Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΔΗΛΩΝΩ ΓΑΪΔΑΡΟΣ !

Δηλώνω γαϊδαρος!


Κύριε Υπουργέ Δικαιοσύνης, 

έμαθα ότι με το νομοσχέδιο της ταυτότητας φύλου, αν τελικά ψηφιστεί, θα είσαι ό,τι δηλώσεις! Και μάλιστα χωρίς να ελέγχεσαι, αν είσαι πραγματικά αυτό που δηλώνεις! 

Τότε λοιπόν, σκέφτομαι να δηλώσω ότι είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ, ώστε να αρχίσω μια νέα ... καριέρα.
Έτσι, αυτοί στους οποίους χρωστάω λεφτά, αυτοί που κορόιδεψα και έκλεψα, δεν θα με καταλαβαίνουν πια ότι είμαι ο απατεώνας τους! 
Κι αν με ανακαλύψουν και με εγκαλέσουν, εγώ θα τους μηνύσω για παραβίαση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων! 

Αν με φυλακίσουν, θα δηλώσω ΓΑΪΔΑΡΟΣ για να αποφυλακιστώ και να με πάνε στον ζωολογικό κήπο, όπως θα πηγαίνουν στις γυναικείες φυλακές τους άνδρες που δηλώνουν γυναίκες! 

Και φυσικά θα είμαι περήφανος για την αλλαγή μου αυτή, ούτε θα δίνω σημασία σε μυαλωμένες φωνές που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, διότι: 

- Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν πήρα στα σοβαρά τα παιδιά που άλλαξαν φύλο και όταν κατάλαβαν τι έκαναν αυτοκτόνησαν!

- Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν μελέτησα τους επιστήμονες, που μου τόνιζαν ότι τα βιολογικά χαρακτηριστικά του φύλου του άνδρα, αλλά και της γυναίκας, είναι αδύνατον να αλλάξουν, όπως ακριβώς δεν αλλάζουν τα βιολογικά χαρακτηριστικά του γαϊδάρου σε άνθρωπο...
- Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν πρόσεξα τους κακόμοιρους ανθρώπους που επιχείρησαν να αλλάξουν φύλο, κατάπιαν χούφτες από φάρμακα, αντέδρασε ο οργανισμός τους και δεν γνωρίζω αν θα έχουν τρελαθεί σε μερικά χρόνια!

- Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν είδα τον απλό κόσμο, την κοινή γνώμη, να φωνάζει ότι η αλλαγή φύλου, ακόμη και του κοινωνικού, είναι ανωμαλία!
Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν άκουσα τις φωνές αγωνίας χιλιάδων γονέων στην Ελλάδα να σωθούν τα παιδιά τους από τις διδασκαλίες για τις "έμφυλες ταυτότητες", όπως αυτές διαδίδονται στα Σχολεία!
- Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν πήρα στα σοβαρά τα Συνέδρια που έγιναν, τις Ημερίδες, τους Συλλόγους, ολόκληρα Δημοτικά Συμβούλια που καταδίκαζαν την αλλαγή φύλου. Αλλά εγώ επέμενα στο δικό μου!
Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ, που τόσα χρόνια δεν είχα στο μυαλό μου να γίνω νοικοκύρης με οικογένεια, αλλά προτιμούσα να γυρνάω άσκοπα.
- Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που «έχαφτα», (σαν χαϊβάνι που είμαι) τα παράθυρα των μεγάλων καναλιών, που έβαζαν ένα-δυο «σοφούς» να πουλάνε εξυπνάδες για να με πείσουν για «το κοινωνικό φύλο» μου! 

Πραγματικά είμαι ευχαριστημένος τώρα που δηλώθηκα ΓΑΪΔΑΡΟΣ. Ανακουφίστηκα, διότι ως παχύδερμο, δεν θα θλίβομαι τόσο πολύ για το κατάντημα που οδηγήσατε την Πατρίδα μου. Μέχρι τώρα έκανα "γαϊδουρινή" υπομονή. 

Αλλά και σε σένα Κυριάκο μην ξεχάσω να εξηγήσω, ότι σαν γάϊδαρο, δεν θα με ενοχλεί πια η "σιωπή των αμνών", διότι αυτοί ανήκουν σε άλλη συνομοταξία, διαφορετική από μένα. 

Και τώρα συγνώμη κ. Υπουργέ, θα σταματήσω εδώ, διότι έχω πεινάσει και πρέπει να βγω προς αναζήτηση τροφής. Σίγουρα όμως δεν θα φάω άλλο κουτόχορτο, από αυτό που απλόχερα φροντίσατε τα τελευταία χρόνια, να προσφέρετε για τη σίτιση του Ελληνικού Λαού. 

