Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Καρκίνος του μαστού: 9 συμπτώματα που πρέπει να ελέγχονται εκτός από τον όγκο στο στήθος

Καρκίνος του μαστού: 

9 συμπτώματα που πρέπει να ελέγχονται εκτός από τον όγκο στο στήθος


Οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει τον καρκίνο του μαστού με κάποιον ασυνήθιστο όγκο στο στήιος. Όμως υπάρχουν και άλλα συμπτώματα που πρέπει να εκέγχονται και δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με κάποιο «γρομπαλάκι».
Καρκίνος του μαστού – Το να γνωρίζετε τι ακριβώς να ψάχνετε σε κάθε αυτοεξέταση που κάνετε τακτικά μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά. Διότι ο καρκίνος του μαστού είναι θεραπεύσιμος, αν εντοπιστεί εγκαίρως.

Καρκίνος του μαστού: Οτιδήποτε ασυνήθιστο στο στήθος πρέπει να εξετάζεται από ειδικό

Οποιεσδήποτε ξαφνικές αλλαγές στον μαστό είναι σημαντικές, όπως κάποια αλλαγή στο μέγεθος ή το σχήμα του. Ο ασυνήθιστος πόνος στον μαστό, ή στις θηλές μπορεί επίσης να είναι καμπανάκι κινδύνου. Το ίδιο και μια θηλή που ξαφνικά αρχίζει να “γυρίζει προς τα μέσα”.
Πολλές γυναίκες δεν συνειδητοποιούν ότι το δέρμα στο στήθος μπορεί να προσφέρει και σημαντικές πληροφορίες για την υγεία. Αν το δέρμα γίνει κόκκινο, φολιδωτό, παχύ, κοκκώδες, ή ανώμαλο, ζητήστε από το γιατρό σας να σας εξετάσει. Το ίδιο ισχύει και για οποιαδήποτε έκκριση από τις θηλές, εκτός από το μητρικό γάλα. Ή ακόμα αν υπάρχει οίδημα, ζεστασιά ή μια άβολη ευαισθησία στις θηλές. Θα πρέπει επίσης να εξεταστούν τυχόν πρησμένοι λεμφαδένες στην μασχάλη, διότι εκείνοι είναι πιο κοντά στο στήθος.
Φυσικά, αυτά τα συμπτώματα δεν υποδηλώνουν πάντα τον καρκίνο του μαστού. Μπορεί απλά να έχουν σχέση με το πού βρίσκεστε στον εμμηνορροϊκό κύκλο σας. Ωστόσο, οποιαδήποτε αλλαγή στο στήθος πρέπει πάντα να εξετάζεται από έναν ειδικό. Εάν παρατηρήσετε κάτι ασυνήθιστο, είτε πρόκειται για το μέγεθος του στήθους, την εμφάνιση θηλών, την υφή ή την ευαισθησία στον μαστό, μιλήστε με τον γιατρό σας το συντομότερο δυνατό.
Καρκίνος του μαστού: Συνοπτικά τα σημάδια που θέλουν προσοχή, ΕΚΤΟΣ από τους όγκους στο στήθος
  1. Αλλαγές στο μέγεθος και το σχήμα του μαστού
  2. Ερεθισμός ή αλλαγή στην υφή της επιδερμίδας σε κάποιο σημείο του μαστού
  3. Πόνος στον μαστό ή στην θηλή
  4. Αλλαγές στην θηλή (π.χ. μια θηλή αρχίζει να “γυρνάει προς τα μέσα”)
  5. Ερυθρότητα, φολιδωτό δέρμα στην θηλή, ή πιο παχιά θηλή
  6. Σε κάποιο σημείο του μαστού το δέρμα είναι πιο παχύ, με μικρά εξογκώματα (σαν τσιμπήματα κουνουπιών)
  7. Έκκριση υγρού από την θηλή (εκτός από μητρικό γάλα, φυσικά)
  8. Πρήξιμο, θερμότητα και ευαισθησία στον μαστό
  9. Διογκωμένοι λεμφαδένες στην περιοχή της μασχάλης
https://www.pentapostagma.gr/

