Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΣΚΑΡ ΓΟΥΑΙΛΝΤ--Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ

Όσκαρ Γουάιλντ – Η ώρα της κρίσεως

Όσκαρ Γουάιλντ – 

Η ώρα της κρίσεως  

( από ποίημα σε πεζό λόγο )

Και ο Θεός άνοιξε το Βιβλίο της Ζωής του Ανθρώπου…
Και είπε ο Θεός στον Άνθρωπο…
“Η ζωή σου ήταν κακή, έδειξες σκληρότητα σ’εκείνους που χρειάστηκαν τη συνδρομή σου και
 σ’ εκείνους που χρειάστηκαν βοήθεια φέρθηκες με πικρία και σκληρότητα. Οι φτωχοί σου
 φώναξαν και δεν άκουσες έκλεισες τα αυτιά σου στη φωνή των βασανισμένων Μου. 

Καταχράστηκες την κληρονομιά των ορφανών και έστειλες τις αλεπούδες στον αμπελώνα του
 γείτονά σου. Πήρες τον άρτο των παιδιών και στα σκυλιά τον έδωσες για να τον φάνε, και τους
 λεπρούς Μου που ζούσαν ειρηνικά στους βάλτους και Με δόξαζαν, τους οδήγησες στις 
λεωφόρους και πάνω στη γη Μου από την οποία σε έπλασα έχυσες αίμα αθώων…”

Και ο άνθρωπος απάντησε…
“Αυτά τα έκανα…”

Και ο Θεός άνοιξε πάλι το Βιβλίο της Ζωής του Ανθρώπου…
Και είπε ο Θεός στον Άνθρωπο…
“Η ζωή σου ήταν κακή. Την ομορφιά που σου έδειξα έψαχνες να τη βρεις και το καλό που σου 
έκρυψα το προσπέρασες. Οι τοίχοι του δωματίου σου ήταν ζωγραφισμένοι με εικόνες κι από 
την αποτρόπαια κλίνη σου σηκωνόσουν με τον ήχο φλάουτου. 

Έχτισες επτά βωμούς για τα αμαρτήματα που υπέφερα και έφαγες από αυτό που δεν πρέπει 
να φαγωθεί, και η πορφύρα των ενδυμάτων σου ήταν κεντημένη με τα τρία αμαρτήματα της 
αισχύνης. Τα είδωλά σου δεν ήταν ούτε από ασήμι ούτε από χρυσό που διαρκούν μα από σάρκα
 που πεθαίνει. Μόλυνες τα μαλλιά τους με αρώματα και έβαζες στα χέρια τους ρόδια. 

Μόλυνες τα πόδια τους με ζαφορά και έστρωνες χαλιά για να πατούν. Μόλυνες τα μάτια τους 
με αντιμόνιο και με μύρα άλειφες το σώμα τους. 

Υποκλινόσουν ως το πάτωμα μπροστά τους και στον ήλιο τοποθέτησες τους θρόνους των 
ειδώλων σου. 

Έδειξες στον ήλιο την αισχύνη σου και στη σελήνη την παραφροσύνη σου…”

Και ο άνθρωπος απάντησε…
“Και αυτό το έκανα…”

Και Τρίτη φορά άνοιξε ο Θεός το Βιβλίο της Ζωής του Ανθρώπου…
Και είπε ο Θεός στον Άνθρωπο…
“Κακή ήταν η ζωή σου. Με κακό ανταπέδωσες το καλό και με αδικία την καλοσύνη. 

Δάγκωσες τα χέρια που σε τάισαν και περιφρόνησες το στήθος που σε θήλασε. Αυτός που 
ερχόταν σε σένα με νερό έφευγε διψασμένος και τους ληστές μου που σε έκρυψαν τη νύχτα 
στις σκηνές τους τους πρόδωσες πριν ξημερώσει. 

Τον εχθρό σου που σε ευσπλαχνίστηκε τον παγίδεψες με ενέδρα και το φίλο που πορεύτηκε 
μαζί σου τον πούλησες και την Αγάπη την ανταπέδιδες με Πόθο…”

Και ο Άνθρωπος απάντησε και είπε…
“Και αυτά τα έκανα…”

Και ο Θεός έκλεισε το Βιβλίο της Ζωής του Ανθρώπου και είπε…
“Θα σε στείλω σίγουρα στην Κόλαση…”

Και ο Άνθρωπος φώναξε…
“Δε μπορείς…”

Και ο Θεός είπε στον Άνθρωπο…
“Και για ποιο λόγο δεν μπορώ να σε στείλω στην Κόλαση…”

“Γιατί πάντα στην κόλαση έζησα” απάντησε ο Άνθρωπος…
Και έπεσε σιωπή την Ώρα της Κρίσεως…
Και ύστερα από λίγο μίλησε ο Θεός και είπε στον Άνθρωπο…

“Βλέπω πως δεν μπορώ να σε στείλω στην Κόλαση. Θα σε στείλω στον Παράδεισο…”

Και ο Άνθρωπος φώναξε…
“Δε μπορείς…”

Και είπε ο Θεός στον Άνθρωπο…
“Και για ποιο λόγο δε μπορώ να σε στείλω στον Παράδεισο;”

“Γιατί ποτέ, και με κανένα τρόπο δε μπόρεσα να τον φανταστώ”, απάντησε ο Άνθρωπος…

Και έπεσε σιωπή την Ώρα της Κρίσεως…


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/01/blog-post_60.html#ixzz4rwbxB2gr 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΖΕΒΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΖΕΒΡΑΣ ( ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥ ) --Zebra vs. Zebra | World's Deadliest



Η επιβίωση ενός είδους εξαρτάται από την αναπαραγωγή...
Πολύ σημαντικό θέμα που καθορίζει η ποιότητα των απογόνων..
Μετά από την ενηλικίωση κάθε νεαρή αρσενική ζέβρα θέλει να βρει σύντροφο για αναπαραγωγή...
Και εδώ είναι τα ζόρια....
Πρέπει να διεκδικήσει το θηλυκό και οι ανταγωνιστές του το ίδιο...
Και οι μάχες αρχίζουν, μέχρι ο νικημένος να δηλώσει υποταγή.
Ένα όμορφο video με την ποιότητα του National Geographic Wild και με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων.

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ ΠΡΙΝ 2.500 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ !


Οι Αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν τους Άραβες!