Σας χαιρετώ
Ένας αξιοπρεπής Γάϊδαρος  


Πηγή "Άγιος Δημήτριος Κουβαρά"
http://koukfamily.blogspot.gr/

Ο ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

Ο Αντισθένης εναντίον του Πλάτωνος


Αντισθένης
445/450 365/360 π.Χ.
Η διαλεκτική του Λόγου
  • 1
     Ι. Ποιος είναι ο Αντισθένης; Είναι Κυνικός φιλόσοφος, γεννημένος στην Αθήνα και κατά πάσα πιθανότητα ιδρυτής της Κυνικής φιλοσοφίας. Διαμόρφωσε τις  φιλοσοφικές του απόψεις, επηρεασμένος τόσο από τους Σοφιστές όσο και από τον Σωκράτη. Παρακολούθησε μαθήματα των Σοφιστών και ιδιαίτερα του Γοργία. Στο μεταξύ έγινε μαθητής του Σωκράτη, από τον οποίο διαφοροποιείται, ανάλογα βέβαια και με το θέμα, κυρίως ως προς τη μέθοδο. Π.χ., όπως και ο Σωκράτης, κάνει λόγο για τη ύψιστη αξία της ανδρείας και της δικαιοσύνης, τις συσχετίζει με τησοφία και θεωρεί ότι μπορούν να διδαχτούν. Διαφοροποιείται ωστόσο από τον δάσκαλό του κατά το ότι θεωρεί πως η σοφία δεν αποτελεί προϋπόθεση, όπως υποστήριζε ο Σωκράτης, για την ανδρεία και τη δικαιοσύνη, αλλά είναι μιαουδέτερη έννοια, που ανήκει στον ορθό βίο, στο μέτρο, εννοείται, που τη διέπει η δικαιοσύνη.