Εβδομάδα της Διακαινησίμου: Δευτέρα του Πάσχα η έναρξη της εβδομάδας αυτής- Πώς προέκυψε η ονομασία

Εβδομάδα της Διακαινησίμου: 

Δευτερα του Πασχα η έναρξη της εβδομάδας αυτής-

Πώς προέκυψε η ονομασία

Η εβδομάδα της Διακαινησίμου είναι η εβδομάδα που ξεκινά από την Κυριακή του Πάσχα μέχρι την Κυριακή του Θώμα.
Κατά την Εβδομάδα της Διακαινησίμου, η κάθε μέρα της αναφέρεται ως εξής: Δευτέρα της Διακαινησίμου, Τρίτη της Διακαινησίμου,κ.ο.κ.
Στην παλαιά εποχή στην Εκκλησία υπήρχε η τάξη των Κατηχουμένων, όσων δηλαδή προέρχονταν από τους ειδωλολάτρες ή τους Ιουδαίους και διδάσκονταν τις αλήθειες της χριστιανικής πίστεως για να γίνουν μέλη της με το μυστήριο του Βαπτίσματος. Το Βάπτισμα δεν ήταν τότε ατομικό ή οικογενειακό γεγονός, όπως σήμερα, αλλά γεγονός που αφορούσε το πλήρωμα της Εκκλησίας. Γι’ αυτό οι Κατηχούμενοι βαπτίζονταν ομαδικά κατά τη νύχτα του Μ. Σαββάτου προς την Κυριακή του Πάσχα. Με το βάπτισμα στο νερό ο «παλαιός άνθρωπος», ο άνθρωπος της αμαρτίας με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος πεθαίνει και γεννιέται ο νέος, ο ανακαινισμένος, ο καινούριος που ζει την αναγέννηση, την ανανέωση. Η εβδομάδα που ακολουθούσε το Πάσχα ονομάζεται διακαινήσιμος γι’ αυτό το γεγονός της ανακαινίσεως. Επειδή οι βαπτισμένοι ολόκληρη την εβδομάδα φορούσαν λευκά φορέματα ονομάζεται και «λευκή εβδομάδα».
Οι εφτά ημέρες της διακαινησίμου εβδομάδας θεωρούνται ως «μία» ημέρα, όπως η Κυριακή του Πάσχα. Οι πιστοί σύμφωνα με τον 66ο Κανόνα της Έκτης Οικουμενικής Συνόδου πρέπει να τη γιορτάζουν με πνευματική ευφροσύνη, δηλ. ψάλλοντας ψαλμούς και ύμνους, όχι με χορούς και διασκεδάσεις, συμμετέχοντας όλη την εβδομάδα στη λατρεία της Εκκλησίας κοινωνώντας καθημερινά, άνκαι την προηγουμένη ημέρα έφαγαν αρτύσιμα φαγητά, συνανιστάμενοι με τον αναστημένο Κύριο. Κατά τη διακαινήσιμη εβδομάδα τρώμε κρέας και την Τετάρτη και την Παρασκευή. Ο πένθιμος χαρακτήρας της νηστείας δεν έχει θέση στο γεγονός της Αναστάσεως του Χριστού. «Κατά δε την εβδομάδα της Διακαινησίμου ακινδύνως κρεωφαγήσομεν (να τρώμε κρέας) κατά την αυτής Τετράδα και Παρασκευήν· ως μία γαρ λογίζεται Κυριώνυμος το επταήμερον τούτο διάστημα».