Χριστιανίδης
Αντίθετα με ό,τι πιστεύαμε ως σήμερα, η Αλγεβρα δεν είναι επινόηση των Αράβων. Νέα μελέτη αποδεικνύει ότι παλαιότερα οι αρχαίοι Ελληνες είχαν εφεύρει «αλγεβρικούς» τρόπους επίλυσης πρακτικών προβλημάτων. Μέσα σε αυτά τα δύο έγγραφα κρύβεται μια σημαντική για τα ελληνικά Μαθηματικά ανακάλυψη. 

Αν θέλεις να έχεις επιτυχία στο ψάξιμο των παλαιών χειρογράφων, καλό είναι να αποκτήσεις μερικά από τα προσόντα που διέθεταν οι παλιές κεντήστρες. Μάτι εξασκημένο στις λεπτομέρειες, παρατηρητικότητα, αυτοσυγκέντρωση, πειθαρχία, υπομονή, γνώσεις για την κάθε βελονιά και αντίστοιχα για το κάθε σημαδάκι που θα συναντήσεις, αξίζει να δίνεις σημασία ακόμη και στα περιθώρια, να έχεις μια αίσθηση για το έργο ολοκληρωμένο, επίσης να διαθέτεις πείρα, λίγη τύχη ίσως, και μαζί με όλα τα προηγούμενα άπειρο χρόνο. 

Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που τους ενδιαφέρει να περνούν, όχι ημέρες και εβδομάδες μόνο, αλλά χρόνια ολόκληρα, κάνοντας αυτό χωρίς καν αμοιβή και καθηγητές Πανεπιστημίου που πέρα από την καθοδήγηση να μπορούν να εκτιμήσουν ένα εύρημα.
Το διαβάσαμε από το: Οι Αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν τους Άραβες! 

Ο καθηγητής Γιάννης Χριστιανίδης 

Οπως εξηγεί ο κ. Χριστιανίδης, υπάρχει μια γενικότερη διελκυστίνδα σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο σχετικά με τη συνεισφορά των Αράβων ως προς αυτό που ονομάζουμε «Αλγεβρα».

Τα εισαγωγικά εδώ μπαίνουν για να τονιστεί πως δεν πρόκειται για την ολοκληρωμένη μορφή του οικοδομήματος που σήμερα γνωρίζουμε, ως ξεχωριστό κλάδο των Μαθηματικών με αρνητικούς και θετικούς αριθμούς, με μεταβλητές και παραμέτρους, με θεωρήματα για ομάδες, δακτυλίους και σώματα.


Αυτό που πήρε τότε το όνομα Αλγεβρα ήταν στον πυρήνα του η έκφραση με εξισώσεις ενός γενικού τρόπου να λύνεις προβλήματα. Με δυο λόγια, είχαν από την εποχή του Διόφαντου τουλάχιστον και δεν ξέρουμε ακόμη πόσο πιο πριν, οι έλληνες μαθηματικοί βρει τον τρόπο προβλήματα που λύνονταν συνήθως μια περίπλοκη σειρά αλγοριθμικών βημάτων, με πρακτική αριθμητική όπως λέγαμε στο δημοτικό σχολείο, να τα λύνουν μεταφράζοντας το πρόβλημα σε εξίσωση με τη χρησιμοποίηση κάτι αντίστοιχου με τον δικό μας σημερινό άγνωστο Χ. Δηλαδή να καταστρώνουν και εκείνοι μια εξίσωση και να φθάνουν πολύ πιο εύκολα στο αποτέλεσμα. 

Η σημασία της ανακάλυψης που έγινε στην έδρα της Ιστορίας των Μαθηματικών από τους Χριστιανίδη και Σκούρα έγκειται στο ότι βρέθηκε και αποδείχθηκε πως ο μαθηματικός Θέων χρησιμοποίησε και σε άλλα πεδία την «αλγεβρική» μέθοδο του Διόφαντου, που ήταν μάλλον σε κοινή χρήση από τους τότε ανθρώπους, για τη λύση πρακτικών αριθμητικών προβλημάτων. Προχώρησε δηλαδή στη λύση ενός καθαρά γεωμετρικού μετρητικού προβλήματος, με προέλευση από την αστρονομία, αφού σχετιζόταν με την τροχιά του πλανήτη Αρη, μετατρέποντάς το σε εξίσωση. 

Ηταν η πρώτη φορά, με τη βοήθεια του χειρογράφου και των σχολίων των χαραγμένων επάνω σε αυτό, που επιβεβαιώθηκε κάτι τέτοιο και έχει σαν σημαντική συνέπεια να θεωρούμε ότι κάπου αλλού μάλλον βρίσκονται οι ρίζες αυτής της πρωτόφτιαχτης, προ-νεωτεριστικής (pre-modern) Αλγεβρας από ό,τι για χρόνια πιστευόταν. 

Μια σχολή μελετητών επιμένει ότι όλα τα ξεκίνησαν οι Αραβες και ότι πριν δεν υπήρχε τίποτε σχετικό με τη μαθηματική σκέψη με αλγεβρικούς όρους. Απέναντι σε αυτή την άποψη αντιπαρατέθηκε μια άλλη επίσης απολυταρχική σχολή. «Οι Αραβες δεν έκαναν τίποτε παραπάνω από το να μεταφράσουν και να διασώσουν κείμενα και δεν προσέθεσαν μια γραμμή στο σώμα των ήδη γνωστών μαθηματικών θεωριών». 

Τώρα, μετά και την αποδοχή του ευρήματος των δύο ελλήνων μαθηματικών και τη δημοσίευση, έπειτα από κρίση, σε ένα από τα αυστηρότερα περιοδικά του χώρου, στο ιαπωνικό SCIAMVS (14, 2013 41-57), μπορούμε να λέμε ότι πλέον μάλλον θα ανιχνευθούν προς διαφορετική κατεύθυνση οι βασικές ρίζες της Αλγεβρας. Ο Διόφαντος και ο Θέων δείχνουν την κατεύθυνση αυτή. 

Ψηλαφώντας τα χειρόγραφα 

Ενας ερευνητής, και μάλιστα Ελληνας, μπορεί, αντί να βασιστεί στις εκδόσεις των έργων των αρχαίων ελλήνων μαθηματικών από άλλους, και μάλιστα ξένους, να καθήσει να τα διαβάσει προσεκτικά ο ίδιος. Δεν είναι απλό, αλλά συχνά ανταμείβεται για την υπομονή του και την επένδυση σε χρόνο, αφού πρέπει πρώτα να περάσεις και από μια εκπαίδευση στην ανάγνωση παλαιογράφων. 