ΙΙ. Η Κυνική φιλοσοφία δεν αποτελεί μια σχολή, με την αυστηρή έννοια του όρου, παρά υπαγορεύει μια συνεπή, ως προς την ουσία της, στάση, με κύριο θεμέλιο τον ορθό Λόγο, απέναντι στα θεμελιώδη ζητήματα της ζωής. Πρόκειται για ζητήματα, που αναφύονται καθημερινά στη ζωή των ατόμων αλλά συνδέονται και με τον βίο της ελληνικής πολιτείας από τη μέση περίοδο του 5ου αιώνα έως και τον 4ο αιώνα. Τέτοια ζητήματα, ας πούμε, είναι εκείνο του ορθού βίου, της κριτικής άρνησης των καθιερωμένων αρχών και τρόπων συμπεριφοράς, της πρακτικής σημασίας της παρρησίας και της ανδρείας, της ορθής οργάνωσης της ατομικής αλλά και της πολιτικής ζωής, της ερμηνείας του νόμου όχι δογματικά με βάση το γράμμα του παρά με βάση το πνεύμα του, πράγμα που σημαίνει πιο ειδικά ότι κατά την απονομή του δικαίου ο δικαστής θα πρέπει να εισδύει σ’ αυτό που «υπονοεί» ο νόμος και να μην προσκολλάται μονοσήμαντα σε ό,τι λέει το γράμμα.
     ΙΙΙ.  Οι Κυνικοί φιλόσοφοι, στο σύνολό τους σχεδόν, βρίσκονταν πολύ κοντάστις κατευθυντήριες γραμμές της Σωκρατικής φιλοσοφίας, ωστόσοδιαφοροποιήθηκαν αισθητά σε κεντρικές μεθοδολογικές ή και περιεχομενικές εν μέρει αρχές του Σωκράτη. Έτσι, όπως και ο δάσκαλός τους, θεωρούσαν τον ενάρετο τρόπο ζωής [: το κατ’ αρετήν ζην] ως τον ύψιστο σκοπό της ζωής, χωρίς όμως να ασπάζονται και τη βασική άποψη του Σωκράτη περί προηγούμενης μετάδοσης της γνώσης για μια τέτοια πρακτική στάση. Η μάθηση της αρετής, γι’ αυτούς, προέκυπτε από την καθημερινή εμπειρία και άσκηση με τα πράγματα και όχι από κάποια θεωρητική διδασκαλία.
  • 2
Ο Αντισθένης εννοούσε ως νόμιμες ηδονές εκείνες μόνο που συμπορεύονται με την αρετή και επιτρέπουν την αντιμετώπιση των πόνων. Γενικώς αποδεχόταν εκείνες τις αρετές, για τις οποίες δεν πρόκειται να μετανιώσει κανείς αργότερα. Στο θεμελιώδες επίπεδο του διαλέγεσθαι και τον γενικότερο ρόλο του Λόγου είναι πιο κοντά στον Σωκράτη παρά στον Γοργία. Σε ένα πρώτο, άμεσο στάδιο εξετάζει τα ονόματα ‒καθότι επίσκεψις ονομάτων συνιστά αρχή παιδεύσεως‒  και τη σημασία τους,  ως ένα πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας γενικότερηςδραστηριότητας του Λόγου· μια τέτοια δραστηριότητα όμως που διασφαλίζει τηνεδραία άσκηση της φρόνησης και δεν εξαντλείται σε αφηρημένα λογικά σχήματα, μακριά από τα πράγματα. Αυτή η δραστηριότητα είναι διαλεκτική αναζήτηση της αλήθειας στο επίπεδο του πρακτικού βίου: συγκρότηση ορθών,υγιών κρίσεων, που συμβάλλουν συγκεκριμένα στην ενίσχυση της ψυχής, στην ενδυνάμωσή της. Στο πλαίσιο της επίσκεψης των ονομάτων, δηλαδή της κατανόησης της σημασίας των λέξεων, που κατ-ονομάζουν τα πράγματα, οι κρίσεις αυτές εισέρχονται στη ζωή μας ως ένα είδος ηθικής γνώσης τόσο για τα μέσα μας όσο και για σωστή αποτίμηση των πραγμάτων και για την ορθή χρήση του Λόγου στην επαφή μας με αυτά. Αλήθεια, πόσο ορθά, ηθικά, συνετά και με νοηματική ακρίβεια χρησιμοποιούμε σήμερα τον Λόγο: από τους αναίσθητους και αγράμματους πολιτικούς θαμώνες των σκυλάδικων και των χαρτοπαιχτικών κέντρων ως τους  φλύαρους διορισμένους των ιδεολογικό-πολιτικό-«επιστημονικών» οργανισμών ή αντίστοιχων μορφωτικών ιδρυμάτων. Στη διεργασία καθορισμού της σημασίας των διαφόρων λέξεων-όρων [=επίσκεψις ονομάτων], ο Αντισθένης ακολουθεί, ως επί το πλείστο τη Σωκρατική μέθοδο αναζήτησης ορισμού: το τι σημαίνει η κάθε έννοια, ας πούμε αρετή, ηδονή κ.λπ.  Αυτή η επίσκεψις, για τον Αντισθένη, δεν εξετάζει το ον ως ον, αλλά επιζητεί να αναδείξει μια γνωσιο-λογική, ήτοι λογικο-γλωσσολογική κατανόηση όρων και εννοιών.
  • 3
     Ι. Σε κάθε περίπτωση, ο Αντισθένης επιδίωκε, κατά τις ως άνω λογικές διεργασίες να διασώσει τη δυνατότητα του πρακτικού διαλέγεσθαι, κατά το πρότυπο του Σωκράτη, και δι’ αυτού μια ουσιωδώς χρήσιμη, μεστή σε πρακτικά νοήματα, μετάδοση της γνώσης. Με βάση τη θεωρία του: της επισκέψεως ονομάτων, ο Αντισθένης αναπτύσσει μια οξεία κριτικήπολεμική για την ακρίβεια, στη θεωρία των Ιδεών του Πλάτωνα. Με βάση τη διεργασία αναζήτησης ορισμού, κατά τη λογική διαδικασία του ορίζειν, στρέφεται ενάντια στο Πλατωνικό τι εστί: ο λόγος περί ορισμού ποτέ δεν έχει για αντικείμενο το τι εστί, αλλά το ποίον τι εστί. Με τούτο εννοούσε πως υπάρχουν μόνο πραγματικάσυγκεκριμένα όντα και όχι Ιδέες ως οντότητες. Βασιζόμενος στη ρεαλιστικότητα των αισθήσεων και στην προφανή αλήθεια της εμπειρικής γνώσης έλεγε ειρωνικά, για τον Πλάτωνα:τον ίππον μεν τον βλέπω, την Ιδέα όμως της ιππότητας δεν τη βλέπω.
     ΙΙ. Υποστήριζε, συναφώς, ρητά ότι ένας και μοναδικός λόγος μπορεί να ειπωθεί ή να διατυπωθεί για το τι εστί, γι’ αυτό εδώ το πράγμα, ο οικείος λόγος. Π.χ. μπορούμε να πούμε μόνο ότι ο άνθρωπος είναι άνθρωπος· οποιαδήποτε άλληκατηγόρηση του ανθρώπου, όπως είναι λευκός κ.λπ. δεν είναι ικανή να εγγυηθεί, σε επίπεδο λογικής επιχειρηματολογίας, το αληθές ή το ψευδές του ονόματος, της έννοιας άνθρωπος. Αναλογικά και στο πρακτικό επίπεδο της ζωής: δεν λύνουνκανένα πρόβλημα του ανθρώπου οι πολύπλοκες θεωρίες· το μόνο που είναι αναγκαίο είναι η ηθική του αυτάρκεια. Ας σημειωθεί πως οι αρνητικά πολύπλοκες, ακατανόητες, ασαφείς θεωρίες σήμερα ρέουν άφθονες μέσα στα σκονισμένα αμφιθέατρα της φιλοσοφίας· εκεί δηλαδή όπου δοτές μετριότητες διδασκόντων, αδιανόητες ακόμη και για τον κοινό νου, σαν τις δοτές κυβερνήσεις των δεσποτικών καθεστώτων, ασχημονούν ασύστολα πάνω στο σώμα της φιλοσοφίας.
     ΙΙΙ. Για να φτάσει ο άνθρωπος σε μια ηθική αυτάρκεια, χρειάζεται να πειστεί να εγκαταλείψει το κυνήγι των εξωτερικών αγαθών, με κύρια εκείνα της ηδονής και του πλούτου, και να επιμείνει στην πραγμάτωση της εσωτερικής του ελευθερίας, της αυτονομίας της ψυχής του. Για τη σημερινή εποχή τηςμαζικο-«δημοκρατικής» αποβλάκωσης των ανθρώπων και της μετατροπής τουςσε καταναλωτικά εργαλεία και πράγματα, με το κυνήγι παρόμοιων εξωτερικών αγαθών, σαν αυτά που αποστρέφεται ο Αντισθένης, ο Λόγος του είναι σαν τα Χρυσά Έπη του Πυθαγόρα. Κυρίως γίνεται μοναδικά αποκαλυπτικός για όλους εκείνους τους άξεστους βοσκούς της δημόσιας ζωής, που πρωταγωνιστούν στο πιο πάνω κυνήγι με χρήματα των εξαθλιωμένων ποιμνίων τους. Σε επίπεδο φιλοσοφικής σκέψης, η δυστυχία είναι ότι έχουν χαθεί πολλά από τέτοια σπουδαία κείμενα της φιλοσοφικής γραμματείας. Π.χ. στο μη διασωθέν βιβλίο του περί του αντιλέγεινκάνει λόγο για το αδύνατο της αντίφασης, της διαφωνίας, τη μη συμφωνίας, της αντιλογίας. Τα σχετικά του επιχειρήματα φωτίζουν αληθινά την καθημερινή συνομιλία των ανθρώπων διαχρονικά: κατά τη θεωρία του περί της μη δυνατότητας για αντιλογία, δυο συνομιλητές δεν μπορούν να διαφωνούν:  είτε γιατί κατά τη συνομιλία τους χρησιμοποιούν την ίδια λέξη/λόγο, είτε την/τον κατανοούν με  το ίδιο νόημα, είτε λένε διαφορετικά πράγματα. Πέραν των άλλων, η εν λόγω θεωρία θίγει το θέμα, που κατακλύζει σήμερα τη μαζική κουλτούρα: το θέμα μιας στοιχειώδους κατανοητικής βάσης, μιας  προκατανόησης (Χάιντεγκερ), για οποιαδήποτε περαιτέρω συνομιλία. Σήμερα, όχι σπάνια οι εριστικές διαφωνίεςπροκύπτουν από μιμητική μεταφορά πληροφοριών, χωρίς την παραμικρή εσωτερίευση νοημάτων.
https://theancientwebgreece.wordpress.com/