Κατά τη διακαινήσιμη εβδομάδα ψάλλεται καθημερινά η ακολουθία του Πάσχα χωρίς το «Δεύτε λάβετε φως», που είναι μεταγενέστερη συνήθεια και που δεν αναφέρεται στα έντυπα Πεντηκοστάρια. Η ακολουθία αυτή έγινε κατά μίμηση της ακολουθίας του «αγίου φωτός» του ναού του Παναγίου Τάφου των Ιεροσολύμων
Και γιατί γιορτάζουμε κάθε χρόνο τη «Διακαινήσιμο» εβδομάδα; Πολλοί απαντούν. Για λόγους ιστορικούς. Η Εκκλησία δεν ζει όμως με το παρελθόν. Ο λόγος του εορτασμού είναι καθαρά πνευματικός. Ποιός; Επειδή λόγω των αμαρτιών μας μολύνουμε τον λευκό χιτώνα του βαπτίσματος χρειαζόμαστε με τη μετάνοια εξαγιασμό. Χρειάζεται πάλι να γίνουμε ναός του Αγίου Πνεύματος. Όπως λέει ο απ. Παύλος «εν καινότητι ζωής περιπατήσωμεν» (Ρωμ. 6,4). Χρειαζόμαστε λοιπόν εγκαίνια, αναγέννηση, ανανέωση. «Εγκαινίζεσθε, αδελφοί», λέει ένα τροπάριο, « και αφού αφήσετε τον παλαιό άνθρωπο να ζείτε την καινούρια ζωή». Ή όπως ψάλλει ένας άλλος ύμνος: «Επίστρεψε στον εαυτό σου άνθρωπε! Γίνε καινούριος, αντί παλιός και γιόρταζε τα εγκαίνια (την ανανέωση) της ψυχής σου. Όσο είναι καιρός η ζωή σου ας αναγεννηθεί».
Η «διακαινήσιμος εβδομάδα» γίνεται για τους πιστούς αφορμή πνευματικής καρποφορίας και καλής αλλοιώσεως.
Στο Βυζάντιο, ο εορτασμός ήταν λαμπρός και μεγαλοπρεπής. Ο αυτοκράτωρ καλούσε σε γεύμα τους φτωχούς, ενώ την Πέμπτη της Διακαινησίμου εδέχετο τον κλήρο και πρόσφερε γεύμα στον Πατριάρχη. Επίσης, τις μέρες αυτές ο ανώτατος άρχων απέλυε από τις φυλακές τους κατάδικους για ελαφρά εγκλήματα.
Την Παρασκευή της Διακαινησίμου, η εκκλησία εορτάζει τη Ζωοδόχο Πηγή σε ανάμνηση των εγκαινίων από τον αυτοκράτορα Λέοντα Α’ (5ος αιώνας) του ομωνύμου θαυματουργού Ναού που βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη.
Σήμερα, ο ναός ονομάζεται Μπαλουκλή, από τους Τούρκους και τους Κωνσταντινουπολίτες (από τα μικρά ψάρια που υπάρχουν στην πηγή του, μπαλούκ=ψάρι). Την ημέρα αυτή γιορτάζουν ο Ζώης, η Ζωή, ο Ζήσης, ο Ζήσιμος και η Πηγή.
https://www.pentapostagma.gr/

