όρος για την χειρουργική αφαίρεση της απόφυσης λόγω σκωληκοειδίτιδας.
Από τους 488.190 ασθενείς που είχαν «βγάλει την σκωληκοειδίτιδα», οι 4.470 διαγνώστηκαν τελικά με νόσο Πάρκινσον. Η αναλογία αυτή αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό που πλησιάζει το 1%.
Αν και το ποσοστό αυτό είναι χαμηλό, είναι τριπλάσιο από το αντίστοιχο ποσοστό στους 61,7 εκατομμύρια ασθενείς που δεν είχαν κάνει εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας αλλά επίσης ανέπτυξαν Πάρκινσον. Στην ομάδα αυτή το εν λόγω ποσοστό ήταν μόλις 0,29%.
Επομένως, λένε οι ερευνητές, η αφαίρεση της σκωληκοειδούς αποφύσεως τριπλασιάζει τον κίνδυνο αναπτύξεως νόσου Πάρκινσον.
Το παχύ έντερο και η νόσος Πάρκινσον
Η σκωληκοειδής απόφυση είναι ένα «αδιέξοδο» μικροσκοπικό τμήμα του παχέος εντέρου.
Οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν πως ακριβώς θα μπορούσε να σχετίζεται με μια ασθένεια του εγκεφάλου. Ωστόσο προγενέστερες μελέτες είχαν δείξει πως ορισμένες πρωτεΐνες που φυσιολογικά παράγονται στον εγκέφαλο, εμφανίζονται και στη γαστρεντερική οδό των ασθενών με νόσο Πάρκινσον. Γι’ αυτό και άρχισαν να εξετάζουν τον πιθανό ρόλο του πεπτικού συστήματος στην νευρολογική νόσο.
«Επί δεκαετίες νομίζαμε ότι η σκωληκοειδής απόφυση είναι σε μεγάλο βαθμό μία αχρείαστη ανατομική δομή», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Dr. Mohammed Z. Sheriff, από το Πανεπιστήμιο Case Western Reserve University, στο Οχάιο. «Νεότερες μελέτες όμως συσχετίζουν την αφαίρεσή της με τις πιθανότητες αναπτύξεως νόσου Πάρκινσον. Και αυτές οι μελέτες δεν είναι μεμονωμένες ούτε γίνονται σε μικρούς αριθμούς ασθενών. Επομένως κάτι υπάρχει εδώ και πρέπει να το κατανοήσουμε».
Μία θεωρία πρεσβεύει πως στη διάρκεια της σκωληκοειδίτιδας, το παχύ έντερο παράγει ορισμένες πρωτεΐνες οι οποίες εισέρχονται στην κυκλοφορία του αίματος και φθάνουν έως τον εγκέφαλο. Μία άλλη θεωρία είναι ότι αυτές οι πρωτεΐνες απελευθερώνονται από το παχύ έντερο στη διάρκεια της σκωληκοειδεκτομής.
Ο Dr. Sheriff θα παρουσιάσει τη νέα μελέτη στην επερχόμενη Εβδομάδα Πεπτικών Νόσων (DDW2019).Πρόκειται για ένα διεθνές συνέδριο Γαστρεντερολογίας που θα διεξαχθεί στο Σαν Ντιέγκο 18-21 Μαΐου 2019.
Πηγή: iatropedia
https://www.pentapostagma.gr/