ΝΕΡΟΚΑΡΔΑΜΟ :Είναι το πιο υγιεινό λαχανικό στον κόσμο και… δεν το τρώει κανείς!

Είναι το πιο υγιεινό λαχανικό στον κόσμο

 και… δεν το τρώει κανείς! 

Απίστευτα τα οφέλη του…

Όταν τρώγεται ωμό μπορεί να προλάβει ή να επιδράσει θεραπευτικά ακόμη και στον καρκίνο
Σύμφωνα με ένα νέο βαθμολογικό πίνακα, ο οποίος συντάχθηκε από ειδικούς ερευνητές διατροφολόγους του πανεπιστημίου William Paterson του Νιου Τζέρσεϊ και ο οποίος δείχνει τη θρεπτική πυκνότητα των διαφορετικών φρούτων και λαχανικών, το νεροκάρδαμο είναι το λαχανικό που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.
Έχει την επιστημονική ονομασία Ναστούρτιο το φαρμακευτικό και είναι γνωστό ως νεροκάρδαμο. Η καταγωγή του είναι από την Ευρώπη και σήμερα βρίσκεται σε πολλές περιοχές της γης κοντά σε λίμνες, ρυάκια ποταμούς και χαράδρες. Ως φρέσκο τρώγεται σε διάφορες σαλάτες και σάντουιτς ενώ βράζεται και τρώγεται ως λαχανικό, σε σούπες κ.λ.π.
Ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά του είναι τα εξής:
Κάλιο, φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο, σίδηρο (περισσότερο από το σπανάκι), θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, φυλλικό οξύ, ψευδάργυρος και οι βιταμίνες Α, Β6, Β12, C (περισσότερη από τα λεμόνια και τα πορτοκάλια), D, E και KA.
Το νεροκάρδαμο ήταν γνωστό από την αρχαιότητα. Ο Ιπποκράτης το είχε περιγράψει ως διεγερτικό και αποχρεμπτικό. Εδώ και χιλιάδες χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί από τη λαϊκή ιατρική για τη θεραπεία του βήχα και της βρογχίτιδας. Επίσης, έχει αναφερθεί ότι όταν τρώγεται ωμό μπορεί να προλάβει ή να επιδράσει θεραπευτικά στον καρκίνο. Στην Κινέζικη ιατρική χρησιμοποιείται για συρρίκνωση όγκων, βελτίωση της νυχτερινής όρασης και την παραγωγή της χολής, ενώ η δράση του επεκτείνεται και σε περιπτώσεις πονόλαιμου, δυσκολίας στην ούρηση, παρωτίτιδας και κακής… αναπνοής, όπως αναφέρει το invitromagazine.gr.
Παρασκευή ροφήματος με νεροκάρδαμο:
Για να προετοιμάσετε ένα ρόφημα, προσθέστε 2 κουταλάκια του αποξηραμένου βοτάνου σε μία κούπα νερό που έχετε βράσει (μέχρι 3 φορές την ημέρα). Επειδή το Ναστουρτιο έχει διουρητικές ιδιότητες η χρήση του δεν πρέπει να ξεπερνάει τη προτεινόμενη μέγιστη ημερήσια δόση (6,0γρ.) και δεν θα πρέπει να καταναλώνεται από παιδιά κάτω των 4 ετών.
https://www.pentapostagma.gr/

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΟΚΤΕΪΛ ΓΡΙΠΗΣ " ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ " ΚΑΙ ΙΛΑΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικίνδυνο κοκτέιλ γρίπης «Αρμαγεδδών» 