Στην περίπτωση λοιπόν των σχολίων του Θέωνος, χρησιμοποιήθηκε ένα αντίγραφο σε ηλεκτρονική μορφή από τον λεγόμενο κώδικα Vaticanus Graecus 198. Εκεί υπάρχει και το δέκατο τρίτο βιβλίο των σχολίων του Θέωνα αλλά δεν προσφέρεται για απλή και απρόσκοπτη ανάγνωση. Ισως και γι’ αυτό να πέρασε σχετικά ανεκμετάλλευτο ως σήμερα. Υπάρχει το λεγόμενο τρέχον κείμενο, αλλά συχνά εδώ διακόπτεται η ροή με την υπόδειξη προς τον αναγνώστη «ζήτει το εξής εν τοις σχολίοις» ή «ζήτει το εξής εν τοις σχολίοις μέχρι τέλους». 

Με αυτή την κάπως γριφώδη για τον αμύητο προτροπή ο Θέων, διακόπτοντας τη ροή του κειμένου του, στέλνει τον αναγνώστη στο κείμενο του Πτολεμαίου, που βρίσκεται και αυτό γραμμένο σε άλλο σημείο του πακέτου όλων αυτών των φύλλων που συγκροτούν τον κώδικα μαζί με τα αντίστοιχα σχόλια μεταφερμένα με επιμέλεια στο περιθώριο από τον άγνωστο αντιγραφέα. 

«Αναζήτησε τη συνέχεια στα σχόλια» ή «αναζήτησε τη συνέχεια και διάβασε εκεί το τέλος του (συγκεκριμένου) θέματος», διότι ο συγγραφέας εννοούσε πως στο ρέον κυρίως κείμενό του θα καταπιαστεί με κάτι καινούργιο. 

Και όταν έχεις την υπομονή να φθάσεις ως εκεί ακολουθώντας τα υπομνηστικά σημάδια, πρέπει στη συνέχεια να αναγνωρίσεις από τα ίχνη που έχει αφήσει στο περιθώριο ο (αντι)γραφέας για ποιο από όλα τα εκεί χαοτικά τοποθετημένα σχόλια πρόκειται. 

Η γλώσσα των Μαθηματικών τότε 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Θέων σε ένα αστρονομικό πρόβλημα του Πτολεμαίου, όπου υπάρχει και ένα συνοδευτικό γεωμετρικό σχήμα, εκτός από τη γεωμετρική απόδειξη που κάθεται και (ξανα)κάνει, συνεχίζει και μεταφράζει τα δεδομένα και τα ζητούμενα μεγέθη στη γλώσσα που είχε εισαγάγει ο Διόφαντος, με τρόπο που να σχηματιστεί μια εξίσωση. Αλλά και αυτό είναι απλό να το παρουσιάζεις περιγραφικά αλλά όχι το ίδιο εύκολο να το αναγνωρίσεις αν δεν κατέχεις τη μαθηματική γλώσσα της εποχής εκείνης. 

Μην ψάχνεις να βρεις κανέναν άγνωστο Χ ή τη στερεότυπη δράση που ξέρει και ο κάθε μαθητής σήμερα: χωρίζω γνωστούς από αγνώστους, αλλάζω τα πρόσημα (δεν γινόταν λόγος τότε για αρνητικούς αριθμούς). Με δυο λόγια, δεν χρησιμοποιούσαν τον δικό μας συμβολισμό. Πρέπει λοιπόν κάποιος να κατέχει καλά τον Διόφαντο για να βγάλει νόημα και να εκτιμήσει την ανακάλυψη. 

Αφού λοιπόν στην εργασία τους οι δύο ερευνητές αναλύσουν όλη την επίλυση του Θέωνος, ασχολούνται ιδιαίτερα με μια φράση αποφασιστικής σημασίας: «διά της των Διοφαντείων αριθμών αγωγής». 

Σύμφωνα με τον κ. Χριστιανίδη, τη λέξη αριθμός οι αλγεβριστές εκείνη την εποχή τη χρησιμοποιούσαν με δύο έννοιες: απλά για να δηλώσουν το σύμβολο που αντιπροσώπευε την αντίστοιχη αριθμητική αξία, δηλαδή ο αριθμός ε (το 5 της εποχής εκείνης), αλλά υπήρχε και μια δεύτερη έννοια πιο τεχνική, π.χ. με το όνομα «1 Αριθμός» εννοούσαν αυτό που εμείς σήμερα λέμε «άγνωστος Χ». Επίσης ήταν γνωστοί και άλλοι τέτοιοι αλγεβρικοί αριθμοί, όπως «δύναμις», «κύβος», «δυναμοδύναμις»… 

Ολοι αυτοί οι αριθμοί συγκροτούν μια γλώσσα, την τεχνική γλώσσα της άλγεβρας της εποχής εκείνης, στην οποία μετέφραζαν το κάθε πρόβλημα. Προϊόν αυτής της μετάφρασης ήταν η εξίσωση. Ετσι μια έκφραση όπως «2 αριθμοί και 3 μονάδες είναι ίσα με 10 μονάδες» είναι μια εξίσωση, σαν τη δική μας 2Χ + 3 = 10. Αυτούς τους αριθμούς χαρακτηρίζει ο Θέων «Διοφαντείους αριθμούς». Στην ουσία ήταν τα αλγεβρικά εργαλεία της εποχής. 

Επίσης αξιοπρόσεκτη είναι και η χρήση της λέξης «αγωγή». Εδώ φαίνεται ότι επρόκειτο για μια γνωστή και χρησιμοποιούμενη και από άλλους μέθοδο, κάτι ανάλογο με το δικό μας σημερινό «χρησιμοποίησα τη Μέθοδο των τριών για να το βρω». 