Τι αλλάζει στις προμήθειες για αναλήψεις μετρητών από άλλες τράπεζες

Τι αλλάζει στις προμήθειες για αναλήψεις 

μετρητών από άλλες τράπεζες

Αυξήσεις έως και 100% στις προμήθειες για αναλήψεις μετρητών από ΑΤΜ άλλων τραπεζών είναι πιθανό να εφαρμοστούν μέσα στο καλοκαίρι για τους κατόχους χρεωστικών καρτών που είναι συνδεδεμένες με λογαριασμούς εγχώριων πιστωτικών ιδρυμάτων.
Όπως επισημαίνουν τραπεζικά στελέχη, ο νέος κανονισμός της Visa που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη ανατροπή της ισχύουσας τιμολόγησης.
Από τις πρώτες επαφές με τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό, προκύπτει ότι από τον μεθεπόμενο μήνα θα πρέπει να επιβάλλονται ενιαίες χρεώσεις σε όλους τους τύπους καρτών που φέρουν το σήμα της, ανεξαρτήτως από την τράπεζα που θα τις έχει εκδώσει.
Το θέμα έχει ήδη απασχολήσει την αρμόδια συντονιστική επιτροπή της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ) και μέσα στον επόμενο 10ήμερο αναμένονται οι τελευταίες διευκρινίσεις από τη Visa, ώστε να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις.
Τραπεζική πηγή θεωρεί σχεδόν βέβαιη την πρώτη ερμηνεία που δόθηκε στην τροποποίηση του κανονισμού.
Εάν επαληθευθεί αυτή η πρόβλεψη, μέσα στον μήνα θα υπάρξει ειδοποίηση όλων των πελατών για τις νέες χρεώσεις που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται κατά πάσα πιθανότητα δύο μήνες μετά τη σχετική ενημέρωση. Δηλ. περί τα μέσα Ιουλίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος ανά ανάληψη θα διαμορφωθεί σε 2,50-3 ευρώ ανά συναλλαγή σε ΑΤΜ άλλης τράπεζας και θα είναι ενιαίο για όλες τις κάρτες, ελληνικές και ξένες που φέρουν το σήμα της Visa. Το ύψος της επιβάρυνσης θα αποφασιστεί από κάθε τράπεζα ξεχωριστά για το δίκτυο των ATM της. Η ίδια προμήθεια θα εφαρμόζεται και στις κάρτες της Mastercard, καθώς δεν μπορεί να υπάρξει διαφοροποίηση.
Σημειώνεται ότι σήμερα η ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ άλλης τράπεζας κυμαίνεται από 1,3 έως 2,2 ευρώ ανάλογα με το ύψος της, αλλά και το πιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την κάρτα που χρησιμοποιείται. Με το νέο καθεστώς η χρέωση θα καθορίζεται από την τράπεζα στην οποία ανήκει το ΑΤΜ και θα είναι ενιαία για όλους.
Το πιο πιθανό λοιπόν είναι να εναρμονιστεί με τις προμήθειες που χρεώνονται σήμερα σε κάρτες ξένων τραπεζών, δηλ. στα επίπεδα των 2.5- 3 ευρώ ανά συναλλαγή. Βέβαια, πριν από κάθε συναλλαγή το ΑΤΜ θα ενημερώνει τον συναλλασσόμενο για τη χρέωση που θα έχει αν προχωρήσει σε ανάληψη μετρητών, ώστε να γνωρίζει εκ των προτέρων το τελικό κόστος.
https://www.pentapostagma.gr/

Προκαλεί ο Τούρκος υπ. Ενέργειας: «Πλανώνται οικτρά όλοι – Θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας» – Ολοταχώς για σύγκρουση η Άγκυρα

Προκαλεί ο Τούρκος υπ. Ενέργειας: 