και ιλαράς στην Ελλάδα

Ιδιαίτερα δύσκολος θα είναι ο χειμώνας λόγω της επιδημίας ιλαράς που βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά και εξαιτίας της επέλασης της γρίπης «Αρμαγεδδών» – όπως έχει ονομαστεί από τους επιστήμονες – που σαρώνει στην κυριολεξία το νότιο ημισφαίριο με 2,5 φορές περισσότερα κρούσματα σε σχέση με πέρυσι.
Οι υγειονομικές χώρες της Ευρώπης βρίσκονται σε επιφυλακή γιατί φοβούνται τον επικίνδυνο συνδυασμό επιδημιών: Την επιδημία της ιλαράς που μαστίζει ήδη την Ευρώπη και την επιδημία της γρίπης που έρχεται, μετά τη δραματική επέλασή της στο νότιο ημισφαίριο.
Μόνο στην Αυστραλία καταγράφηκαν επισήμως 172.000 κρούσματα και 72 θανάτους.
Το στέλεχος της γρίπης που φαίνεται να επικρατεί και φέτος είναι το στέλεχος Α (Η3Ν2), με τους ηλικιωμένους (80 ετών και άνω) και τα παιδιά ηλικίας 5-9 ετών να αποτελούν τις ομάδες-στόχο της εποχικής γρίπης.
Την ίδια στιγμή στην Ευρώπη η επιδημία ιλαράς μετρά πάνω από 14.000 κρούσματα λόγω του πλημμελούς εμβολιασμού.
Στην Ελλάδα, τα κρούσματα ιλαράς που έχουν δηλωθεί είναι μέχρι σήμερα 200.
Από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας συνιστάται η θωράκιση του πληθυσμού – με αντιγριπικό εμβόλιο – καθώς η μόνη προστασία είναι ο έγκαιρος εμβολιασμός.
Στη χώρα μας η περίοδος της «εποχικής γρίπης» διαδράμει από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο. Μεταδίδεται από άτομο σε άτομο μέσω των αναπνευστικών εκκρίσεων, μία ημέρα πριν την έναρξη των συμπτωμάτων μέχρι και πέντε μέρες μετά ή μέσω της επαφής με μολυσμένη επιφάνεια.
Τα συμπτώματα διαρκούν από – 2 έως 7 ημέρες – και οι περισσότεροι ασθενείς αναρρώνουν πλήρως μέσα σε μια έως δύο εβδομάδες.
Υπενθυμίζεται ότι και το έτος 2017-18, όπως όλα τα Εμβόλια που αναφέρονται στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών έτσι και τα Αντιγριπικά εμβόλια, χορηγούνται χωρίς συμμετοχή από όλα τα Ταμεία, μέσω των οποίων θα διενεργείται και ο σχετικός εμβολιασμός.
Ο ταχύτατος τρόπος μετάδοσης του ιού της γρίπης μέσω σταγονιδίων καθιστά αναποτελεσματική την πρόληψη με τους κλασικούς τρόπους (αποφυγή συνωστισμού, απομόνωση πασχόντων κ.λπ.). Ο αποτελεσματικότερος τρόπος πρόληψης είναι ο εμβολιασμός με το αντιγριπικό εμβόλιο, το οποίο όταν εφαρμοστεί σωστά και έγκαιρα καλύπτει σε υψηλό ποσοστό και προφυλάσσει από τη μετάδοση του ιού της γρίπης συμβάλλοντας μεταξύ άλλων στη μείωση απουσιών από την εργασία και το σχολείο και κάθε άλλη κοινωνική εκδήλωση.
Η σύνθεση του αντιγριπικού εμβολίου περιέχει τα εγκεκριμένα στελέχη του ιού, σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ενώ για τη φετινή περίοδο μπορεί να συνταγογραφείται οποιοδήποτε εμβόλιο του οποίου η σύνθεση περιέχει τα εγκεκριμένα στελέχη από τον Ελληνικό Οργανισμό Φαρμάκων.
Είναι ιδιαιτέρως σημαντικό ο αντιγριπικός εμβολιασμός να εφαρμόζεται σε άτομα (ενήλικες και παιδιά) που ανήκουν στις καλούμενες ομάδες υψηλού κινδύνου που είναι οι εξής:
Τα άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών.
Οι πάσχοντες από χρόνια νοσήματα του αναπνευστικού και του καρδιοαγγειακού συστήματος, από Νευρομυικά νοσήματα.
Οι πάσχοντες από μεταβολικά νοσήματα, συμπεριλαμβανομένου και του σακχαρώδη διαβήτη, από νεφρική ανεπάρκεια και από αιμοσφαιρινοπάθειες.
Οι ανοσοκατασταλμένοι ασθενείς συμπεριλαμβανομένων αυτών που εχουν κάνει μεταμόσχευση οργάνων και των πασχόντων από το Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας.
Έγκυες γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας κύησης, Λεχωίδες, Θηλάζουσες.
Παιδιά που παίρνουν ασπιρίνη μακροχρόνια.
Άτομα που βρίσκονται σε στενή επαφή με παιδιά μικρότερα των 6 μηνών ή φροντίζουν άτομα με υποκείμενο νόσημα, τα οποία διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών από τη γρίπη.
Οι κλειστοί (προσωπικό και εσωτερικοί σπουδαστές γυμνασίων – λυκείων, στρατιωτικών και αστυνομικών σχολών η σχολών, τρόφιμοι και προσωπικό ιδρυμάτων κ.α). Στρατεύσιμοι στα κέντρα κατάταξης και ειδικά όσοι κατατάσσονται κατά τους χειμερινούς μήνες (Οκτώβριο-Μάρτιο).
Επαγγελματίες όπως πτηνοτρόφοι, χοιροτρόφοι, κτηνίατροι, εκτροφείς, σφαγείς και γενικά άτομα που έρχονται σε συστηματική επαφή με πουλερικά.
Άτομα με Δείκτη Μάζας Σώματος (ΒΜΙ) μεγαλύτερης των 40kg/m2 .
https://www.pentapostagma.gr/

Πώς ένα βραστό αυγό και λίγο ξύδι κάθε πρωΐ σκοτώνουν τον μεγαλύτερο εχθρό στο σώμα σας!