Αρα βγάζουμε και το συμπέρασμα ότι στη διάρκεια των χρόνων που μεσολάβησαν από τον Διόφαντο ως τον Θέωνα αυτές οι αλγεβρικές μέθοδοι όχι μόνο απαθανατίστηκαν και δεν χάθηκαν, αλλά ήταν πλέον ένα μαθηματικό εργαλείο σε χρήση. Και με τη διάχυσή τους αυτή για αρκετούς αιώνες κίνησαν αργότερα την προσοχή των αράβων μαθηματικών όπως ο Αλ Χουραΐζμι, οι οποίοι αναμφισβήτητα πήγαν και αυτοί τη γνώση λίγο παρακάτω. 

Η ερευνητική ομάδα από το ΜΙΘΕ, προφανώς σε αναγνώριση της σημασίας της εργασίας αυτής, έχει προσκληθεί και θα παρουσιάσει την Τετάρτη 5 Μαρτίου τα σχετικά σε συνάντηση στο Παρίσι, τον Μάιο αυτό θα επαναληφθεί στο Λονδίνο, μετά στο Ισραήλ και μάλλον θα υπάρξουν και άλλοι που θα ήθελαν να μάθουν για το πώς ο Διόφαντος μέσα από τα σχόλια του περιθωρίου και την παρατηρητικότητα κάποιων ξαναμπαίνει στην κεντρική σκηνή. 

Το διαβάσαμε από το: Οι Αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν τους Άραβες! 

Ελληνες και Αραβες

Ο Κλαύδιος Πτολεμαίος 

Ο Κλαύδιος Πτολεμαίος έζησε περίπου από το 90 ως το 168 μ.Χ. στην Αλεξάνδρεια, έγραψε όλα τα έργα του στα ελληνικά και οι σύγχρονοί του παρ’ όλο που λέγεται ότι καταγόταν από τη Νότια Αίγυπτο τον θεωρούσαν Ελληνα, αφού και το όνομά του ακόμη παρέπεμπε στον έλληνα επίγονο και διάδοχο του Αλεξάνδρου στην Αίγυπτο. Ενα από τα γνωστότερα έργα του, για αιώνες σύγγραμμα αναφοράς για την Αστρονομία, ήταν η λεγόμενη «Μαθηματική Σύνταξη», αποτελούμενη από 13 βιβλία, που οι βυζαντινοί λόγιοι την ανέφεραν ως «Μεγίστη Μαθηματική Σύνταξη» και όταν τη μετέφρασαν οι Αραβες έγινε πιο γνωστή, εξαιτίας και της πρόταξης του αραβικού άρθρου «Αλ», ως «Αλμαγέστη». 

Πέρα από τους αστρονομικούς πίνακες τους σχετικούς με την κίνηση των πλανητών και άλλων ουρανίων σωμάτων, ο Πτολεμαίος ασχολείται και με διάφορα άλλα προβλήματα που απαιτούν μαθηματικούς υπολογισμούς. Μόνο που σε πολλά σημεία δεν κάνει τον κόπο να παρουσιάσει αναλυτικές αποδείξεις θεωρώντας αυτές ως κάτι ευκολοαπόδεικτο. 

Ετσι έδωσε την ευκαιρία σε έναν άλλο μαθηματικό, τον Θέωνα, διευθυντή στο Μουσείο της Αλεξανδρείας, που έζησε κατά το Λεξικό του Σουίδα την εποχή της αυτοκρατορίας του Θεοδοσίου Α’ (379-395 μ.Χ.), πατέρα της δολοφονημένης από το πλήθος σπουδαίας γυναίκας μαθηματικού Υπατίας, να γράψει άλλα δεκατρία βιβλία γεμάτα με σχόλια αντίστοιχα το καθένα με αυτά του Πτολεμαίου. Τα σχόλια αυτά εκδόθηκαν για πρώτη φορά μαζί με τη «Μεγίστη» το 1538 στην κλασική έκδοση του Joachim Camerarius. 

Σε αυτά δηλαδή διευκρίνιζε, απεδείκνυε, συμπλήρωνε. Δυστυχώς έχουν χαθεί το ενδέκατο βιβλίο των σχολίων και τμήματα από το πέμπτο και από άλλα βιβλία. Εχουν εκδοθεί τα τέσσερα πρώτα το 1936-1943 από τον Rome, και εκείνος υπεδείκνυε στους επομένους από αυτόν να κοιτάξουν με επιμέλεια και τα επόμενα, αλλά η υπόδειξή του αυτή για δεκαετίες αγνοήθηκε. 

Ο Διόφαντος

Ο Θέων είναι φανερό από τα σχόλιά του ότι ήταν απόλυτα εξοικειωμένος με τα Μαθηματικά του Διόφαντου. Του έλληνα μαθηματικού που έζησε στην Αλεξάνδρεια περί το 300 μ.Χ. και είναι γνωστό πως χρησιμοποιούσε «αλγεβρικές μεθόδους» για να λύνει διάφορα αριθμητικά προβλήματα. 

Αυτά τού έδωσαν και το προσωνύμιο «πατέρας της Αλγεβρας», αλλά μιας Αλγεβρας περισσότερο πρακτικής από όσο τη γνωρίζουμε σήμερα, ευφυούς όμως και λειτουργικής για τις γνώσεις της εποχής. 

Ο Μοχάμαντ Ιμπν Μουσά αλ Χουραΐζμι (περίπου 787-850 μ.Χ.) ήταν ένας πέρσης μαθηματικός που έζησε στη Βαγδάτη, στο ανάκτορο του χαλίφη Αλ Μανσούρ. Εισήγαγε στα μαθηματικά τους ινδικούς αριθμούς και το θεσιακό δεκαδικό σύστημα, και το 820 εξέδωσε το πρώτο μεγάλο βιβλίο για την Αλγεβρα της εποχής, ενώ και η λέξη αλγόριθμος είναι παραφθορά του ονόματός του. Από εκείνη την εποχή αρχίζει και η μαθηματική επιστήμη να χρωματίζεται από την επαφή των αράβων μαθηματικών με αυτήν.

πηγή
http://koukfamily.blogspot.gr/

ΖΩΗ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (βίντεο)

Ζωή στο Ηλιακό σύστημα (βίντεο)


από τον χρήστη Astronio

Στο επεισόδιο αυτό επιστρέφουμε στο ηλιακό μας σύστημα και εξετάζουμε το φαινόμενο της ζωής. Θα γνωρίσουμε τις υποθέσεις που υπάρχουν για την προέλευση της ζωής στη Γη και θα ταξιδέψουμε στον Άρη και στα φεγγάρια των γιγάντων πλανητών που είναι οι καλύτεροι στόχοι για την αναζήτηση εξωγήινης ζωής στο ηλιακό μας σύστημα. 