«Πλανώνται οικτρά όλοι – 

Θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας» – 

Ολοταχώς για σύγκρουση η Άγκυρα

Δημοσίευση: 10 Μαΐου 2019, 
«Πλανώνται οικτρά όσοι πιστεύουν ότι με τη δημιουργία τετελεσμένων στην ανατολική Μεσόγειο θα προκαταλάβουν τις έρευνές στα πεδία που νομιμοποιούμαστε να ενεργούμε», δήλωσε σε αυστηρό ύφος ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας, Φατίχ Ντονμέζ, παροτρύνοντας μάλιστα τους αντιπάλους της Τουρκίας «να κοιτάξουν την ιστορία της όσοι υποστηρίζουν ότι ο μεγάλος και ιερός λαός θα φοβηθεί ή θα λυγίσει μπροστά σε μια-δυο απειλές».
Σύμφωνα με την ανταποκρίτρια του OPEN TV Μαρία Ζαχαράκη, σε ομιλία του στην Άγκυρα, ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας επανέλαβε ότι η Τουρκία θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της προστατεύοντας τα δικαιώματα και συμφέροντα της χώρας και των Τ/Κ στην ανατ. Μεσόγειο, παρότι κάποιες χώρες έχουν ενοχληθεί από τις δραστηριότητες έρευνας υδρογονανθράκων στην ανατολική Μεσόγειο.
«Δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε ποτέ υποδείξεις σχετικά με τις δραστηριότητες της Τουρκίας μέσα στις περιοχές που νομιμοποιείται να δραστηριοποιείτε. Ιδιαίτερα ο διεθνής τύπος διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα βγάζει δημοσιεύματα που αμφισβητούν τη δίκαιη στάση της Τουρκίας. Οι έρευνες και γεωτρήσεις των πλοίων μας Μπαρμπαρός και Πορθητή βασίζονται στα νόμιμα δικαιώματα μας που πηγάζουν από το διεθνές δίκαιο και υπό αυτό το πλαίσιο συνεχίζουν τις δραστηριότητές μας.
Όπως έχει δηλώσει και ο ΓΓ του ΟΗΕ τα αποθέματα στην Κύπρο ανήκουν και στις δύο πλευρές και πρέπει να υπάρξει ένας δίκαιος διαμοιρασμός. Αναμένουμε από όλες τι πλευρές να σεβαστούν τις έρευνες και τις γεωτρήσεις που πραγματοποιούνται εντός της υφαλοκρηπίδας μας», ανέφερε ο Φατίχ Ντονμέζ, για να τονίσει για άλλη μια φορά την αποφασιστικότητα της Τουρκίας σε αυτό το θέμα.
«Όσοι προσπαθούν να δοκιμάσουν την Τουρκία έχοντας πίσω τους κάποιες χώρες ή εταιρείες, ας μάθουν ότι είναι σε λάθος δρόμο», προειδοποίησε.
Ο Τούρκος υπουργός ανέφερε ότι οι φυσικές πηγές ενέργειας μπορούν να διαδραματίσουν ένα σημαντικό ρόλο στην ειρήνη, την σταθερότητα και την ευημερία, προσθέτοντας ότι η Τουρκία προστατεύει τα δικαιώματα των Τ/Κ ενεργώντας υπό αυτή την αντίληψη.

Τσαβούσογλου: Δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση των S-400

«Δεν έχουμε πει ποτέ για καθυστέρηση στην παράδοση των S-400 στην Τουρκία», δήλωσε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, Μεβλούτ Τσαβούσογλου, παρόλο που ορισμένες χώρες, μεταξύ αυτών και οι ΗΠΑ, ζητούν από την Τουρκία να μην προμηθευτεί το ρωσικό αντι-πυραυλικό σύστημα με το επιχείρημα ότι είναι ασύμβατο με τα συστήματα του ΝΑΤΟ και απειλή για τα αμερικανικά αεροσκάφη F-35.
Ο επικεφαλής της τουρκικής διπλωματίας διέψευσε τις πληροφορίες των τελευταίων 24ώρων περί πρότασης της Άγκυρας προς την Ουάσιγκτον για αναβολή της παράδοσης των S-400, προκειμένου να καμφθούν οι αμερικανικές αντιδράσεις.
O ίδιος πρόσθεσε πάντως ότι θα έχει μία τηλεφωνική επικοινωνία αύριο Σάββατο 10 Μαΐου με τον Αμερικανό ομόλογό του, Μάικ Πομπέο, σχετικά με το θέμα των S-400 και άλλα διμερή ζητήματα.

Μήνυμα Ερντογάν σε ΗΠΑ και ΕΕ: Δεν φοβάμαι τίποτα!

Έμμεσο μήνυμα προς τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρωπαϊκή Ένωση πως η Τουρκία προτίθεται να επιμείνει στην αγορά των ρωσικών πυραύλων S-400 και στις διεκδικήσεις της στην ανατολική Μεσόγειο, έστειλε ο Ταγίπ Ερντογάν.
Μιλώντας χθες βράδυ, ενόψει της επανάληψης των δημοτικών εκλογών στην Κωνσταντινούπολη στις 23 Ιουνίου, ο πρόεδρος της Τουρκίας δήλωσε πως δεν τον φοβίζει τίποτα: ούτε πιθανές κυρώσεις, ούτε εμπάργκο, ούτε ενδεχόμενοι δασμοί.
«Κάποιοι επιχειρούν να προκαλέσουν αναταραχή», είπε ο κ. Ερντογάν, προσθέτοντας πως η Άγκυρα μπορεί να αντέξει τις πιέσεις και θα σταματήσει όσους προσπαθούν να την βλάψουν.
Η δήλωση Ερντογάν ήλθε την στιγμή που η Άγκυρα επιμένει στην απόκτηση του ρωσικού πυραυλικού συστήματος S-400 – παρά τα μηνύματα των ΗΠΑ πως θα κινδυνεύσει με περιθωριοποίηση στο NATO – και έχει στείλει το γεωτρύπανο Fatih για γεωτρήσεις ανοιχτά της Πάφου.
https://www.pentapostagma.gr/