Πώς ένα βραστό αυγό και λίγο ξύδι κάθε 

πρωΐ σκοτώνουν τον μεγαλύτερο εχθρό 

στο σώμα σας!

Έχετε φάει ποτέ βραστά αυγά, αναμειγμένα με ξύδι; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μόνο ένα βραστό αυγό και λίγο ξύδι κάθε πρωί μπορεί να συμβάλλει στη εξουδετέρωση ενός από τους μεγαλύτερους εχθρούς της υγείας – τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
Ο διαβήτης, ένα πολύ κοινό πρόβλημα υγείας που πλήττει τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, συμβαίνει όταν το πάγκρεας σταματήσει να παράγει ινσουλίνη ή όταν το σώμα δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει σωστά την ινσουλίνη που έχει.
Τα συνηθισμένα συμπτώματα του διαβήτη είναι η συχνή νυκτερινή ούρηση, η δίψα, η γρήγορη απώλεια βάρους, ο κνησμός γύρω από το πέος ή τον κόλπο, τα τραύματα που αργούν να θεραπευθούν, η θολή όραση, η κόπωση.
Όλα αυτά οδηγούν σε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως κακή όραση, τύφλωση, νευρική βλάβη, νεφρική νόσο, καρδιακές παθήσεις και στυτική δυσλειτουργία στους άνδρες.
ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΤΕ;
Βράζουμε ένα αυγό από το βράδυ και το ξεφλουδίζουμε.
Στη συνέχεια, κάνουμε μερικές τρύπες στο αυγό χρησιμοποιώντας ένα πιρούνι.
Το βάζουμε σε ένα μπολ και ρίχνουμε ξύδι.
Το αφήνουμε καθ’όλη τη διάρκεια της νύχτας.
Το πρωί τρώμε μόνο το αυγό, όχι το υπόλοιπο ξύδι που δεν έχει απορροφηθεί.
Κατά τη διάρκεια του πρωϊνού γεύματος πίνετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό στο οποίο προσθέσατε προηγουμένως μια κουταλιά της σούπας ξύδι. Είναι γνωστό ότι τα αυγά είναι πολύ θρεπτικά και αποτελούν εξαιρετική πηγή
https://www.pentapostagma.gr/

ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΣ

Οι σύζυγοι του Διός

Ο Δίας ή Ζεύς γιός του Κρόνου και της Ρέας ήταν ο μέγιστος θεός του αρχαιοελληνικού δωδεκάθεου ο πατέρας θεών και ανθρώπων, εκτός απο την επίσημη σύζυγο του Ήρα αναφέρονται πληθώρα απο γυναίκες και ερωμένες με τις οποίες απέκτησε αμέτρητα παιδιά.

Ως σύζυγοι του Διός αναφέρονται οι παρακάτω:




1η η ΜΗΤΙΣ
ΜΗΤΙΣ = Η πονηριά, η καπατσοσύνη.

Αυτή επέτρεψε στον πρωτόγονο Άνθρωπο να επιβιώσει στην άγρια Φύση. Ο Άνθρωπος, ακόμη, δεν καλλιεργεί, δεν ζει σε οργανωμένες κοινωνίες.

Με αυτήν αποκτά το πρώτο τέκνο του, την ΑΘΗΝΑ (θεά της Σοφίας), μ` έναν τρόπο εξαιρετικά συμβολικό. Η ΜΗΤΙΣ είναι έγκυος στην Αθηνά, όταν ο Ζευςς την καταπίνει, εξ αιτίας χρησμού ότι κάποιο επόμενο τέκνο του, θα τον ανατρέψει-καταστρέψει.

Η Μήτις παρέμεινε μόνιμα στην κοιλιά του ενώ η ΑΘΗΝΑ εξήλθε αργότερα από το κεφάλι του.

Συμβολισμός: Η Πονηριά (Πανουργιά) «χωνεύεται» (εξελίσσεται) και αν και παραμένει (δεν χάνεται),«μεταλλάσσεται» σε ΣΟΦΙΑ.

ΣΟΦΙΑ = σύνδεση της γνώσης με την εμπειρία, η σφαιρική κρίση, η αντίληψις καταστάσεων και γεγονότων.

Αν παραμείνει μόνον «πονηριά», θα καταστρέψει τον φορέα της.

2η η ΘΕΜΙΣ
ΘΕΜΙΣ = Αυτό που έχει τεθεί (τίθημι), αυτό που ισχύει.

Εδώ εμφανίζεται η «Δικαιοσύνη», ο Άνθρωπος δημιουργεί «κοινωνίες» με κανόνες δικαιοσύνης.

Με τις κόρες τους, τις ΩΡΕΣ (= Εποχές) και τις ΜΟΙΡΕΣ (= μοιρασιά, μερίδιο), δηλώνεται ότι ο Άνθρωπος, αρχίζει να οργανώνει την ζωή του ανάλογα με τις εποχές και ν` αντιλαμβάνεται ότι λαμβάνει «μερίδιο» ανάλογα με τις πράξεις του (και όχι με βάση το «πεπρωμένο» του).

Ο Άνθρωπος δεν έχει «πεπρωμένο». Το δημιουργεί μόνος του με τις πράξεις του και τις παραλείψεις του. «Αιτία ελομένου Θεός αναίτιος» = Ο Θεός είναι αναίτιος για ό,τι (με ελεύθερη βούληση) επιλέγει ο Άνθρωπος.