Παρουσίαση-Επιμέλεια: Παύλος Καστανάς Software: Space Engine, Universe Sandbox 2
Πηγές εικόνων: NASA, ESA, Roscosmos, Pixabay Μουσική: Jason Shaw (Audionautix) - Big Car theft under a Creative Commons 3.0 License (https://creativecommons.org/licenses/...)

http://koukfamily.blogspot.gr/

ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ¨ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΥΣ " ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ

Ανατριχιαστικό: Επιστημονικό πείραμα επέβαλλε φιλική συμπεριφορά προς τους μετανάστες χορηγώντας φάρμακα



Θα μας κάνουν "αλληλέγγυους" ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ... 

Φαίνεται πως τα έχει βρει πολύ δύσκολα η Νέα Τάξη Πραγμάτων με την άνοδο των εθνικιστικών κινημάτων διεθνώς... Δεν εξηγήται αλλιώς η ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ έρευνα που δημοσίευσε η Εθνική Ακαδημία Επιστημών των ΗΠΑ.... 

Δεν είναι φαντασίωση. Δεν είναι επιστημονική φαντασία. Δεν είναι σάτιρα. 
Μια νέα ψυχολογική έρευνα που δημοσιεύθηκε στην τελευταία έκδοση του περιοδικού της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αναγκαστική χορήγηση οξυτοκίνης στους ξενοφοβικούς μπορεί να τους κάνει πιο φιλικούς στους πρόσφυγες. 

Η δημοσιευμένη έρευνα (εδώ σε pdf), που έχει τίτλο “Η συμμόρφωση με υποχρεωτική οξυτοκίνη μειώνει την ξενοφοβική απόρριψη εξωτερικής ομάδας”, περιγράφει μια επιτυχή απόπειρα χειραγώγησης του ανθρώπινου μυαλού μέσω χημικής παρέμβασης. Ο στόχος ήταν να κάνει τους ανθρώπους πιο ανεκτικούς στη μαζική μετανάστευση αλλάζοντας την ορμονική ανταπόκρισή τους προς τους μετανάστες. 

Οι επιστήμονες εξέτασαν 183 λευκούς Καυκάσιους που χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να κάνουν δωρεές σε άτομα που έχουν ανάγκη, τα μισά από τα οποία ήταν πρόσφυγες (εξωτερική ομάδα) και τα μισά από τα οποία ήταν ντόπιοι (εσωτερική ​​ομάδα). 

Οι συμμετέχοντες που σημείωσαν χαμηλά επίπεδα ξενοφοβίας ήταν ευνοϊκοί στην εξωτερική ομάδα. Αυτή η προτίμηση αυξήθηκε περαιτέρω μετά από ενδορινική χορήγηση οξυτοκίνης, μιας ορμόνης που παίζει σημαντικό ρόλο στην κοινωνική σύνδεση και στη σεξουαλική αναπαραγωγή. Από την άλλη πλευρά, οι συμμετέχοντες που σημείωσαν υψηλά ποσοστά ξενοφοβίας έδειξαν προτίμηση για την εσωτερική ομάδα. 

Η εξελικτική ψυχολογία, οι συγγραφείς γράφουν, έχει δείξει ότι οι άνθρωποι έχουν μια πραγματική τάση να αντιπαραβάλλουν ανθρώπους σαν εμάς (εσωτερική ομάδα) με άλλους (εξωτερική ομάδα). Εάν δηλαδή οι άνθρωποι έχουν μια εξελικτική προτίμηση για την εσωτερική ομάδα, πώς θα μπορούσε να ενθαρρυνθεί η αλτρουιστική συμπεριφορά;
Απάντηση: με κανονιστική πίεση για την επιβολή αυτής της συμπεριφοράς. 

Σύμφωνα με την έρευνα:
"Εν μέσω της ταχείας παγκοσμιοποίησης, η ειρηνική συνύπαρξη των πολιτισμών απαιτεί μια βαθύτερη κατανόηση των δυνάμεων που επιβάλλουν την κοινωνική (θετική) συμπεριφορά και την ανατροπή της ξενοφοβίας. Ωστόσο, οι συνθήκες που προωθούν αυτόν τον εξωτερικό αλτρουισμό δεν έχουν καθοριστεί. Εδώ αναφέρουμε τα αποτελέσματα ενός ελεγχόμενου με φάρμακο πειράματος που δείχνει ότι η ενισχυμένη δραστηριότητα του συστήματος οξυτοκίνης συνδυασμένη με φιλανθρωπικούς κοινωνικούς δείκτες μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της ξενοφοβίας ενισχύοντας τον αλτρουισμό προς τους πρόσφυγες. Αυτά τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι ο συνδυασμός οξυτοκίνης και ομότιμα προερχόμενων αλτρουιστικών προτύπων περιορίζει την απόρριψη εξωτερικών ομάδων ακόμη και στα πιο εγωιστικά και ξενοφοβικά άτομα και επομένως αναμένεται να αυξήσει την ευκολία προσαρμογής των ανθρώπων στα ταχέως μεταβαλλόμενα κοινωνικά οικοσυστήματα.”
Η έρευνα κατόπιν μας πληροφορεί ότι το πείραμα είχε επιτυχία καθώς μετά την χορήγηση της ορμόνης οι ”ξενοφοβικοί” άλλαξαν άποψη κατά 74%:

”Ποτέ πριν, τα άτομα δεν έπρεπε να προσαρμοστούν σε κοινωνικά περιβάλλοντα που ορίζονται από τέτοια μεγέθη εθνοτικής ποικιλότητας και πολιτιστικής διαφοροποίησης. Ωστόσο, οι νευροβιολογικές ενδείξεις σχετικά με τις στρατηγικές για τη μείωση του ξενοφοβικού αισθήματος και την ενίσχυση της αλτρουιστικής συνεργασίας με τους ξένους είναι σπάνιες. Σε μια σειρά πειραμάτων που διευθετήθηκαν στο πλαίσιο της τρέχουσας προσφυγικής κρίσης, δοκιμάσαμε την τάση 183 Καυκάσιων συμμετεχόντων να κάνουν δωρεές σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, οι μισοί από τους οποίους ήταν πρόσφυγες και οι μισοί από τους οποίους ήταν ντόπιοι. Οι συμμετέχοντες που σημείωσαν χαμηλά επίπεδα ξενοφοβίας έδειξαν αλτρουιστική προτίμηση για την εξωτερική ομάδα, η οποία αυξήθηκε περαιτέρω μετά τη ρινική απελευθέρωση της νευροπεπτιδικής οξυτοκίνης. Αντίθετα, οι συμμετέχοντες με υψηλότερα επίπεδα ξενοφοβίας γενικά απέτυχαν να παρουσιάσουν ενισχυμένο αλτρουισμό προς την εξωτερική ομάδα. Αυτή η τάση αντισταθμίστηκε μόνο με την αντιστοίχιση της οξυτοκίνης με ομότιμα προερχόμενους αλτρουιστικούς κανόνες, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 74% των δωρεών που απευθύνονται σε πρόσφυγες. Συγκεκριμένα, αυτά τα ευρήματα αποκαλύπτουν τις υποκείμενες κοινωνικοβιολογικές συνθήκες που συνδέονται με τον εξωτερικό αλτρουισμό, δείχνοντας ότι φιλανθρωπικοί κοινωνικοί δείκτες που συνυπάρχουν με ενισχυμένη δραστηριότητα του συστήματος οξυτοκίνης μειώνουν τις επιπτώσεις της ξενοφοβίας διευκολύνοντας την κοινωνική συμπεριφορά προς τους πρόσφυγες.”
Οι επιστήμονες μας πληροφορούν επίσης ότι για να επιτύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα προχώρησαν σε ιδεολογική κατήχηση χρησιμοποιώντας μέχρι και ”πιέσεις φήμης”, σε αυτό που φαίνεται να είναι ένα κραυγαλέο πείραμα κοινωνικής μηχανικής:
“Στο Πείραμα 1, συνολικά 76 υγιή θηλυκά (ν = 53) και αρσενικά (ν = 23) προπτυχιακοί φοιτητές (μέση ηλικία ± SD, 21,2 ± 3,0 y) ολοκλήρωσαν την εργασία δωρεάς. Για τους σκοπούς της δημιουργίας ενός αλτρουιστικού κανόνα, τα υποκείμενα συγκεντρώθηκαν σε μια αίθουσα διαλέξεων, ενεργοποιώντας πιέσεις φήμης να πιέσουν τους πιθανούς δωρητές να ανταποκριθούν πιο γενναιόδωρα”.
Η ιδέα της χειραγώγησης ανθρώπων με χημικές ουσίες για την επιβολή κοινωνικής συμμόρφωσης θυμίζει το βιβλίο του Aldous Huxley το 1931 με τίτλο ”Brave New World”, στο οποίο ο πληθυσμός μιας δυστοπίας (μεταμφιεσμένης ως ουτοπία) ελέγχεται με ένα φάρμακο που ονομάζεται soma και φτιάχτηκε για να έχει τον πληθυσμό εφησυχασμένο και συνεργάσιμο με την κοινωνική (άρχουσα;) τάξη.

Σε σύγκριση με πραγματικά γεγονότα, το εν λόγω πείραμα θυμίζει το περίφημο MK Ultra.
Και, εκτός από το γεγονός ότι σημερινά πειράματα σαν κι αυτό δημοσιεύονται πλέον ανοιχτά, η πιο τρομακτική ίσως παράμετρος είναι ότι πολλοί άνθρωποι θα το θεωρήσουν ως ένα λογικό τρόπο ”αντιμετώπισης” του ρατσισμού.

Με τα λόγια του Jon Rappoport: ”Οι συντάκτες της μελέτης ελέγχου του νου βασικά λένε:  

“Αν έχετε πρόβλημα με τη μαζική μετανάστευση, το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με τα γεγονότα. Έχει μόνο σχέση με το ορμονικό σύστημα. Βασικά, έχετε έλλειψη οξυτοκίνης....”
Πηγή OffTheRecord 

Όλως τυχαίως βέβαια τα "πειραματόζωα" ήταν λευκοί άνδρες... 
Στο μέλλον ίσως ο άνθρωπος να δέχεται μια ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ "θεραπεία" με οξυτοκίνη για να γίνουμε κι εμείς πειθήνια όργανα της Νέας Τάξης. Είναι ικανοί για όλα... 