Όταν χωρίζουν οι φίλοι

Όταν χωρίζουν οι φίλοι

Δημοσιεύτηκε από τον/την gynaikaeimai στις 
Σύμφωνοι… o χωρισμός είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση, ακόμη κι αν εσύ το αποφάσισες. Ο χωρισμός όμως συνεπάγεται και άλλες, παράπλευρες απώλειες που ίσως δεν τις είχες σκεφτεί πριν…
Μία από αυτές, είναι οι φίλοι. Σαν ζευγάρι λογικό είναι να είχατε κάποιους κοινούς φίλους, που μπορεί να τους γνωρίσατε μαζί, μπορεί να ήταν από πριν φίλοι του ενός ή του άλλου, αλλά παρ’ όλα αυτά είχατε δέσει και κάνατε καλή παρέα. Τι γίνεται τώρα όμως; Τι γίνεται μετά τον χωρισμό; Αναγκάζεσαι να χωρίσεις και με τους φίλους;
Δυστυχώς το να κρατήσεις μια φιλία, όταν ειδικά προήλθε από το περιβάλλον του πρώην σου, είναι αρκετά δύσκολη κατάσταση. Και αυτό γιατί, θέλεις δεν θέλεις πάνω στις συζητήσεις σίγουρα θα αναφερθεί ο πρώην και φυσικά σε κοινές κοινωνικές εμφανίσεις θα πρέπει να υποστείς να τον ξαναδείς (ίσως και με άλλο ταίρι). Επίσης, είναι αρκετά δύσκολη η θέση του φίλου, που θα πρέπει να μπει στη μέση και να κρατήσει τη φιλία και με τους δύο καθώς και τις ισορροπίες ανάμεσα στις δύο ξεχωριστές πλέον, φιλίες.
Αν όχι από την αρχή, σταδιακά λοιπόν αυτή η φιλία θα αρχίσει να χάνει έδαφος και με τον καιρό και οι δύο πλευρές θα καταλάβουν ότι μια τέτοια σχέση είναι ανέφικτο να συνεχιστεί. Η φιλία που μπορεί ίσως να επιβιώσει, είναι μόνο αυτή που υπήρχε και πριν τη σχέση. Ήταν δηλαδή προσωπικός φίλος του ενός ή του άλλου.
Της Χρύσας Αβραμίδου
https://gynaikaeimai.com/
https://gynaikaeimai.com/

Δίπλωμα οδήγησης: Σοκ το κόστος, από τα 600 ευρώ στα 800 ευρώ!





© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A.
Το Newsauto.gr αποκαλύπτει όλες τις επιβαρύνσεις που θα επωμιστούν οι πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί όταν ξεκινήσουν οι εξετάσεις.
«Χρυσό» θα πληρώσουν το δίπλωμα οι πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί καθώς πέραν της αύξησης των παράβολων θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα νέα υπέρογκα ασφαλιστήρια συμβόλαια!
Όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr το κόστος ασφάλισης για έναν υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου κυμαίνονται από 90 έως 150 ευρώ και για έναν υποψήφιο οδηγό μοτοσικλέτας από 120 έως 100 ευρώ!
Παράλληλα η αύξηση των παράβολων και άλλων επιπλέον χρεώσεων θα εκτοξεύσουν το συνολικό κόστος της απόκτησης διπλώματος από τα 600 ευρώ στα 800 ευρώ!
Βέβαια ο υπολογισμός έγινε με χαμηλές προσφορές από Σχολές Οδηγών και όπως επισημαίνουν στο Newsauto.gr στελέχη από τον συγκεκριμένο κλάδο στις περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης το κόστος θα είναι ακόμη υψηλότερο!
Ειδικότερα τα παράβολα των υποψήφιων οδηγών αυξήθηκαν σε ποσοστό 50% για την συμμετοχή τους στις θεωρητικές και πρακτικές εξετάσεις από 4-3-2019.
Το ασφαλιστήριο  συμβόλαιο που επιβάλλει ο νέος νόμος να συνάπτει και να προσκομίζει ο υποψήφιος οδηγός για να συμμετάσχει στις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης είναι μια υπέρογκη επιβάρυνση για όλους τους υποψηφίους.
Ακόμα και αν δοθεί η εναλλακτική από κάποιες ασφαλιστικές η έξτρα αυτή ασφάλιση να ενταχθεί στο κύριο ασφαλιστήριο του οχήματος, η επιβάρυνση που θα επιφέρει στα ασφάλιστρα (η οποία απ΄ότι ακούγεται είναι αρκετά σημαντική) θα μετακυλήσει τελικά και θα επιβαρύνει πάλι τους υποψηφίους. Άλλωστε η οποιαδήποτε ανατίμηση συμβαίνει τελικά την επωμίζεται και την πληρώνει ο καταναλωτής.
Με το νέο νόμο του Υπουργείου Υποδομών στο δεύτερο στάδιο των εξετάσεων οδήγησης  ο εκπαιδευτής οδηγών που θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού δεν πρέπει να έχει ουδεμία σχέση με τη σχολή οδηγών της οποίας ανήκει το εκπαιδευτικό όχημα.
Από την άλλη η εργατική νομοθεσία επιβάλλει ο εκπαιδευτής οδήγησης που βρίσκεται εντός του εκπαιδευτικού οχήματος να έχει οπωσδήποτε εξαρτημένη ή ανεξάρτητη σχέση εργασίας με τον ιδιοκτήτη του εκπαιδευτικού οχήματος,  άλλως τα πρόστιμα είναι ιδιαίτερα αυστηρά και τσουχτερά.
Αδιέξοδο λοιπόν μέχρι τα δύο Υπουργεία να συνεννοηθούν και να εκδώσουν τις απαραίτητες εγκυκλίους!
Από 4 Ιουνίου 2019 πρέπει βάσει του νέου νόμου να έχει συγκροτηθεί ανά Περιφέρεια ανεξάρτητο σώμα εξεταστών, κύριο έργο των οποίων θα είναι η πρωινή διεξαγωγή εξετάσεων οδηγήσεως. Δηλαδή παύουν οι μεσημεριανές εξετάσεις και το επίδομα των 240 ευρώ που λάμβανε έκαστος εξεταστής για να βγει τουλάχιστον έξι φορές εξετάσεις ανά μήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τέτοια σώματα ακόμα δεν έχουν συγκροτηθεί ακόμα σε πολλές περιφέρειες της χώρας μας.
Και η ομοσπονδία των τωρινών υπαλλήλων – εξεταστών στους πέντε μήνες αποχής που είχε  προκηρύξει από το έργο των εξετάσεων (από Σεπτέμβρη 2018 μέχρι τέλη Απρίλη 2019) είχαν και σαν διεκδίκηση – αίτημα οι εξετάσεις να μην γίνονται πρωί λόγω λίγου αριθμού υπαλλήλων και υποστελέχωσης των υπηρεσιών που θα προκύψει.
Άρα από τις 4 Ιουνίου αν τα υπόλοιπα έχουν επιλυθεί θα φαίνεται να έχουμε νέες καθυστερήσεις με το νεοσύστατο σώμα εξεταστών!
Η εναλλαγή των εκπαιδευτών στις εξετάσεις οδήγησης πιθανόν θα επιφέρει μία ακόμα οικονομική επιβάρυνση στους πολίτες – υποψηφίου οδηγούς.
«Ό νέος νόμος επιβάλλει την παρουσία άλλου εκπαιδευτή την ώρα των εξετάσεων. Ωστόσο ο άλλος εκπαιδευτής είναι ένας άλλος επιχειρηματίας που επιτελεί μία εργασία, απασχολείται κάποιες ώρες σε ασχολία όχι της δικής του επιχείρησης. Και για τις ώρες αυτές εργασίας – παράστασης δικαιολογημένα θα ζητήσει αμοιβή, την οποία μάλλον θα κληθεί να καταβάλλει ο πολίτης – υποψήφιος» επισημαίνει ο κ. Σάκης Μαυροειδής Εκπαιδευτής υποψήφιων Οδηγών, Παιδαγωγός Κυκλοφορίας, Φυσικός και Οικονομολόγος.