3η η ΕΥΡΥΝΟΜΗ
ΕΥΡΥΝΟΜΗ = Εύρος + Νόμος (οι νόμοι διευρύνονται).

Εμφανίζεται το ΚΑΛΛΟΣ, ο θαυμασμός της μορφής (ευμορφία, ομορφιά).

Ο Άνθρωπος ξεπερνά την ζωώδη σεξουαλική ικανοποίηση και αρχίζει να θαυμάζει τα φυσικά προσόντα κάθε ατόμου αλλά και της Φύσεως.

Οι κόρες τους, οι 3 ΧΑΡΙΤΕΣ (ΑΓΛΑΪΑ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ, ΘΑΛΕΙΑ):

ΑΓΛΑΪΑ = φωτεινή, λαμπερή.

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ = η έχουσα καλή φρόνηση.

ΘΑΛΕΙΑ = η δροσιά.

Δηλώνουν την νέα κατάσταση στην εξέλιξη του Ανθρώπου.

4η η ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΗΜΗΤΡΑ = Η Μήτρα Γη, η Μητέρα Γη.

Έχουμε την κατανόηση των καιρικών φαινομένων, την καλλιέργεια της γης, την εξέλιξη του Ανθρώπου και την μόνιμη εγκατάστασή του σε εδάφη που του εξασφάλιζαν την διατροφή του.

Με την κόρη του «ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ» δηλώνεται η περιοδική γονιμότητα της γης, που επιτρέπει την επιβίωση (θεά των καρπών της γης).

5η η ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ = Η σύνδεση παρελθόντος και παρόντος.

Οι Λαοί αρχίζουν να καταγράφουν την μνήμη τους, δημιουργία της ιστορίας.

Με τις κόρες του απ’ αυτήν, τις 9 ΜΟΥΣΕΣ:

Κλειώ (Ιστορία),

Ευτέρπη (Λυρική Ποίηση),

Θάλεια (Κωμωδία),

Μελπομένη (Τραγωδία),

Τερψιχόρη (Χορός),

Ερατώ (Ερωτική Ποίηση),

Πολυμνία (Θρησκ. Ποίηση),

Ουρανία (Αστρονομία),

Καλλιόπη (Έπος).

ο Άνθρωπος δημιουργεί την ποίηση, το θέατρο (τραγωδία – κωμωδία), την ζωγραφική, την μουσική, τον χορό, την αστρονομία, τις τέχνες.

Κι αυτό, αμέσως μετά την καλλιέργεια της Γης!

6η η ΜΑΙΑ
ΜΑΙΑ = Σοφή γυναίκα (ρ. μάω = ερευνώ, ζητώ να μάθω εις βάθος).

Εμφάνιση της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ. Με την ΜΑΙΑ γεννά τον ΕΡΜΗ (ΕΡΜΙΑ), προστάτη της διανοήσεως των γραμμάτων των επιστημών, του εμπορίου, της επικοινωνίας, δηλαδή προστάτη όλων όσων είχαν προηγουμένως εμφανισθεί.

ΕΡΜΙΑΣ από το ειρμός (= σύνδεση) + Μα (Μαία) + ίας (αέναος κίνηση).

7η η ΗΡΑ
ΗΡΑ = αναγραμματισμός του ΑΗΡ. Ενώνει και (συν)εξουσιάζει τον ουράνιο κόσμο με τον γήινο.

Η ΕΠΙΣΗΜΗ σύζυγος στο Δωδεκάθεο.

Σηματοδοτεί την μητρότητα, την οικογενειακή ζωή, τον έγγαμο βίο, την γονιμότητα, την «ουσία» που απαιτεί η εξέλιξη των πάντων.

Τέκνα τους η ΕΙΛΕΙΘΥΑ (έλευσις, γέννηση), η ΗΒΗ (νεότης), ο ΑΡΗΣ (πόλεμος -καταστροφή) = ο κύκλος της ζωής εκείνα τα χρόνια.

ΟΛΕΣ οι άλλες θηλυκές οντότητες, ήταν ερωμένες.

Προφανώς όχι τυχαία, όπως φαίνεται από τα προηγούμενα, και μάλλον πρέπει να υποδηλώνει την περαιτέρω διαδικασία διαμορφώσεως του ΕΛΛΟΓΟΥ ΟΝΤΟΣ, που ονομάσθηκε ΑΝΘΡΩΠΟΣ (= «α θρώσκει ά ώποπε», δηλαδή αυτός που κρίνει αυτά που του συμβαίνουν και τροποποιεί ανάλογα τις αποφάσεις του και τις πράξεις του.

Πηγή 

http://conspiracyfeeds.blogspot.gr/

το βρήκα στο Hellas351

ΠΡΩΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ GOOGLE ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΜΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Πρώην μηχανικός της Google αναπτύσσει μια θεότητα τεχνητής νοημοσύνης

Πρώην μηχανικός της Google αναπτύσσει μια θεότητα τεχνητής νοημοσύνης




Ίσως δεν φαίνεται και πολύ παράξενο που, στην ψηφιακή εποχή των θαυμάτων, ένας «από 
μηχανής» Θεός-ένας Θεός δηλαδή επινοημένος και κατασκευασμένος με τεχνολογικούς 
όρους, ο λόγος του οποίου θα «βασιλεύει» στο διαδίκτυο, πιθανόν θα μπορούσε να οδηγήσει 
την ανθρωπότητα στον «ίσιο δρόμο».
Αυτό ακριβώς σκέφθηκε ο πρώην μηχανικός της Google ‘Αντονι Λεβαντόφσκι, ο οποίος ίδρυσε
 τη θρησκευτική ομάδα -αίρεση θα την έλεγαν παλαιότερα – «Η Οδός του Μέλλοντος»
 (Way of the Future), που θέλει να δημιουργήσει μια θεότητα τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο 
να αναλάβει αυτή τη βελτίωση της κοινωνίας.