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Με αυτό το ρόφημα θα ανακτήσετε άμεσα τη χαμένη σας ενέργεια!-Δείτε τα υλικά

Με αυτό το ρόφημα θα ανακτήσετε άμεσα

 τη χαμένη σας ενέργεια!-

Δείτε τα υλικά

Αισθάνεσθε κουρασμένοι; Αυτό το ρόφημα θα σας βοηθήσει να ανακτήσετε τη χαμένη σας ενέργεια και να αντεπεξέλθετε καλύτερα μέσα στην ημέρα σας!Αναζητάτε ένα ρόφημα που θα σας τονώσει; Μπορεί να είναι δελεαστικό να πιείτε έναν ακόμα καφέ ή να καταναλώσετε κάποιο σνακ που περιέχει ζάχαρη, όμως υπάρχουν πολλοί και υγιεινοί εναλλακτικοί τρόποι για να αντλήσετε την ενέργεια που χρειάζεστε.
Ποια είναι τα φυσικά συστατικά που θα σας αναζωογονήσουν;
Το μέλι είναι μία εξαιρετική επιλογή, καθώς είναι μία φυσική πηγή ενέργειας και μπορεί να σας βοηθήσει να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό. Το παρακάτω ρόφημα δημιουργείται με νερό καρύδας που θα σας βοηθήσει να ενυδατωθείτε, ενώ περιέχει επίσης αλάτι, που είναι ένας φυσικός ηλεκτρολύτης. Παράλληλα, το μέλι και το λεμόνι θα χαρίσουν μία γλυκιά γεύση.
Είτε περνάτε όλη την ημέρα στο γραφείο, είτε ακολουθείτε ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής, αυτό το τονωτικό ρόφημα θα σας βοηθήσει να αποκαταστήσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να το δημιουργήσετε, ενώ υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να έχετε ήδη μερικά από τα συστατικά που χρειάζεστε στην κουζίνα σας.
Μπορείτε να το καταναλώσετε αμέσως ή να το τοποθετήσετε και να το αποθηκεύσετε σε ένα αεροστεγές βάζο στο ψυγείο για έως και 3 ημέρες.