«Όλα θα είχαν λυθεί αν το υπουργείο διέθετε δικά του κρατικά οχήματα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων οδήγησης. Δεν θα χρειάζονταν ασφαλιστήρια συμβόλαια, ούτε έξτρα αμοιβές των παριστάμενων εκπαιδευτών και ο ταλαίπωρος πολίτης και τις εξετάσεις του θα έκανε και δεν θα είχε ν΄ αντιμετωπίσει μία νέα λαίλαπα αυξήσεων» επισημαίνει ο κ. Μαυροειδής.
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A.
«Μετωπική» το κόστος της ασφάλισης!
Πέραν των παραβόλων και όλων των άλλων επιπλέον εξόδων που θα επωμιστούν οι υποψήφιοι οδηγοί όταν ξεκινήσουν και πάλι οι εξετάσεις αφορά στο κόστος της ασφάλισης που πραγματικά είναι υπερβολικό.
Ειδικότερα όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr το κόστος ασφάλισης για ένα υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου κυμαίνεται μεταξύ 90 έως 150 ευρώ και βέβαια περιλαμβάνει και απαλλαγή από 150 έως 500 ευρώ.
Σύμφωνα μην ασφαλιστική πρόταση εταιρείας σε Σχολές Οδηγών οι καλύψεις σε υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου που παρέχονται περιλαμβάνουν:
Σωματικές βλάβες έναντι τρίτων και επιβαινόντων κατ’ άτομο 1.220.000 ευρώ.
Υλικές ζημιές έναντι τρίτων και ατύχημα 1.220.000 ευρώ.
Φροντίδα ατυχήματος
Ιδίες ζημιές με απαλλαγή 150 ευρώ με ασφάλιστρα 150 ευρώ.
Απαλλαγή 300 ευρώ με ασφάλιστρα 120 ευρώ.
Απαλλαγή 500 ευρώ και ασφάλιστρα 90 ευρώ.
Με λίγα λόγια όσο υψηλότερη είναι η απαλλαγή σε περίπτωση ζημιάς τόσο χαμηλότερο είναι το κόστος ασφάλισης.
Βέβαια σε περίπτωση ατυχήματος ο υποψήφιος οδηγός θα πρέπει να καλύψει το ποσό της απαλλαγής και σύμφωνα με κάποιες Σχολές Οδηγών θα πρέπει να προπληρώνεται από τους υποψήφιους οδηγούς.
Αντίστοιχα για την κάλυψη υποψήφιου οδηγού μοτοσικλέτας οι καλύψεις που παρέχονται είναι:
Σωματικές βλάβες έναντι τρίτων και επιβαινόντων κατ’ άτομο 1.220.000 ευρώ.
Υλικές ζημιές έναντι τρίτων και ατύχημα 1.220.000 ευρώ.
Φροντίδα ατυχήματος
Ιδίες ζημιές με απαλλαγή 150 ευρώ με ασφάλιστρα 120 ευρώ.
Απαλλαγή 300 ευρώ με ασφάλιστρα 100 ευρώ.
Να τονίσουμε πως στην πρόταση της ασφαλιστικής εταιρείας προς τη Σχολή Οδηγών το ανώτατο κεφάλαιο αποζημίωσης για ιδίες ζημιές είναι 10.000 ευρώ ενώ ξεκαθαρίζεται ότι το συμβόλαιο ισχύει για ένα μήνα, δεν ακυρώνεται και ισχύει μόνο κατά τη διάρκεια της πρακτικής εξέτασης.
Δηλαδή αν ο υποψήφιος αποτύχει στη διαδικασία οδήγησης τότε είναι πολύ πιθανό να μην ξαναπληρώσει ασφάλιστρο την επόμενη φορά που θα δώσει επαναληπτικές εξετάσεις.
Βέβαια τη στιγμή που βρίσκονται στην αναμονή πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί καμία Σχολή Οδηγών δεν εκτιμά πως οι επαναληπτικές εξετάσεις θα μπορούν να γίνονται μετά από 7 ημέρες…
Μπάχαλο και με το υπουργείο Εργασίας
Οι εκπαιδευτές οδήγησης σχετικά με την εφαρμογή του νέου νόμου όπου προβλέπει την εναλλαγή των εκπαιδευτών σε εκπαιδευτικό όχημα άλλης επιχείρησης είχαν αποστείλει ερώτημα στο υπουργείο Εργασίας και τα ασφαλιστικά ταμεία σχετικά με τη νομιμότητα της συγκεκριμένης ενέργειας αλλά και τα πρόστιμα που πιθανόν να επιβάλουν τα όργανα σε κάποιον έλεγχο.
Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Υποψήφιων Οδηγών Ελλάδος: «Ενημερώνουμε όλους τους συναδέλφους ότι παραλάβαμε απάντηση από το υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, στο επίσημο έγγραφο που τους είχαμε αποστείλει στις 22 Απριλίου 2019 με αρ. πρωτ. 15/2019 σχετικά με το αν είναι νίμιμη η εναλλαγή των εκπαιδευτών.
Επιγραμματικά σας αναφέρουμε ότι η απάντηση του υπουργείου Εργασίας αναφέρει ότι ο εκπαιδευτής υποψήφιων οδηγών που παρίσταται στις εξετάσεις οδήγησης πρέπει να είναι ασφαλισμένος σε ασφαλιστικό φορέα (είτε είναι αυτός ο ΟΑΕΕ αν είναι ιδιοκτήτης σχολής οδηγών, είτε είναι ΙΚΑ εφόσον είναι μισθωτός).
Στην περίπτωση επιτόποιου ελέγχου κατά τη διάρκεια των πρακτικών εξετάσεων απότο ΣΕΠΕ θα ελεγχθεί ότι υπάρχει ασφάλιση και αν πρόκειται για μισθωτό και ΙΚΑ ότι αναγράφεται στον Πίνακα Προσωπικού της σχολής οδηγών που τον απασχολεί αλλά όσον αφορά στην εναλλαγή και το γεγονός ότι θα επιβαίνει σε εκπαιδευτικό όχημα άλλης επιχείρησης θα ληφθεί υπόψη αποκλειστικά ο νόμος 4599/2019».
https://www.msn.com/el-gr/autos?ocid=spartandhp

Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Έξαλλα πάρτι συνταξιούχων σε όλη τη χώρα μετά την ανακοίνωση της 13ης σύνταξης

Έξαλλα πάρτι συνταξιούχων σε όλη τη χώρα μετά την ανακοίνωση της 13ης σύνταξης

Έξαλλα πάρτι συνταξιούχων σε όλη τη χώρα μετά την ανακοίνωση της 13ης σύνταξης

Έξαλλα πάρτι ηλικιωμένων έχουν ξεσπάσει από χθες το βράδυ μετά την ανακοίνωση της επαναφοράς της 13ης σύνταξης από την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με αναφορές από όλη την Ελλάδα, στο άκουσμα της είδησης, εκατοντάδες πάρτι ξέσπασαν αυθόρμητα στα ΚΑΠΗ και στα σπίτια συνταξιούχων της χώρας, ενώ χιλιάδες ηλικιωμένοι ξεχύθηκαν στα μπαρ και στα κλαμπ προκειμένου να γιορτάσουν τον αναπάντεχο πλούτο τους.
«Πραγματικά είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς την ατμόσφαιρα που επικρατούσε» δήλωσε ο θαμώνας ενός μπαρ που είδε δεκάδες συνταξιούχους να κατακλύζουν το κατάστημα λίγα λεπτά μετά την είδηση.

«Γιαγιάδες έκαναν dab πάνω στη μπάρα, τα πιεσόμετρα είχαν χτυπήσει κόκκινο»

«Γιαγιάδες έκαναν dab πάνω στη μπάρα, τα σφηνάκια γιαγκερμάιστερ με φασκόμηλο έδιναν και έπαιρναν, είδα και έναν παππού να κάνει κατακόρυφο πάνω στο Π. Τα πιεσόμετρα είχαν χτυπήσει κόκκινο. Τρελές καταστάσεις.»
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, στο ίνσταγκραμ ήδη έχει ανοίξει λογαριασμός RICH SYNTAXIOUCHΟI OF GREECE, στον οποίο απαθανατίζονται Έλληνες παππούδες και γιαγιάδες με πούρα, κοσμήματα και ακριβά σπορ αυτοκίνητα ή να πετάνε 500ευρα στον αέρα.
Κάποιοι από τους συνταξιούχους που μίλησαν στο Βατράχι παραδέχτηκαν ότι δεν ξέρουν τι να πρωτοκάνουν με τις συντάξεις τους. «Πάντα ήθελα να πάω με την κυρία Σούλα για μπάντζι τζάμπινγκ από ελικόπτερο», μας λέει ο κ. Αγησίλαος, συνταξιούχος από ΚΑΠΗ της Λούτσας. «Αλλά εννοείται ότι θα συνεχίσω να πηγαίνω στη λαϊκή κάθε Τρίτη.»
https://tovatraxi.com/