Έτσι, μπορεί κάποιοι, όπως ο εκατομμυριούχος επιχειρηματίας Έλον Μασκ της Tesla και της 
Space X, να φοβούνται την τεχνητή νοημοσύνη όπως ο διάολος το λιβάνι, κάποιοι άλλοι όμως
 όπως ο Λεβαντόφσκι τη θεοποιούν.

Η αποστολή της νέας τεχνο-αίρεσης όπως αναγράφεται στο ιδρυτικό καταστατικό 
της, σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν», είναι «να αναπτύξει και να προωθήσει 
μια θεότητα βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη και, μέσω της κατανόησης και της
 λατρείας αυτής της θεότητας, να συμβάλει στη βελτίωση της κοινωνίας».
Ο Λεβαντόφσκι βρίσκεται στο επίκεντρο μιας νομικής διαμάχης ανάμεσα στην Uber και στη
 θυγατρική Waymo της Google. Ο ίδιος υπήρξε συνιδρυτής της εταιρείας αυτόνομης οδήγησης
 Otto, που εξαγοράσθηκε από την Uber το 2016. Στη συνέχεια απολύθηκε από την τελευταία, 
εν μέσω κατηγοριών ότι είχε κλέψει εμπορικά μυστικά από τη Google για να αναπτύξει την 
τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της Otto.



















Παρόλες αυτές τις περιπέτειές του – ή ίσως ακριβώς εξαιτίας αυτών- βρήκε χρόνο και τη δέουσα 
αφοσίωση για να ιδρύσει την ομάδα «Η Οδός του Μέλλοντος».

Πάντως, η μελέτη της ιστορίας δείχνει ότι η ανάδυση νέων τεχνολογιών και επιστημονικών
 ανακαλύψεων στην ιστορία της ανθρωπότητας όντως είχε «παρενέργειες» στις κατά τόπους
 θρησκείες, συχνά εξαφανίζοντας τους παλαιούς θεούς προς όφελος κάποιων πιο σύγχρονων.
 Γι’ αυτό, άλλωστε, ο ισραηλινός ιστορικός Γιουβάλ Νώε Χαράρι -συγγραφέας του 
μεταφρασμένου και στα ελληνικά παγκόσμιου μπεστ-σέλερ «Homo sapiens»- θεωρεί πολύ 
πιθανό ότι στον 21ο αιώνα οι επαναστατικές τεχνολογίες θα «γεννήσουν» νέα θρησκευτικά 
κινήματα.

Ήδη, διάφορα «μυαλά» της Σίλικον Βάλεϊ στην Καλιφόρνια, της κοιτίδας των 
νέων καινοτομιών, θεωρούν θέμα χρόνου την εμφάνιση μιας οριακής στιγμής στην
 ιστορία, της λεγόμενης «μοναδικότητας» (singularity), όταν οι μηχανές με τεχνητή 
νοημοσύνη θα ξεπεράσουν πια τους ανθρώπους σε νοητικές ικανότητες.
Μπορεί ο Μασκ να προειδοποιεί ότι «με την τεχνητή νοημοσύνη ουσιαστικά επικαλούμαστε 
τον δαίμονα», όμως οι τεχνο-ουτοπιστές οραματίζονται ότι οι άνθρωποι θα κατακτήσουν 
επιτέλους την (ψηφιακή) αθανασία, «φορτώνοντας» ένα αντίγραφο του εγκεφάλου και του 
νου τους σε μια μηχανή.
Ορισμένοι -συνήθως προτεστάντες- χριστιανοί θεολόγοι προτιμούν να βλέπουν την τεχνητή 
νοημοσύνη με θετικό μάτι, απλώς ως μια ακόμη τεχνολογία που οι άνθρωποι εφηύραν υπό 
την αιώνια καθοδήγηση του Θεού.

Μερικοί άλλοι όμως, όπως ο Λεβαντόφσκι, οι οποίοι δεν έχουν μείνει 
ικανοποιημένοι από τις «επιδόσεις» ούτε του Θεού ούτε της ανθρωπότητας (με 
τόσους κακούς και αμαρτωλούς τριγύρω μας), θεωρούν πιο ελκυστική ιδέα την 
πίστη σε μια νέα θεότητα πιο ορθολογική και ικανή να κάνει τον κόσμο καλύτερο.
 Κάπως έτσι, με ένα μικρό νοητικό και ψυχολογικό άλμα, μπορεί κανείς να προσδώσει θεϊκές 
ιδιότητες στην υπερανθρώπινη μηχανική νοημοσύνη – και να προσεύχεται στην πανταχού 
παρουσία της και στην άπειρη σοφία της…


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/10/google.html#ixzz4ucMJk6qN 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

Αγιος Λαυρέντιος: Το «άλλο» Πήλιο

Αγιος Λαυρέντιος: Το «άλλο» Πήλιο Πολύ κόσμο συγκεντρώνει μόνο στη διάρκεια του μουσικού φεστιβάλ του Αυγούστου. Τον υπόλοιπο καιρό είναι ό,...