Υλικά

– 2 φλιτζάνια νερό καρύδας
– Χυμός από 2 λάιμ
– Χυμός ενός λεμονιού
– ⅛ κουταλάκι του γλυκού αλάτι
– 1 κουταλιά της σούπας μέλι

Εκτέλεση

Τοποθετήστε το νερό καρύδας, το λάιμ, τον χυμό λεμονιού, το αλάτι και το μέλι σε ένα μπλέντερ. Στη συνέχεια, ανακατέψτε μέχρι να διαλυθεί το μέλι.
https://www.pentapostagma.gr/

Το ελληνικό εμπόριο πριν 8.000 χρόνια

Το ελληνικό εμπόριο πριν 8.000 χρόνια

Γράφει ο Δημητρης Καμπουρακης
Μια εκπληκτική ιστορική ανακάλυψη που τεκμηριώνει την πρωτιά των Ελλήνων στα θαλασσινά ταξίδια και στο εμπόριο ανάμεσα στα νησιά του Αιγαίου και την στεριά. Πως ο οψιδιανός της Μήλου βρέθηκε στην Αργολίδα, πριν καν ο άνθρωπος αρχίσει να καλλιεργεί την γη;
Ένα από τα προσφιλέστερα ερωτήματα των ιστορικών και των αρχαιολόγων, είναι πότε ο άνθρωπος έριξε μερικά δεμένα ξύλα στη θάλασσα και ανοίχτηκε στο πέλαγος για να περάσει σε κάποια ακτή που έβλεπε απέναντι μακριά. Μύθοι και δοξασίες για παμπάλαια κοντινά ή πολύ μακρινά ταξίδια υπάρχουν σε όλους τους λαούς που έζησαν δίπλα στη θάλασσα, όμως όλοι οι ιστορικοί της οικουμένης συμφωνούν σε ένα πράγμα:
Το Αιγαίο ήταν μια θάλασσα που ευνοούσε τις κοντινές μετακινήσεις, εξ’ αιτίας των εκατοντάδων νησιών που είναι διάσπαρτα μέσα του, άρα είναι πολύ πιθανό τα πρώτα ανθρώπινα θαλασσινά ταξίδια να έγιναν σ’ αυτό. Επρόκειτο για μια λογική εικασία, μέχρι τη στιγμή που ένας διάσημος κλασικός αρχαιολόγος, ο λόρδος Κόλιν Ρένφριου, καθηγητής στο Χάρβαντ και ελληνιστής, έκανε τη δεκαετία του ’60 μια εκπληκτική ανακάλυψη.
Σ’ ένα σπήλαιο στο Φράγχθι της Αργολίδας, ανακάλυψε πρωτόγονα όπλα με οψιδιανό, το πέτρωμα με το οποίο στην πρώιμη αρχαιότητα έφτιαχναν τις αιχμές για τα μαχαίρια, τα δόρατα και τα βέλη. Πήρε αυτό τον οψιδιανό, τον εξέτασε με όλα τα τεχνολογικά μέσα της τότε εποχής στη Βρετανία, ανάλυση σχάσεως, ανάλυση νετρονίων, και βρέθηκε μπροστά σ’ ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Ο οψιδιανός που βρέθηκε στην Αργολίδα ήταν από το 8.000 π.Χ. και προερχόταν από τη Μήλο.
Επειδή είναι γνωστό ότι το πέτρωμα αυτό του νησιού κυκλοφορούσε σ’ όλη τη Μεσόγειο και ήταν γνωστά τα αρχαία ορυχεία της Μήλου, ο Ρένφριου ταξίδεψε ως εκεί, πήρε δείγματα και έκανε χημική ανάλυση. Ανακάλυψε λοιπόν ότι ο οψιδιανός της Αργολίδας προερχόταν από το λατομείο που βρισκόταν στα Νύχια της Μήλου, καθώς το άλλο μεγάλο λατομείο του νησιού, το Δεμενάγκι, άνοιξε πολύ αργότερα από την εποχή εκείνη.
Κάποιοι θα πουν βέβαια ότι όλα αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά: Η Μήλος τροφοδοτούσε όλο τον αρχαίο κόσμο με οψιδιανό, πριν ο χαλκός τον αντικαταστήσει στην κατασκευή όπλων. Σωστά, όμως αυτό το 8000 π.Χ. άφησε τους επιστήμονες κατάπληκτους, διότι ήταν μια εποχή χαμένη στην αχλή της ιστορίας. Το 8000 ή το 7000 π.Χ. δεν είχε καν ξεκινήσει στον ελληνικό χώρο ο αγροτικός βίος. Για να βρεθεί όμως οψιδιανός από τη Μήλο στην Αργολίδα, κάποιος τον είχε φέρει. Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι πρώτοι Πελασγοί, πριν καν αρχίσουν να σκάβουν τη γη και να την καλλιεργούν, είχαν βγει στη θάλασσα και είχαν αρχίσει να κάνουν εμπόριο.
Η ανακάλυψη του Ρένφιου είναι η παλαιότερη ιστορικά τεκμηριωμένη απόδειξη για το πότε οι άνθρωποι άρχισαν να ταξιδεύουν στις θάλασσες. Και φυσικά, αρχίζουν οι υποθέσεις για τον τρόπο που το έκαναν σ’ εκείνη την εποχή. Είχαν φτιάξει μονοκόμματα κανό από κορμούς δέντρων, είχαν δέσει ξύλα μεταξύ τους, ήταν πρωτόγονα σκάφη με καλάμια που υπήρχαν στο Ιόνιο ή ίσως ήταν σκάφη επενδυμένα με δέρματα, όπως σε πολλά μέρη του κόσμου. Άγνωστο. Αυτού του είδους τα υλικά δεν έχουν επαρκή αντοχή για να παραμείνουν ως αποδείξεις ως τις μέρες μας. Το σίγουρο είναι ένα και το αναφέρω δίχως ίχνος μεγαλοϊδεατισμού. Οι Έλληνες ήταν (μάλλον) οι πρώτοι ναυτικοί στην ανθρώπινη ιστορία.
https://ellas2.wordpress.com/