Τι μυστικά κρύβει ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου σας – Τι σημαίνει ο κάθε χαρακτήρας ξεχωριστά

Τι μυστικά κρύβει ο αριθμός πλαισίου του

 αυτοκινήτου σας – 

Τι σημαίνει ο κάθε χαρακτήρας ξεχωριστά

Ο αριθμός πλαισίου των αυτοκινήτων, πέραν της «ταυτότητας» του οχήματος περιέχει πληροφορίες που δεν μπορεί να φανταστεί κανείς ότι υπάρχουν στον 17ψήφιο αριθμό.
Ειδικότερα, ο αριθμός πλαισίου περιλαμβάνει την χώρα και το εργοστάσιο παραγωγής του αυτοκινήτου, τον τύπο αμαξώματος, τον κυβισμό, αλλά και το καύσιμο του κινητήρα, τον αύξοντα αριθμό κατασκευής του οχήματος, το έτος παραγωγής, το μοντέλο, το σύστημα πέδησης, το κιβώτιο, κ.ά.
Ωστόσο, μία από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες που κρύβει ο αριθμός πλαισίου αφορά στην ημερομηνία παραγωγής του οχήματος από την οποία μπορεί κανείς να διαπιστώσει ακόμη και το πραγματικό έτος κατασκευής του οχήματος ασχέτως αν η άδειά του αναγράφει άλλη ημερομηνία (μεταγενέστερη συνήθως) αν πρόκειται για παλαιότερο εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα.
Αλλά και στα καινούρια οχήματα μπορεί κανείς να διαπιστώσει αν πρόκειται για αυτοκίνητο stock ή… «φρέσκο» αυτοκίνητο.
Το Enikonomia σας αποκαλύπτει το αφορά κάθε ψηφίο του αριθμού πλαισίου του οχήματός σας
Oι χαρακτήρες 1-3 προσδιορίζουν τον κατασκευαστή και τη χώρα παραγωγής του οχήματος (Ιαπωνία, Nissan).
Ο χαρακτήρας 4 δηλώνει τον τύπο του αμαξώματος (hatchback, sedan, cabrio, SW, κ.τ.λ)

Ο χαρακτήρας 5 τον τύπο της μηχανής (diesel, βενζίνη, hybrid)
Ο χαρακτήρας 6 τον τύπο του συστήματος φρένων του οχήματος, αερόσακους, κ.ά.
Οι χαρακτήρες 7-8 το μοντέλο
Ο χαρακτήρας 9 είναι ένα ψηφίο ελέγχου.
Ο χαρακτήρας 10 που θεωρείται και σημαντικός, δείχνει το έτος παραγωγής του αυτοκινήτου! Μάλιστα τα γράμματα U και Z αλλά και ο αριθμός 0 (μηδέν) δεν χρησιμοποιούνται στον κώδικα του έτους.
Ο χαρακτήρας 11 δείχνει τη χώρα που κατασκευάστηκε (δεν συμπίπτει πάντα με τη χώρα προέλευσης του κατασκευαστή).
Οι χαρακτήρες 12-17 είναι οι αύξων αριθμός παραγωγής (μοναδικός για κάθε όχημα).
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
enikonomia
https://www.pentapostagma.gr/

Το ξέχασε πριν το γύρισμα ο Ρώμας κι έπαιξε στον αέρα: Το λάθος στο Κωνσταντίνου & Ελένης που εξέθεσε τον αυστηρό Κατακουζηνό (Pic)

  Το ξέχασε πριν το γύρισμα ο Ρώμας κι έπαιξε στον αέρα: Το λάθος στο Κωνσταντίνου & Ελένης που εξέθεσε τον αυστηρό Κατακουζηνό (Pic) Δε...