http://koukfamily.blogspot.gr/

ΑΝΘΡΩΠΟΔΑΙΜΟΝΕΣ, ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ


Ανθρωποδαίμονες, Κάτω Τα Χέρια Από 


Την Αθωότητα Των Παιδιών 



Tayla's innocent blue eyes looking out to the world
Ανθρωποδαίμονες!
Σκοτώσατε την εθνική συνείδηση μέσα στα παιδιά της Ελλάδος, ώστε να μην αναγνωρίζουν πατρίδα. Καταργήσατε τις εθνικές γιορτές στα σχολεία -τύποις υπάρχουν, όπου υπάρχουν.
Κατεβάσατε τις φωτογραφίες των ηρώων του ’21 που κοσμούσαν τους τοίχους σε όλα τα σχολεία και όλα τα αρχαία ρητά “Αιέν αριστεύειν”, “Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί πάτρης” και τόσα άλλα.
Ξαναγράψατε την πρόσφατη Ιστορία των Ελλήνων κατά τα κελεύσματα των αφεντάδων σας. Τώρα προσπερνάτε διδακτικά επί τροχάδην και την ευκλεά αρχαία Ιστορία μας, μέχρις ότου την καταργήσετε και αυτήν.
Εξαϋλώσατε τον “Επιτάφιο” και την “Αντιγόνη”, τα πήρατε όλα σβάρνα και δεν αφήσατε τίποτα όρθιο.
Θάψατε τη γλωσσική συνείδηση των παιδιών μας, ώστε ο Έλληνας να μην μπορεί να σκέφτεται, αφού γλώσσα και σκέψη είναι αδέρφια δίδυμα.
Διαστρέψατε την ελληνική γλώσσα, μέχρι να γίνει αγνώριστη, (όπως αυτήν που ακούμε από τις τηλεοπτικές περσόνες).
Καταργήσατε την πολυτονία, τη γραμματική, το συντακτικό, πετάξατε τα διαμάντια της δημοτικής μας ποίησης από τα σχολεία και αξιόλογα κείμενα Ελλήνων συγγραφέων. Αντ’ αυτών, τα παιδιά μαθαίνουν ανάγνωση και “κατανόηση”, διαβάζοντας δαιμονικά σκουπίδια: “Ο Αη-Βασίλης που απλώνει τα εσώρουχά του να στεγνώσουν…”
Αυτό και τα παρόμοια κείμενα στα σχολικά βιβλία αναδεικνύουν όλη τη γελοιότητά σας και το μίσος σας εναντίον του σύνολου Ελληνισμού. Ο Μέγας Άγιος Βασίλειος απλώνει τα εσώρουχά του! Αλλά θέλετε να ταυτίσετε μέσα στη συνείδηση των παιδιών τον Μέγα αυτόν με μια γενειοφόρο, ασπροκόκκινη καρικατούρα.
Σκοτώνετε τη θρησκευτική συνείδηση στα παιδιά μας. Σας ενοχλεί ακόμα και να ξεκινήσουν τη μέρα τους με Θεό και καταργήσατε την πρωινή προσευχή. Αλλά αν η μέρα δεν ξεκινάει με Θεό, αν η ζωή δεν ξεκινάει με Θεό, τότε ξεκινάει με δαίμονες σαν τα μούτρα σας, στους οποίους προσπαθείτε να παραδώσετε όλη την ελληνική κοινωνία.
Τώρα προσπαθείτε να σκοτώσετε την αθωότητα μέσα στα παιδιά, την αυθόρμητη και υγιή ψυχικά ταύτιση με το εκ γενετής φύλο τους, επιχειρώντας να τα διδάξετε την “ελευθερία” επιλογής του φύλου τους, γιατί εκεί τελικά το πάτε, εσείς, εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας και των Ελλήνων.
Έχοντας σκοτώσει όλες τις ταυτότητες που σταθεροποιούν την προσωπικότητα του παιδιού(του μελλοντικού ανθρώπου), τώρα επιτίθεστε στην τελευταία που του έχει απομείνει: την ισχυρή, την πηγαία, την αυθεντική ταυτότητα του φύλου του.
Και δεν κινδυνεύουν μόνον να γίνουν οι αυριανοί κίναιδοι και αρσενοκοίτες, όπως τους χαρακτηρίζουν οι Απόστολοι του Χριστού ή αμφίφυλα “παρδαλά” υβριδικά “μη-όντα”, κινδυνεύουν να διαταραχθεί ολόκληρη η προσωπικότητά τους. Όχι κινδυνεύουν, είναι σίγουρο ότι θα διαταραχθεί.
Επειδή το παιδί για να αναπτύξει σωστά την προσωπικότητά του έχει ανάγκη από “στηρίγματα”, από ισχυρές ταυτότητες.
Από την ταυτότητα που του δίνει η οικογένειά του, το “επώνυμό” του, οι πρόγονοί του και η ιστορία τους. Όσο πιο “καθαρή” και δυνατή είναι αυτή η ταυτότητα και κάθε άλλη, τόσο καλύτερα για το παιδί. Η “θολούρα” το βλάπτει!
Από την ταυτότητα που του προσφέρει η σχέση του με το Θεό, όπως του την δίνει η οικογένεια, το περιβάλλον (ως ομόθρησκη συνάθροιση/συλλογικότητα), το σχολείο, έστω και…λειψά. Αν υπάρχει ρίζα, μπορεί ως ενήλικας ν’ αναζητήσει την ολοκλήρωση ή και την απόρριψη αυτής της ταυτότητας, είναι δικό του θέμα. Ο “άρριζος” όμως ούτε αυτό δεν μπορεί να κάνει, αφού του είναι εντελώς ξένες οι έννοιες του Θείου και του Ιερού.
Από την ταυτότητα που του δίνει η πατρίδα του με όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της θετικά ή αρνητικά, δεν κρίνουμε την ποιότητα αλλά την ισχυρή εθνική ταυτότητα ως τέτοια. Αυτή γεννάει και την αγάπη προς την Πατρίδα και συνεπώς την έφεση προς ολοκλήρωση του εθνικού προτύπου, απαλείφοντας τα αρνητικά στοιχεία. Γι’ αυτό και τα παιδιά έχουν ανάγκη από τα μεγάλα εθνικά Πρότυπα.
Από την ταυτότητα, όσο κι αν ακούγεται παράξενο, της γλώσσας. Όσες γλώσσες και αν μιλήσει ο άνθρωπος, με μία είναι ταυτισμένος εσωτερικά, με τη μητρική του γλώσσα. Κι όσοι δεν έχουν ισχυρή αυτήν την ταυτότητα, δεν μπορούν να πάνε “πολύ μακριά” στη ζωή, για το λόγο ότι και η σκέψη τους είναι αδύναμη. Δεν μπορούν να ανέβουν στις κορυφές κυρίως του Στοχασμού και της Τέχνης ή και της επιστήμης.
Νεοταξίτικα ανθρωπάρια, αφού τσακίσατε μέσα στο παιδί όλες αυτές τις ταυτότητες, έρχεσθε τώρα να μπείτε στο πιο άδυτο οχυρό της προσωπικότητάς του: στην ταυτότητα του φύλου του. Κι αν μπορέσετε να εφαρμόσετε το πρόγραμμά σας, το παιδί θα αιωρείται χωρίς “βεβαιωμένη” ταυτότητα φύλου και θ’ αναρωτιέται: τι είμαι; είμαι αγόρι, είμαι κορίτσι, είμαι και τα δύο;
Είναι ο ασφαλέστερος δρόμος να οδηγήσετε τα παιδιά στην τρέλα. Κι αν όχι στην τρέλα, οπωσδήποτε σε αστάθεια προσωπικότητας, με όλες τις ψυχο-σωματικές διαταραχές που αυτό συνεπάγεται.
Ανθρωποδαίμονες, κάτω τα χέρια από την αθωότητα και την ψυχική υγεία των παιδιών των Ελλήνων. Αρκετά σας ανεχτήκαμε. Κι αν εσείς είστε τέκνα του σκότους, υπάρχουν και τέκνα Φωτός σ’ αυτή τη χώρα και ώρα είναι να σας νικήσουμε.
Καλούνται , ως εκ τούτων, να λάβουν θέση επί του θέματος:
Α. Ο Αρχιεπίσκοπος , η Ιερά Σύνοδος και οι επίσκοποι ένας προς ένας, ώστε να γνωρίζει το ποίμνιό τους ποια θέση πήραν -ή δεν πήραν!
Σεβαστοί πατέρες (συγγνώμη, αλλά το “άγιος” το κρατώ μόνον για τον Θεό και τους κεκοιμημένους αγίους Του), δεν είναι μόνον το μάθημα των θρησκευτικών “Θρησκεία”. Θρησκεία για το παιδί είναι τα πάντα: πώς αναπτύσσεται, τι μαθαίνει, πώς στεριώνει μέσα στη Θεία Χάρη και μέσα στην κοινωνία. Μπορείτε να μην διδάξετε ούτε μια αράδα “θρησκευτικών μαθημάτων” κι όμως να εκμαιεύσετε μέσα στο παιδί την πηγαία θρησκευτικότητα και την έφεση προς το αγνό και το άγιο, που από την παιδική φύση του έχει.
Ο Ιησούς Χριστός έστησε ένα παιδί στη μέση και είπε: “Αν δε γίνετε σαν αυτό, δεν μπορείτε να μπείτε στην βασιλεία των Ουρανών”.
Τώρα οι ανθρωποδαίμονες επιχειρούν το αντίστροφο: να βάλουν το παιδί μέσα στην κόλαση μέσα στην οποία οι ίδιοι ζουν και την οποία προορίζουν για όλη την ανθρωπότητα.
Δεν θα αντιδράσετε σε αυτό; Αν όχι, τα αποτελέσματα δεν θα είναι ευχάριστα για κανέναν και θα τα υφιστάμεθα “ες αεί”…
Έχετε την εντύπωση ότι αν τους επιτρέψουμε να αρχίσουν, θα σταματήσουν πριν εκφυλίσουν (βγάλουν από το φύλο τους) αμετάκλητα τα Ελληνόπαιδα; Και τι ποίμνιο θα έχετε τότε καλοί ποιμένες; Το μεν εκφυλισμένο, το δε με τέτοια μομφή προς εσάς ώστε να διαρρηγνύεται η αμοιβαία σχέση εμ-πιστ(η/ο)-σύνης, που ήδη παραπαίει, ιδίως στους νέους ανθρώπους.
Β. Όλοι οι θεολόγοι της Ελλάδος, είτε διδάσκουν είτε όχι.
Γ. Όλοι οι εκπαιδευτικοί σύλλογοι της πατρίδος μας.
Δ. Όλοι οι σύλλογοι γονέων.
Ε. Οι σύλλογοι εισαγγελέων και δικαστών και οι νομικοί σύλλογοι,
επειδή αυτό που επιχειρείται από τον Γαβρ-όγλου (“αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψης” ) είναι αντισυνταγματικό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί. (Και ο Γαβρ-όγλου δεν είναι βουλευτής!).
Ζ. Καλείται τέλος κάθε άνθρωπος, που κρατάει μέσα του ζωντανή έστω λίγη από την Ελλάδα που μας παρέδωσαν οι γονείς και οι προ-γονείς μας, να χρησιμοποιήσει ή να διαδώσει αυτό το κείμενο με όποιον τρόπο επιθυμεί.
Η. Θα πρόσθετα τους βουλευτές, αλλά τι να περιμένει κανείς από “πουλημένες ψυχές”; (και να πεις ότι ζήτησαν κάποιο σπουδαίο τίμημα, ένα μισθούλη των 6χιλ. Ευρώ, άντε 20 μαζί με τα τυχερά). Τίποτα δεν μπορεί να περιμένει το καλό, το υψηλό , το ευγενές, το ωραίο… Σκύβαλα, κοπριά μόνον!
“Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα”… αλλά η σωτηρία της ψυχής των παιδιών μας -η ψυχική τους υγεία εν προκειμένω- ακόμα μεγαλύτερο! Ας δώσουμε όλοι μαζί τον αγώνα για χάρη τους.
Υ.Γ. Επειδή πιο σημαντική από όλες θεωρώ την αντίδραση της Εκκλησίας της Ελλάδος και των δικαστών-εισαγγελέων, θα στείλω αυτό το κείμενο προς τον Αρχιεπίσκοπο, την Ιερά Σύνοδο και τους συλλόγους δικαστών και εισαγγελέων.
Μια Ελληνίδα μητέρα
https://derkameraddotcom.wordpress.com/