Χρωστάει της Μιχαλούς: Τι σημαίνει η φράση και από που βγήκε

Χρωστάει της Μιχαλούς: 

Τι σημαίνει η φράση και από που βγήκε

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούμε ή ακόμα και χρησιμοποιούμε τη φράση αυτός «χρωστάει της Μιχαλούς». Ωστόσο, οι περισσότεροι την χρησιμοποιούν επειδή έχει διαμορφωθεί έτσι στην ελληνική πραγματικότητα. Λίγοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν όμως από που προέκυψε η συγκεκριμένη φράση.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με μια εκδοχή που κυκλοφορεί και στο Διαδίκτυο και πηγάζει από το βιβλίο «Λέξεις και φράσεις παροιμιώδεις» του Τάκη Νατσούλη, η φράση «Χρωστάει της Μιχαλούς» έχει τις ρίζες της στο Ναύπλιο, κατά τα χρόνια του Όθωνα… Όμως αυτό είναι ανακριβές και το τεκμηριώνει ο μελετητής της γλώσσας Νίκος Σαραντάκος, μέσα από το προσωπικό του ιστολόγιο…
Σύμφωνα λοιπόν με την επικρατούσα άποψη, μετά την Απελευθέρωση, σε κάποιο σοκάκι του Ναυπλίου βρισκόταν η ταβέρνα της Μιχαλούς. Η Μιχαλού ήταν, λέει ο Νατσούλης, παραδόπιστη και εκμεταλλεύτρια. Είχε μια περιορισμένη πελατεία στην οποία έκανε πίστωση για ένα ορισμένο διάστημα, όμως αλίμονο σε όποιον δεν ήταν συνεπής. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, η Μιχαλού ξεφτέλιζε κυριολεκτικά τους άτυχους οφειλέτες της. Ανάμεσα σ’ αυτούς ήταν και κάποιος ευσυνείδητος, ο οποίος αδυνατώντας να βρει χρήματα να εξοφλήσει τη Μιχαλού, γύριζε μέρα και νύχτα στους δρόμους παραμιλώντας. Και σαν κανείς ρωτούσε τους περαστικούς τι έχει αυτός ο άνθρωπος, οι άλλοι απαντούσαν «Αυτός χρωστάει της Μιχαλούς».
Ο Νίκος Σαραντάκος, αμφισβητώντας εδώ και χρόνια αυτή την εκδοχή, ανακάλυψε ότι η φράση είναι παλαιότερη.
Στην κωμωδία «Κορακιστικά» του Ιακωβάκη Ρίζου Νερουλού, αναφέρεται η φράση:«Φρόνιμμα το λέσι στον τόπον μου στη Χχιο, το πως οι Γραμματισμένοι χρωστούσι της Μιχαλλούς». Δηλαδή, η έκφραση «χρωστάω της Μιχαλούς» ήταν παροιμιακή στη Χίο, τότε που γράφτηκαν τα Κορακιστικά… Πριν από το 1812!
Άρα, ακόμα κι αν υπήρχε Μιχαλού ταβερνιάρισσα στο μετεπαναστατικό Ανάπλι, σαφώς δεν είναι αυτή που έγινε αιτία να γεννηθεί η φράση «χρωστάει της Μιχαλούς», αφού, όπως είδαμε, η φράση εμφανίζεται σε κείμενο του 1812 και πολύ μακριά από την Πελοπόννησο.
Τι σημαίνει η έκφραση;
Η έκφραση «Χρωστάει της Μιχαλούς» τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σημασία. Σύμφωνα με όλα τα λεξικά σημαίνει ότι κάποιος δεν είναι στα καλά του, ότι είναι τρελός. Εδώ και μερικά χρόνια, καμιά δεκαπενταριά, έχει φτάσει να σημαίνει «χρωστάει πάρα πολλά».
Ο Νίκος Σαραντάκος αναφέρει:
«Στα βουλγάρικα υπάρχει ολόιδια έκφραση. Συγκεκριμένα, η έκφραση имам да давам на Михаля (κατά λέξη «χρωστάω στον Μιχάλη»), σημαίνει ό,τι και η δικιά μας «χρωστάω της Μιχαλούς», δηλαδή δεν είμαι στα καλά μου, κάπου χάνω, μου έχει λασκάρει η βίδα. Το λεξικό όπου βρήκα τη λέξη σημειώνει ότι η βουλγαρική έκφραση προέρχεται από τα ελληνικά, χωρίς να δίνει άλλα στοιχεία.
Παρ’ όλες τις αβεβαιότητες, η πεποίθησή μου είναι ότι αρχική μορφή της έκφρασης, είτε στα ελληνικά είτε στα βουλγάρικα, ήταν η «χρωστάει στον Μιχάλη» και ότι η σημασία «Μιχάλης = ο ελαφρόμυαλος» προϋπήρχε. Και όποιος χρωστάει στον ελαφρόμυαλο, εύλογα είναι δυο φορές ελαφρόμυαλος. Όπερ έδει δείξαι, θαρρώ, και μπορούμε να ξεχάσουμε την εκδοχή της ταβερνιάρισσας από τ’ Ανάπλι».
https://www.pentapostagma.gr/

Βραζιλία: Συνελήφθη «μαφιόζος»... παπαγάλος αλλά κρατάει το ράμφος του κλειστό

Βραζιλία: Συνελήφθη «μαφιόζος»... παπαγάλος αλλά κρατάει το ράμφος του κλειστό


Βραζιλία: Συνελήφθη «μαφιόζος»... παπαγάλος αλλά κρατάει το ράμφος του κλειστό
Υπό κράτηση βρίσκεται ένας παπαγάλος στη Βραζιλία, καθώς θεωρείται συνεργός εμπόρων ναρκωτικών.
Το πτηνό είχε εκπαιδευτεί να ειδοποιεί τους εγκληματίες σε κάθε αστυνομική έφοδο φωνάζοντας «Μαμά, η αστυνομία».
Ο παπαγάλος κατασχέθηκε τη Δευτέρα το απόγευμα όταν οι αξιωματικοί έκαναν έρευνα σε σημείο που ένα ζευγάρι πωλούσε ναρκωτικά. Μόλις είδε τους ενστόλους άρχισε να ουρλιάζει.
Ενας Βραζιλιάνος δημοσιογράφος που ήρθε αντιμέτωπος με τον φυλακισμένο παπαγάλο την Τρίτη τον περιέγραψε ως ένα «σούπερ υπάκουο» πλάσμα - αν και έχει κρατήσει το ράμφος του καλά κλειστό αφότου «συνελήφθη».
«Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει άχνα... Είναι εντελώς σιωπηλός» δήλωσε ο δημοσιογράφος.
Ο Αλεξάντερ Κλάρκ, ένας τοπικός κτηνίατρος, επιβεβαίωσε ότι ο παπαγάλος δεν συνεργάζεται.«Πολλοί αστυνομικοί έχουν έρθει και δεν λέει τίποτα» τόνισε.
Το μαφιόζικο πουλί θα παραδοθεί τελικά σε έναν τοπικό ζωολογικό κήπο όπου θα περάσει τρεις μήνες μέχρι να μάθει να πετάει πριν απελευθερωθεί.
Το πουλί συνδέεται με έναν αυξανόμενο κατάλογο ζώων που εμπλέκονται στο εμπόριο ναρκωτικών της Βραζιλίας, αν και τα περισσότερα ήταν ερπετά.
Το 2008, η αστυνομία κατέσχεσε δύο μικρούς αλιγάτορες κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης σε φαβέλα στο δυτικό Ρίο ντε Τζανέιρο, τους οποίους κάποιοι γκάνγκστερς τάισαν με τις σορούς των δολοφονημένων αντιπάλων τους.
Ωστόσο, ο πατέρας ενός από τους κατηγορούμενους γκάνγκστερ απέρριψε τις κατηγορίες αυτές, υποστηρίζοντας ότι η συμμορία του γιου του είχε προσπαθήσει αλλά ο αλιγάτορας αρνήθηκε να φάει το πτώμα.
https://www.zougla.gr/

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Κρυφές κάμερες σε ξενοδοχεία και Airbnb – Πώς να προστατευτείτε από τη νέα μάστιγα

Κρυφές κάμερες σε ξενοδοχεία και Airbnb – 

Πώς να προστατευτείτε από τη νέα μάστιγα

Τα τελευταία χρόνια, η Airbnb έχει αλλάξει τη φιλοσοφία του ταξιδιού, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη διαμονή. Οι συνθήκες οικειότητας της νέας κουλτούρας που εισήγαγε το Airbnb δεν είναι δίχως κινδύνους.
Προσφάτως, μία οικογένεια από τη Νέα Ζηλανδία διαπίστωσε πως η διαμονή τους σε διαμέρισμα στο Κορκ της Ιρλανδίας μεταδιδόταν σε livestreaming μέσω μίας κρυφής κάμερας. Η καταγγελία αυτή ήταν η τελευταία σε μια σειρά ανάλογων περιστατικών που έχουν θορυβήσει τόσο τους ταξιδιώτες όσο τους ιθύνοντες της πλατφόρμας.
Η Airbnb, παρότι διενέργησε έρευνα και απολογήθηκε όπου ήταν απαραίτητο, επιμένει πως πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά.
Στους ψηφιακούς καιρούς δε γλιτώνουν από τους «εισβολείς» της ιδιωτικής ζωής ούτε όσοι διαμένουν σε μεγάλα ξενοδοχεία και ξενώνες. Ωστόσο, όπως εξηγεί η Πωλίν Φρόμερ, διευθύντρια σύνταξης του ομώνυμου ταξιδιωτικού εντύπου, «το βασικό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι πως όσον αφορά το Airbnb η διαμονή γίνεται σε ιδιοκτησίες ιδιωτών που σημαίνει πως δεν υποβάλλονται στους ίδιους ελέγχους με εκείνους στα μεγάλα ξενοδοχεία.
Ο Άντριου Μπάρκερ από τη Νέα Ζηλανδία του οποίου η οικογένεια προσφάτως έπεσε θύμα παρακολούθησης σε κατάλυμα νοικιασμένο μέσω Airbnb, χρησιμοποίησε τις επαγγελματικές γνώσεις του στο IT security για να διαπιστώσει την ύπαρξη κρυμμένων καμερών και δίνει οδηγίες σε όσους θέλουν να προστατευτούν από το παράνομο κι αδιάκριτο «μάτι» επιτήδειων.