ΤΗΣ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΕ 1.100 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΑΤΜ

Της έκλεψε την κάρτα και σήκωσε 1.100 ευρώ - Το μεγάλο λάθος της γυναίκας!



    Όταν η γυναίκα κατάλαβε το λάθος της, ήταν πολύ αργά. Συμπληρώνονται τα κομμάτια στο πάζλ της υπόθεσης...

    Ο δράστης κατάφερε να κλέψει από μια γυναίκα την κάρτα της και κατάφερε να σηκώσει τμηματικά 
1.100 ευρώ από ΑΤΜ.


Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Χαριλάου – Αναλήψεως, διότι όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, την 19-05-2017 αφαίρεσε την τραπεζική κάρτα ανάληψης μια γυναίκας και ακολούθως προέβη στην ανάληψη του χρηματικού ποσού.
    Όπως αποκαλύπτεται η άτυχη  
( το «άτυχη» το συζητάμε… ) γυναίκα έκανε ένα μεγάλο λάθος. Μέσα στο πορτοφόλι της που έκανε φτερά είχε την κάρτα για τις αναλήψεις από ΑΤΜ μαζί με τον κωδικό. Αυτό έκανε τα πράγματα εύκολα για τον δράστη. Το μόνο που είχε να σκεφτεί ήταν η κατάλληλη στιγμή για να χτυπήσει. Πιθανότατα κάποιο βράδυ που δεν θα υπήρχε κόσμος.
    Όταν η γυναίκα διαπίστωσε την κλοπή ήταν αργά. Ειδοποίησε την αστυνομία αλλά τα χρήματα είχαν κάνει φτερά. Πλέον ο 40χρονος έχει ταυτοποιηθεί αλλά παραμένει ασύλληπτος.



Αναρτήθηκε από Ανδρεας

Τι είναι τα ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ και πώς δημιουργούνται;

Τι είναι τα ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ και πώς δημιουργούνται; To Sakidio ------------------------------------------------------------ 🌏 Ο κόσμος μας είν...