Υπάρχουν διάφορα στάδια ελέγχων, από τους πιο πρόχειρους έως τους περισσότερο σχολαστικούς, λέει ο Μπάρκερ που, ωστόσο, εφιστά την προσοχή ώστε να μην υπερβαίνει η ανησυχία τα όρια της εμμονής, καθώς έτσι χάνεται η ουσία του ταξιδιού.
Σύμφωνα με ιστοσελίδες τεχνολογίας (όπως οι lifehacker και Digital Trends), οι επίδοξοι ενοικιαστές πρέπει να ελέγξουν το/τα δωμάτιο-α για παράταιρες, περίεργες συσκευές, λάμψεις από φακούς κάμερας και μικροσκοπικές τρύπες.
Οι έλεγχοι πρέπει να επικεντρώνονται σε βιβλία, καθρέπτες, λαμπτήρες, φυτά και γλάστρες όπου θα μπορούσε να έχει τοποθετηθεί μικροκάμερα καθώς και σε σημεία που δίνουν καλύτερο πεδίο «θέας» του εκάστοτε χώρου.
Οι ειδικοί τεχνολογίας συμβουλεύουν τους ενδιαφερόμενους να σβήνουν τα φώτα και να ανάβουν τους φακούς των κινητών, ώστε η αντανάκλαση που δημιουργείται όταν πέφτει φως στην κάμερα, να προδίδει την ύπαρξη κάποιου φακού παρακολούθησης.
Όπως εξηγούν οι ειδικοί, οποιαδήποτε γκάτζετ που μοιάζουν παράταιρα με το χώρο, πρέπει να βάζουν σε σκέψεις τους προσωρινούς κατοίκους του καταλύματος. Επιπλέον, ξυπνητήρια, ρολόγια και ανιχνευτές καπνού αποτελούν συνήθεις «κρυψώνες» για κάμερα.
Οι πιο ανήσυχοι θα μπορούσαν να εγκαταστήσουν εφαρμογές στο κινητό τους που σκανάρουν το χώρο για κρυμμένους φακούς ή να αγοράσουν ένα σαρωτή ραδιοσυχνοτήτων, συμβουλεύει ο καθηγητής Άλαν Γούντγουορντ από το Κέντρο Κυβερνοασφάλειας του πανεπιστημίου του Σάρεϊ.
Τέλος, όπως εξηγεί η εταιρεία τεχνολογίας Fing, οι διαδικτυακές κάμερες χρειάζονται σύνδεση για να αποθηκεύσουν ή να μεταδώσουν το υλικό τους. Οπότε, οι κάμερες πρέπει να είναι συνδεδεμένες με το ίδιο WiFi στο οποίο έχουν πρόσβαση και οι επισκέπτες, οπότε γίνεται ευκολότερος ο εντοπισμός τους.
Βεβαίως, αν δεν εμφανίζονται κάμερες σε σάρωση δικτύου, προφανώς αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν και δεν κινηματογραφούν.
https://www.pentapostagma.gr

Το χωριό της Μαγνησίας με το κρυφό σχολειό

  Το χωριό της Μαγνησίας με το κρυφό σχολειό https://www.feelgreece.com/ Δημοσιεύθηκε  28/10/2024 21:30 Τροποποιήθηκε  22:02 Η Τσαγκαράδα βρ...